Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4315
Har vært litt av og på pepperen siden onsdag. Sovet på natta og fått i meg helt greit med næring. Har vel blitt ca 1,5 g siden da tilsammen

Nå etter siste inntak føler jeg meg helt surrete i hodet,små dårlig og har det trykket.
Burde stått over den siste. Var så lur og skulle reparere en litt shaber form

Jeg står på benzo daglig og har tilgang til xanor og stesolid.
Er det trygt og ta et par steoslid når siste inntak var 1.time siden?

Kjenner meg rett og slett litt rar og har høy puls og er angstfull
Tenker meg ihjel og kjenner på vært et symptom.
Vil bare roe ned formen og få det litt greiere lism

Kan ikke legge meg nå og da har jeg seroquel om jeg ikke får sove selv.

Moralpreken er helt greit men helst svar på spm mitt. Vet hvor dumt dette er, desverre gjorde jeg det i håp om og fikse formen men viste jo innerst inne at det bare var og utsette problemet

Vet og at og bruke piller tillegg bare er dumt men nå ser jeg ingen løsning da det er så ufattelig ubehagelig.

Huff, lenge leve dumskapen
Sitat av Mlk Vis innlegg
Har vært litt av og på pepperen siden onsdag. Sovet på natta og fått i meg helt greit med næring. Har vel blitt ca 1,5 g siden da tilsammen

Nå etter siste inntak føler jeg meg helt surrete i hodet,små dårlig og har det trykket.
Burde stått over den siste. Var så lur og skulle reparere en litt shaber form

Jeg står på benzo daglig og har tilgang til xanor og stesolid.
Er det trygt og ta et par steoslid når siste inntak var 1.time siden?

Kjenner meg rett og slett litt rar og har høy puls og er angstfull
Tenker meg ihjel og kjenner på vært et symptom.
Vil bare roe ned formen og få det litt greiere lism

Kan ikke legge meg nå og da har jeg seroquel om jeg ikke får sove selv.

Moralpreken er helt greit men helst svar på spm mitt. Vet hvor dumt dette er, desverre gjorde jeg det i håp om og fikse formen men viste jo innerst inne at det bare var og utsette problemet

Vet og at og bruke piller tillegg bare er dumt men nå ser jeg ingen løsning da det er så ufattelig ubehagelig.

Huff, lenge leve dumskapen
Vis hele sitatet...

Herregud mann ta deg en stesolid, ta deg en xanor også for den saks skyld. Det er jo grusomt å speede seg uten benzoer i tillegg.
Mlk
Trådstarter
38 3
Tok nettop, orket ikke mer. Hadde ikke energi til og gjøre noe for og roe ned nervene tross jeg har sovet godt om nettene og spist. Har tatt benzo dagene før men da på avtenning i'kke rett etter
Tar jeg xanor kan jeg fort være så lur og kjøre på en runde til når formen roer seg. Får alltid så glupe ideer på xanor

Nei avslutt mens leken er god selv om det er vanskelig når man har liggenede

Var bare "gøy" onsdag når man fikk litt kick av shiten for shit var det...stiiinker kjemisk:/. Jakten på den gode formen er forbi nå ja

Aldri drevet så mange dager på rad så forventer meg en aldri så utrivelig uke, men er man med på leken...
Blir nok ett par dager med utrolig crappy form framover nå ja.... Personlig kjøper jeg aldri mer enn hva jeg planlegger å ta, er for vanskelig å ikke "fikse på formen" når man kommer ned etter ett par dager på makka... For meg funker en god bønne utrolig på den dårlige formen, tv-serier eller noe annet du kan sitte i ro å bare sløve til er også å anbefale .

God bedring, bra du innser når nok er nok
Mlk
Trådstarter
38 3
Hadde jeg tålt røykings men det er oppskrift på skjerings til meg ja

Er så "hyggelig" når man presiserer at man skal ha kun ett derfor men så er vedkommende så snill og slenger oppi litt ekstra , vanskelig og la det ligge derfor ble vi enige om og kjøpe kun 1

Frister jo ikke mindre når vi er to og den andre lager seg en justering , prøver og være sterk np. Pr nå har jeg hodepine og trykk i hodet fra helvete så jeg så jeg stod over gitt. Drikker og spiser men gir seg faen ikke. Utblandet møkk

Dette må i søplet ellers er det vel fort gjort og skal ha en liten for og våkne til imorgen og
Jaget etter onsdags formen er det bare og gi opp. Bare blitt slapp og tiltaksløs siste gangene. Kunne sovnet her tidligere idag..likevel lurer Jeg Meg selv.

