Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 19115
Har tatt 40 mg xanax idag (en time siden) og nå har jeg sagt ja til å bli med vennegjengen ut for å ta noen øl.

Er det trygt å blande xanor med litt alkohol? (da tenker jeg på 2-3 halvlitere med øl, ikke sprit).
FØRTI milligram Xanor?!!!!
Hva med å dra på legevakten?
jente2610's Avatar
Trådstarter
11 4
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
FØRTI milligram Xanor?!!!!
Hva med å dra på legevakten?
Vis hele sitatet...
Er såpass "innspist" på xanor at jeg må ta den dosen for å få noen som helst rus. Så legevakten er nok ikke nødvendig
Ja, men da er jo alt i orden
Å kombinere Xanor med alkohol er definitivt en dåååååååååårlig ide.... Men du dør jo ikke av det
Hei.

Med din toleranse går det nok ‘greit’, men husk at for mye av både benzodiazepiner og alkohol kan være svært skadelig, da begge stoffene virker beroligende og presser aktivitet i sentralnervesystemet som f.eks kan gi besværet åndedrett.

Hvis noen av vennene dine vet om ditt bruk, så kan det være greit å si hva du har inntatt slik at hvis du plutselig blir uresponsiv så vet de hva de skal si til helsepersonell.
40mg ja, det var ikke akkurat en beskjeden dose. Får vell nesten bare ønske deg lykke til.
Så du har spist et glass med bikkjebein?!
Du må ha 40mg xanax for å få rus? Hvis det virkelig er tilfelle, så tviler jeg på at 2-3 pils vil ha så mye å si. Men du kan likevel ta det litt rolig og kjenne på formen etterhvert som du drikker, sånn bare for sikkerhets skyld.
http://clothesonfilm.com/wp-content/uploads/2013/05/Fight-Club_Helena-Bonham-Carter-blue-dress-top_crop_cap.bmp-494x297.jpg

Fra oktober 5mg Diazepam daglig, til april 40mg xanor daglig. Sykt, har ALDRI hørt om noen som er på slike doser xanor.
Du har fått i deg 20 tabletter altså? Hørtes ut som en dyr vane...
Hvis du har så stor toleranse på tabletter så må du vel en eller annen gang ha drukket alkohol sammen med piller?
Bygger ikke opp en sånn toleranse på noen dager for å si det sånn.

God tur på byen! Varierer nok veldig hvordan folk takler piller og alkohol, så det er vel neppe noen fasit.
jente2610's Avatar
Trådstarter
11 4
Sitat av ialvik Vis innlegg
Du har fått i deg 20 tabletter altså? Hørtes ut som en dyr vane...
Hvis du har så stor toleranse på tabletter så må du vel en eller annen gang ha drukket alkohol sammen med piller?
Bygger ikke opp en sånn toleranse på noen dager for å si det sånn.

God tur på byen! Varierer nok veldig hvordan folk takler piller og alkohol, så det er vel neppe noen fasit.
Vis hele sitatet...

Drikker så og si aldri alkohol, var bare derfor jeg spurte her inne.
Gikk bra, tok meg ett par halvlitere med øl, koste meg med venner og dro rett hjem å la meg. Føler meg en smule hangover idag, men det overlever jeg vel
40mg alprazolam er intenst mye...din lege/psykiater må jo såfall være helt ute og du må vente deg ett helvete å komme av hvis du står på 40mg.. Tar sikkert flere år å trappe ned.. Har nesten litt vanskelig for å tro det eminem spiste ca 550-600mg diazepam dagelig i nesten 1 år..men hvis det er slik så må du altså ha 4x 100 glass 2mg xanor vær mnd?.... Men cannabis er ikke lov...
Sist endret av greatness; 4. mai 2014 kl. 13:17.
Sitat av jente2610 Vis innlegg
Drikker så og si aldri alkohol, var bare derfor jeg spurte her inne.
Gikk bra, tok meg ett par halvlitere med øl, koste meg med venner og dro rett hjem å la meg. Føler meg en smule hangover idag, men det overlever jeg vel
Vis hele sitatet...
Jeg har svært vanskelig for tro på at du tåler 40mg xanor for deretter å gå ut på byen å drikke øl.._? men kanskje har du e uansvarlig fastlege som har latt deg bygge opp en så høy toleranse,uansett bør du begynne å trappe deg ned før det går helt galt med deg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Holy fuck,40mg xanor for å kjenne noe som helst.Jeg hadde havna rett på glattcella om jeg hadde finni på å gått på byen etter så mye xanor.Du bør være veldig forsiktig om du går på så høye doser til vanlig,om du plutselig går tom for piller en dag så kan det gå skikkelig ille.Spesielt når det gjelder xanor som har så kort halvveringstid,de abstinensene kommer fort å kraftig når det er snakk om så høye doser.

Sitat av greatness Vis innlegg
40mg alprazolam er intenst mye...din lege/psykiater må jo såfall være helt ute og du må vente deg ett helvete å komme av hvis du står på 40mg.. Tar sikkert flere år å trappe ned.. Har nesten litt vanskelig for å tro det eminem spiste ca 550-600mg diazepam dagelig i nesten 1 år..men hvis det er slik så må du altså ha 4x 100 glass 2mg xanor vær mnd?.... Men cannabis er ikke lov...
Vis hele sitatet...
Kan ikke se for meg at noen lege i dette landet her skriver ut så høye doser.Legen hadde fått fylkeslegen på nakken med engang.Enten sparer hu opp doser eller så er det fra "gata".
Sist endret av JayHova; 13. mai 2014 kl. 00:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av monoxide Vis innlegg
http://clothesonfilm.com/wp-content/uploads/2013/05/Fight-Club_Helena-Bonham-Carter-blue-dress-top_crop_cap.bmp-494x297.jpg

