Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 18103
Trådstarter
De lange jogge og fjellturene hjalp absolutt ingenting med å få sove.
Psykologen har også kommet fram til at det ikke er vits å fortsette behandlingen før jeg får til å sove mere, da det ikke har noe effekt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
*******************QDeezire: Jeg har generelt dårlig virking av alt av medisiner, har alltids trengt dobbel dose bedøvelse osv, og etter at jeg opererte fikk jeg Oxycodone, merka ingenting av 10mg annet enn at jeg ble litt varm. (Jeg var ilamme familen hele tiden, så jeg vet at jeg ikke var rusa eller noe).[/quote]'



xx! 10mg oxycodone er jo utrulig lite så det betyr at du har lav tolersanse siden du ikke fikk større dose etter en operasjon, jeg vil tro at 80-150mg ville ta operassjonssmerter på meg
Sist endret av Baltasar; 29. juni 2014 kl. 00:29.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei!

Dette blir jo en sen bump, men hvordan går det med deg nå?

Rart å lese at du får så dårlig effekt på medisinene. Imovane er jo i praksis et benzodiazepin. Selv om strukturen er annerledes så fungerer de i utgangspunktet på samme måte (GABA) og burde jo sånn sett hatt effekt med tanke på angsten din. Det gjorde den i hvert fall på meg i starten da jeg brukte det.

Hvis det var første gang du brukte imovane skulle det holdt med én pille à 7,5mg. Noe mer er ikke hensiktsmessig med mindre du har brukt mye imovane ELLER andre typer benzo før. Da kan du i så fall ha bygd opp en toleranse som gjør at du ikke får noen virkning lenger. Du nevnte at det eneste som hadde hjulpet var benzo, kan det være at du har utviklet toleranse pga dette?