Er en sneaky djevel han amfetamin

Har stort sett sotte Hjemme og små puslet og tatt det meget Med ro men det er tomt for energi nå ja kjenner Jeg. Bare og køye så fort hodet mitt ikke eksplodere

Skulla hatt en vidunderkur for hodepine nå ja. Blir sprø, er trøtt nåkk til og legge meg men hakke sjangs pr hodet. Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd det skulle sprenges , på 5 timen nå. 1g Paracet hjalp ikke mye gitt... I know , no sympati for the devil

Alltid når jeg har tatt Amf har jeg vært oppe maks ett døgn spist bra og da har d gått greit.
Så har det vært mnds vis til neste runde

Dette lukter så ille at man brekker seg så er garantert noe shit som gjør eddderdønningene så harde
Sist endret av Mlk; 31. mai 2014 kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg drikker MASSE vann både under, og ikke minst etter "rush-hour". Bruker for det meste også sitte for meg selv å stuke hvis det blir over lengre tid, internett er en fin ting å gå seg vill i i stuke-modus!

Har du Ibuprofen for handen så kan du prøve å ta halvt om halvt med paracetamol og ibuprofen (ibux altså). Sikkert søvnmangel og at du er dehydrert som gjør at du har slik en skallebank .

Får håpe du ikke får sånn som jeg får, "søvnløs" søvn hvor du eeegentlig ikke sover helt, våkner hvert 30. min osv....
Mlk
Trådstarter
38 3
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Jeg drikker MASSE vann både under, og ikke minst etter "rush-hour". Bruker for det meste også sitte for meg selv å stuke hvis det blir over lengre tid, internett er en fin ting å gå seg vill i i stuke-modus!

Har du Ibuprofen for handen så kan du prøve å ta halvt om halvt med paracetamol og ibuprofen (ibux altså). Sikkert søvnmangel og at du er dehydrert som gjør at du har slik en skallebank .

Får håpe du ikke får sånn som jeg får, "søvnløs" søvn hvor du eeegentlig ikke sover helt, våkner hvert 30. min osv....
Vis hele sitatet...
Har ikke testa ibux, det må jeg gjøre. Drukket en god del og spist Idag

Jeg kjenner jeg er trøtt men kommer sikkert ikke til og sovne når jeg kommer i senga så da tyr jeg til seroquel , ett døgn oppe med hodepine og greier orker jeg ikke. Men det igjen er kjemisk søvn så jeg føler jo meg like sliten og våkner alltid 8 isj uansett. Glad jeg har benzo min for jeg mistenker noen sliten dager.
Blir jo lokete i hodet av og bare sitte inne og så kan prøve reise på ræva mi og lufte meg litt
ja benzo er null stress hvis du frykter overdose du kan spise mange uten problem,men hvor sundt det er nok en annen sak.. også når man har gått våken 3-4 dager er det bare søvn som hjelper, kan hjelpe litt med en par striper kola..men søvn er best
Mlk
Trådstarter
38 3
Har sovet vær natt noen timer siden onsdag ja, tåler ikke døgne jeg, så har det blitt to runder på dagtid

Men Idag ville nåkk ikke høve/kroppen mer så da slo det feil vei. Angst og hodepine og rett og slett drit slapp. Ikke full av energi som dagene før

Nå er det mer en lett hodepine så nå skal jeg krype til seng og håper jeg får sovet leeeenge så jeg er klar for uka som sikkert blir litt slitsom/nedstemt

Aldri hatt skikkelig nedtur før men så har jeg maks ruset meg i 2 dager. Så jeg er litt nervøs men tankens kraft,ikke sant håper det går greit

Våkne som alltid kl ti skarp men ble da noen timer søvn. Nå skal jeg spise frokost og komme meg ut. Formen er helt grei men jeg kjenner det er vanskelig og ikke dyppe hånda i posen nå ja..... Den må i søpla vis ikke kan det fort bli "bare" en liten en i jakten på litt ekstra energi