Fra oktober 5mg Diazepam daglig, til april 40mg xanor daglig. Sykt, har ALDRI hørt om noen som er på slike doser xanor.
Vis hele sitatet...
Oktober 2012 ja.. Hun sier jo heller ingen plass at hun spiser 40 mg daglig, bare at hun trenger så høy dose for å få rus fordi hun er innspist på xanor..
Har vanskelig for å tru at det var ekte saker når du klarte å pakke i deg 40mg Xanax og enda stå på beina, og i tillegg klare å skrive på NFF.
Spiste du "bikkjebein" 2mg eller "Upjohn90" 1mg? Og hvis det var 1mg, kom de på brett, eller løst? Er utrolig mye bøff der ute av bikkjebein og løse upjohn som ikke er på blister.
Du har spist nok Xanor til at jeg skulle ligget og siklet i 2 dager, og du spør derreter om det er lurt å drikke alkohol? Mitt beste svar ville ha vært nei. Men det går ikke på hvor mye du har spist, men heller hvor tolerant du er. Klarer du å gå skikkelig, og ingen klarer å se at du er ruset, skal du kunne ta noen pils helt fint.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det går veldig lett til helvete.
Noen lur dose er det ikke, men har vært borti det samme selv uten problemer, også spist et glass rivotril uten problemer.
Bare ikke bland med for mye alkohol, å helst ikke opiater av noe slag. Har sett folk med høy tolleranse stryke med av den blandingen. Kan også selvfølgelig skje med alkohol.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg stod på 10 Mg i 14 mnd og hadde et Hælvete i 3 mnd når legen fant ut at jeg ikke hadde behov for Xanor lenger. Jeg ble trappet ned etter det som ble påstått å være rett prosedyre, men verre abstinens har jeg aldri vært med på og jeg har stått på 4 typer Benzo siste 30 årene. Står nå på 6 mg Rivotril og 30 Mg Ketogan 3X 10 Rektal og fikk et ufrivillig bråstopp pga streik blant Lufthansa sine piloter og etter 4 døgn hadde jeg ingen ubehagelige symptomer. Så Xanor/Alprazolam kommer aldri mere inn i min kropp.
Ka heter fastlegen din? Kan jeg skifye over til han alkohol gir en enorm boost på alprazolam rusen du kan ta færre piller og heller kombinere det med alkohol og få en bedre rus. Men ha i tankene at det kan lett gå galt med for mye- får en criminal mind av det og kan fort havne i alvorlige problemer spesielt med den enorme dosen du påstår å gå på. Som jeg har litt vanskelig for å tro. Mitt råd er at du drikker rolig og prøver deg frem. Ikke sitt og styrt pilsene ned
Sitat av Ups Vis innlegg
Jeg stod på 10 Mg i 14 mnd og hadde et Hælvete i 3 mnd når legen fant ut at jeg ikke hadde behov for Xanor lenger. Jeg ble trappet ned etter det som ble påstått å være rett prosedyre, men verre abstinens har jeg aldri vært med på og jeg har stått på 4 typer Benzo siste 30 årene. Står nå på 6 mg Rivotril og 30 Mg Ketogan 3X 10 Rektal og fikk et ufrivillig bråstopp pga streik blant Lufthansa sine piloter og etter 4 døgn hadde jeg ingen ubehagelige symptomer. Så Xanor/Alprazolam kommer aldri mere inn i min kropp.
Vis hele sitatet...
Rivotril har også ille abstinenser,det at du ikke kjente noen etter 4dager uten er på grunn av den lange halveringstiden til rivo.Gå uten litt lenger så skal du nok kjenne at dem kommer.Men xanor er ett hakk verre fordi dem kommer så jævla brått å kraftig,xanor har jo så kort halveringstid.
Av alle benzoer vill jeg si xanor,rivotril å rohypnol har de verste abstinensene.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Rivotril har også ille abstinenser,det at du ikke kjente noen etter 4dager uten er på grunn av den lange halveringstiden til rivo.Gå uten litt lenger så skal du nok kjenne at dem kommer.Men xanor er ett hakk verre fordi dem kommer så jævla brått å kraftig,xanor har jo så kort halveringstid.
Av alle benzoer vill jeg si xanor,rivotril å rohypnol har de verste abstinensene.
Vis hele sitatet...
Jeg skal være enig med deg om det du sier om xanor og rivotril,spesielt xanor. Rohypnol med virkestoffet flunitrazepam er lett å like og bli da også avhengig på psykisk,men jeg har ikke hatt abstinensplager av samme styrke som etter bruk xanor og rivo.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Noen lur dose er det ikke, men har vært borti det samme selv uten problemer, også spist et glass rivotril uten problemer.
Bare ikke bland med for mye alkohol, å helst ikke opiater av noe slag. Har sett folk med høy tolleranse stryke med av den blandingen. Kan også selvfølgelig skje med alkohol.
Vis hele sitatet...
Forstår jeg deg rett når du mener at ett 100glass Rivotril og litt alkohol går bra,men opiater er ikke bra å ta av noen slag..? hva med å bare ta to-tre Rivotril og ett behagelig opiat og moderat alkohol inntak,vil ikke det være litt mere mening i ..
Sist endret av Baltasar; 29. juni 2014 kl. 00:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, har selv tatt 40 mg xanor ved ett "uhell"...planen var og ta 8 mg..men da jeg kom til meg selv dagen etter viste det seg at jeg hadde tatt 20x2mg, og førerkortet var borte + bilen hadde store skader(måtte i fengsel 1 mnd pga dette)

Hvis du ikke har en helt utrolig toleranse for xanor vil du bli helt fucka av 40 mg...tipper det blir enda værre av og kombinere med alkohol..ikke til å anbefale.