Kunne tenkt meg noen timer til med søvn men det var vist nåkk med 6 :/

Våkne som alltid kl ti skarp men ble da noen timer søvn. Nå skal jeg spise frokost og komme meg ut. Formen er helt grei men jeg kjenner det er vanskelig og ikke dyppe hånda i posen nå ja..... Den må i søpla vis ikke kan det fort bli "bare" en liten en i jakten på litt ekstra energi

Kunne tenkt meg noen timer til med søvn men det var vist nåkk med 6 :/

Hvorfor blir det dobbelpost og sammenslåing av trådene mine? Trykket på nytt innlegg ikke siter
Sist endret av Mlk; 1. juni 2014 kl. 11:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mlk
Trådstarter
38 3
Synes jo selv vi hadde vært så flink. Sovet og spist og tatt to runder med Amf på dagtid fra onsdag til søndag. Det er første gang jeg har rørt Amf så lenge av gangen og nå skjønner jeg virkelig hvor store følger dette kan få og hvorfor folk hekter seg dritfort på dette stoffet selv om det er et dritt rusmiddel

Jeg har adhd og føler meg bare normal under påvirkning er dessuten beskjedn på porsjonene. Men så kommer avtenninga og klare og ikke ta litt til da var mye vanskeligere enn jeg trodde

Idag sliter jeg skikkelig , alt jeg tenker på er hvor godt det hadde vært med bare en liner for og komme seg ut døra og ikke ligge krøket i senga. Klarer ikke slå av hodet

Ja så har man vel snubla såpass at man har blitt en smule psykisk avhengig

Alt virker så harmløst men jaggu tar det ikke mange rundene før man bare må ta litt for og komme seg gjennom dagen så er man hektet. Er jo så fin form de timene som står på. Iallefall første dagene

Jeg kjenner dette blir en hard uke/uker og prøve og komme seg over værste kneika.
Ikke et spøtt synd i meg for dette viste jeg på forhånd

Kom gjerne med innspill. Moralpreken funker dårlig da jeg allerede er Drit forBanna på meg selv


Nå er jeg bare rådvill. Føler jeg er akkurat på grenseland til at dette går helt feil vei
elevatormusician
sorrY's Avatar
Du kan trøste deg med at det ligger maaaange andre rundt om i Norge å kjenner på akkurat det samme som deg.. Jeg har inntrykk av at "alle" ruser seg på amf om dagen.

Kneika er lang, så vær forberedt på å kjenne på den psykiske avhengigheten en stund. Spesielt neste gang du skal drikke deg full. Et godt tips kan være å holde seg unna festing all together en god stund.. For så fort du drikker kommer du til å få veeeldig lyst på. Det er iallefall min erfaring!

Lykke til
Mlk
Trådstarter
38 3
Alkohol er det bare og glemme på en stund ja. Alltid da det starter

Formen er grei mer den typ deppa nedturen og alt for høy tanke virksomhet. Ikke kult og være alene når man har e sånn. Problemet med og pakke innpå med benzo er at da kommer også mange lure ideer snikende

Motivere seg til og stå i sånn deppa stadium er krevende.
Prisen og betale , alle vet jo at dette skjer men når man alltid har sluppet unna så traff det meg litt i trynet. Spesielt når jeg fikk høre hvor lenge det kunne henge i

Keep ya head up nå er jobben min bare og motstå og fikse humøret
Sitat av Mlk Vis innlegg
Har vært litt av og på pepperen siden onsdag. Sovet på natta og fått i meg helt greit med næring. Har vel blitt ca 1,5 g siden da tilsammen

Nå etter siste inntak føler jeg meg helt surrete i hodet,små dårlig og har det trykket.
Burde stått over den siste. Var så lur og skulle reparere en litt shaber form

Jeg står på benzo daglig og har tilgang til xanor og stesolid.
Er det trygt og ta et par steoslid når siste inntak var 1.time siden?

Kjenner meg rett og slett litt rar og har høy puls og er angstfull
Tenker meg ihjel og kjenner på vært et symptom.
Vil bare roe ned formen og få det litt greiere lism

Kan ikke legge meg nå og da har jeg seroquel om jeg ikke får sove selv.

Moralpreken er helt greit men helst svar på spm mitt. Vet hvor dumt dette er, desverre gjorde jeg det i håp om og fikse formen men viste jo innerst inne at det bare var og utsette problemet

Vet og at og bruke piller tillegg bare er dumt men nå ser jeg ingen løsning da det er så ufattelig ubehagelig.

Huff, lenge leve dumskapen
Vis hele sitatet...

Såklart er det det du må gjøre,ta benzo dersom du har,hvordan kunne du tro at kan være farlig.Min fastlege ga meg for noen år tilbake Flunipam og valium nettopp pga slike plager du nevner,opplevde akkurat det samme og ba min lege om hjelp. Jeg har 20års erfaring med pepper og også brukte jeg på arbeid,da var det at søvnen,matlysta og behovet for å roe meg ned i sjela og holde hodet i trygg form,cannabis gjør det verre om du da ikke røyker det daglig da.Alkohol i små mengder og ja,drikk VANN,vann og overdriv +litt salt mat for å holde på vannet.

Sitat av Mlk Vis innlegg
Synes jo selv vi hadde vært så flink. Sovet og spist og tatt to runder med Amf på dagtid fra onsdag til søndag. Det er første gang jeg har rørt Amf så lenge av gangen og nå skjønner jeg virkelig hvor store følger dette kan få og hvorfor folk hekter seg dritfort på dette stoffet selv om det er et dritt rusmiddel

Jeg har adhd og føler meg bare normal under påvirkning er dessuten beskjedn på porsjonene. Men så kommer avtenninga og klare og ikke ta litt til da var mye vanskeligere enn jeg trodde

Idag sliter jeg skikkelig , alt jeg tenker på er hvor godt det hadde vært med bare en liner for og komme seg ut døra og ikke ligge krøket i senga. Klarer ikke slå av hodet

Ja så har man vel snubla såpass at man har blitt en smule psykisk avhengig

Alt virker så harmløst men jaggu tar det ikke mange rundene før man bare må ta litt for og komme seg gjennom dagen så er man hektet. Er jo så fin form de timene som står på. Iallefall første dagene

Jeg kjenner dette blir en hard uke/uker og prøve og komme seg over værste kneika.
Ikke et spøtt synd i meg for dette viste jeg på forhånd

Kom gjerne med innspill. Moralpreken funker dårlig da jeg allerede er Drit forBanna på meg selv


Nå er jeg bare rådvill. Føler jeg er akkurat på grenseland til at dette går helt
feil vei
Vis hele sitatet...

Har du ikke hørt den med at det skal ett sterkt hodet for å være speed-narkoman. Dette er ett stoff som faktisk krever mye og lang "trening"for å takle for de aller fleste.Mange tar for mye ,og noen er våken for lenge,du må nesten bli en psykolog og lege for deg selv for å klare å bruke dette over lang tid eller så kan du iverste fall ødelegge deg slik at du får mange ulike adferds og persolighetsendringe.Vær forsiktig med å ta mye å bruke så leng igangen,bruk benzo om du tør,fordi det er fælt og fælere å bli tungt avhengig på de dær tablettan.MEN det viktigste er å ikke gå i den store Jævel-fella som til dels gjorde sjølv men også veldig mange i mitt miljø. Å statrte med opiater for å roe seg ned etter noen dager på fart.dette er det aller,aller værste og dummeste du kan gjøre mot deg sel,fordi da vil du merke at du trudde du var avhengig av pepper men nå vet du førsta ka abstinens og avhengighet er for noe,du betemmer ingenting selv,du må kjempe hver eneste dag for ditt liv,fordi det føles tilslutt som at man skal dø av abstinensa,Dette SISTE ER DET VIKTIGSTE JEG HAR Å SI .
Sist endret av Baltasar; 4. juni 2014 kl. 15:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Hvordan i ville helvete kan du sitte å si "Ja, ta benzo, det er ikke farlig", til en som åpenbart ikke har all verdens erfaring med hverken det å være "speed-narkoman" som du så fint kaller det, eller tabletter i forhold til avtenning??
spis masse frukt og grønnsaker.. vann og bacon.. funker bra
Amfetamin kan være et fantastisk fint og kreativt rusmiddel hvis en lærer seg hvordan å bruke det.

For mye og for lenge for en uerfaren kan ende i en kvelende nedtur. Spis det du har av beroligende piller ( med måte så klart ) evt. drikk noe alkohol. Har du angst og er urolig dagene-der-på-så er det beste å få det bort, å sitte med angst og uro over tid er ikke bra, få det bort hvis du har tilgang til medisiner, ikke nøl!! Håper du fikk det bedre etterhvert
Hei du, håper du føler deg bedre nå og er helt ærlig med deg selv og oss om at du ikke har tatt noe mer! Det vil medføre så mye mer faenskap for deg om du begynner å rettferdiggjøre amfetaminbruken. Tenk på hvor æsj det pulveret der er. Det er så mye dritt i det at du vil ikke vite det en gang. Kom deg ut av det og ta det som en erfaring sier jeg bare

Mangler du energi og motivasjon eller i hverdagen, da tenker jeg på før du brukte amfen? Ta gjerne å bli henvist til en psykolog av fastlegen din. Mye som ligger i hodet og gamle slitne tankemønstre som en del psykologer virkelig kan hjelpe deg å rydde opp i. Vil bare komme med noen hjelpende ord siden jeg ikke vil at du skal skli ut helt

/moralpreken og peace out
Mlk
Trådstarter
38 3
Update: etter en uke og fortsatt potte forkjøla så ble der bråstopp
Bare dager deppa ellers gikk det greit men jeg står jo fast på benzo så klart d hjalp my de dagene. Amper som fy eneste.

Tok ikke mer og har ingen umiddelbare planer om det heller


Orker ikke utdype hele rus historien min her men innen amf er jeg nåkk litt noob når det kommer til dager med kjør , vært en fest i ny og ned. Frister overhodet ikke til gjentagelse

Benzo og opiater er mitt felt, dog jeg er alltid super forsiktig og spør kanskje på en måte som om at de høres ut som jeg ikke har peil men som sagt , lang historie

Litt redd jeg var /er inne på et feil spor bare med annet rusmiddel så ja jeg ser mønstre selv
Går til psykolog , er mye og ta tak i.

Ppsyken min tåler det ikke punktum, men lurer seg selv til at en dag eller to går bra i ny og ned men det sklir alt for fort ut for min del men alt så o sette en stopper etter dette er must

Mye fine svar da
Alt i alt gikk det bra men som sagt ble støgg dårlig form og vet det kommer av dritten så nå er jeg på avsmak stadiet, enno!

Sitat av Quasar Vis innlegg
Hei du, håper du føler deg bedre nå og er helt ærlig med deg selv og oss om at du ikke har tatt noe mer! Det vil medføre så mye mer faenskap for deg om du begynner å rettferdiggjøre amfetaminbruken. Tenk på hvor æsj det pulveret der er. Det er så mye dritt i det at du vil ikke vite det en gang. Kom deg ut av det og ta det som en erfaring sier jeg bare

Mangler du energi og motivasjon eller i hverdagen, da tenker jeg på før du brukte amfen? Ta gjerne å bli henvist til en psykolog av fastlegen din. Mye som ligger i hodet og gamle slitne tankemønstre som en del psykologer virkelig kan hjelpe deg å rydde opp i. Vil bare komme med noen hjelpende ord siden jeg ikke vil at du skal skli ut helt

/moralpreken og peace out
Vis hele sitatet...
Korrekt det du skriver ja. ADHD diagnose nylig nøster opp i mye , jeg føler jo meg normal mens andre loker rundt. Men nedturen kommer uansett og den tåler jeg ikke. Så jobber med dette hos psykiater. Rene prøver framover så får jeg prøve ny medisin til høsten
Sist endret av Mlk; 10. juni 2014 kl. 00:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
kruttlappen87
2 0
Ta det du føler for og klare og roe ned på, om det er piller ell en jonaser er samma f. bare man kan slappe av Det og gå med anst og få livstruende deperesjoner er mye mye farligere en en det meste. Noe og slappe av på og finne senga er etter min erfaring MYE bedre Jeg er ikke lege så jeg kan ikke påstå det er det beste, er bare slik jeg måtte begynnee og gjøre det. Jeg vet att depresjoner fort kan bli stygdt. Riktig god bedring, Du ser problematiken og da finnes det alltid håp