Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 31791
Hei! sitter på et par Apodorm (nitrazepam) 2.5mg piller og lurer på hvor mange som må til for å få en liten buzz, eller i det hele tatt merke noe.
Har liten erfaring med piller, og har til nå tatt 2 stk altså 5mg apodorm uten å merke noe som helst. Er klar over at det er sovemedisin, men kan ikke si at jeg føler meg noe særlig trøtt, heller nærmest det motsatte.
Hvor mange er det forsvarlig å ta?

takk for svar!
Sist endret av Veggen; 30. august 2014 kl. 01:40.
Første gang jeg prøvde Apodorm måtte jeg ha 20 mg.
Første og eneste gang jeg har tatt apodorm tok jeg en pille på 5mg. Tok et sted mellom 30-60 min så ble jeg pluttselig enormt trøtt og ganske benzogroggy. Varte ganske kort dog, etter et par timer var jeg like klar igjen. Jeg merket den uten tvil.
Sist endret av Wisternoff; 5. juli 2010 kl. 21:38.
Trådstarter
14 4
okai! Takk for svar! da tar jeg sjangsen på en halv til så får jeg dosere etter feelingen litt utover kvelden
Ingenting over anbefalt dose kan kalles forsvarlig dose. Alle folk reagerer forskjellig på benzodiazepiner. Nitrazepam er et nitrobenzodiazepin, altså mere giftig/toksisk i større doser enn andre benzo. Nitrazepam som sovemiddel er ikke effektivt over lang tid pga rask toleranse oppbygning. Det er med dette stor sjangs for å få kronisk benzo-forgiftning/abstinens-syndrom.

Nitrazepams største virkning er hypnotisk og anxiolytisk, ikke sederende. Men ved større doser (15mg og oppover) vil du nok få kjenne bra på den beroligende effekten.

Hvis du ikke spiser for mange kan du vel prøve å ta et par pils og se hvordan effekt det gir. Alkohol og nitrazepam potenserer hverandre.
Jeg eksprimenterte mye med Apodorm når jeg var mye yngre, å jeg kom frem til at man måtte spise forbi det stadie hvor man er trøtt for å få en rus. Hvis jeg husker riktig så pleide jeg å spise sånn ca 5-6 stykker av 5mg Apodormene, da pleide jeg ikke å bli noe søvnig heller. Men når jeg tokk det i mindre doser(1-2 stykker 5mg) så pleide jeg å sovne med en gang.

Men vær forsiktig når du blander med alkohol, er ikke mye som skal til for at du glemmer en hel kveld.
5mg er det vanligste de anbefaler for søvnproblemer. Man skal ta en del av denne som twisted shroom sier. Men den alkoholen bør du være forsiktig med. Litt er fint, men for mye kan bli skummelt. Man vil ikke spy i søvne og ende opp som Jimi Hendrix.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hvordan er det å mikse apodorm og rivotril eller valium? Bra miks? Tar 2-3 pils i tillegg.

Skal også brukes som sovemedisin da jeg sliter endel med å sovne (Bruker alt fra 3-6 timer på å sovne) noen med erfaringer som vil dele litt?

Takk på forhånd!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av monoxide Vis innlegg
Hvordan er det å mikse apodorm og rivotril eller valium? Bra miks? Tar 2-3 pils i tillegg.

Skal også brukes som sovemedisin da jeg sliter endel med å sovne (Bruker alt fra 3-6 timer på å sovne) noen med erfaringer som vil dele litt?

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Valium og apodorm er min favoritt miks når det kommer til benzo. Både som rus og sovemedisin/muskelavslappende. Jeg pleier (eller pleide) å ta 1 del nitrazepam og 2 deler diazepam, f.eks 10mg apodorm og 20mg valium.
Herlig, nok ett prakteksemplar på et godt svar. Takk Muradi!
Den eneste gangen jeg prøvde nitrazepam (apodorm) kjøpte jeg 2 brett, og tygde de i meg uten å få noe nevneverdig funk i det hele tatt.
2 brett på en kveld/natt, og bare skuffelse som resultat. Sikkert ikke bra for innvollene heller.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av BiffBiff Vis innlegg
Den eneste gangen jeg prøvde nitrazepam (apodorm) kjøpte jeg 2 brett, og tygde de i meg uten å få noe nevneverdig funk i det hele tatt.
2 brett på en kveld/natt, og bare skuffelse som resultat. Sikkert ikke bra for innvollene heller.
Vis hele sitatet...
Da er du enten litt vant med benzo eller så har du blitt lurt...
Mogadon virker forresten bedre men jeg blir helt groggy av ett helt brett og har brukt det meste i over 20år.Det høres veldig rart ut at du spiser 20stk 5mg apodorm uten å få virkning
Sitat av Baltasar Vis innlegg
Da er du enten litt vant med benzo eller så har du blitt lurt...
Mogadon virker forresten bedre men jeg blir helt groggy av ett helt brett og har brukt det meste i over 20år.Det høres veldig rart ut at du spiser 20stk 5mg apodorm uten å få virkning
Vis hele sitatet...
Mogadon og apodorm er det sammme da. Nitrazepam. 5mg begge to. (mogadon funker kanskje litt fortere pga at de er jævlig store og løser seg lettere opp)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nitrazepam..ahhh synd legene er så restriksive. jeg elsker det. Sikkert en grunn
til at de er det....
Brukte apodorm fast i seks år for søvntrøbbel.Det hendte seg at jeg kastet i meg 5x5 mg på et døgn.Brukte samtidig pf,sobril,zolpidem,Somadril og av og til stesolid pluss aporex i tillegg.Det er perioder fra den tiden jeg husker svært lite av.Av de nevnte medisinene er det vel apodormen som var den kjedeligste pillen.Er glad jeg kuttet den ut,den fungerer bra som sovemedisin,men det er lite smart å ruse seg på den.Det hendte seg at jeg tok den på formiddagen P.g.a at jeg kjedet meg,og fikk meg en liten blund.
Sist endret av Chip Charley; 29. august 2014 kl. 11:04.
Sitat av Brute Goatshag Vis innlegg
Nitrazepam..ahhh synd legene er så restriksive. jeg elsker det. Sikkert en grunn
til at de er det....
Vis hele sitatet...
Syntes jeg høres rart ut, har aldri hatt problemer med å få Apodorm av noen lege.
Får i tillegg vival/valium, sobril, xanor og stilnoct.
Hvorfor jeg får både diazepam og sobril skjønner jeg ikke, men sier jo ikke nei.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Syntes jeg høres rart ut, har aldri hatt problemer med å få Apodorm av noen lege.
Får i tillegg vival/valium, sobril, xanor og stilnoct.
Hvorfor jeg får både diazepam og sobril skjønner jeg ikke, men sier jo ikke nei.
Vis hele sitatet...
Nesten ufattelig i mine ører. Legen min skriver ikke ut en dritt. Etter et uhell kom jeg inn under LAR og får subutex, men overhode ingenting annet. Hadde det vært opp til legen hadde jeg ikke fått subutex heller. Slik har historien min vært med leger bestandig, og jeg er ingen ungdom.
Heldige deg.
Mener og huske vi drakk kaffe med masse sukker ved siden av Mogadon.. Men dette var way back in time.. :-)
Jeg kjøpte 2 brett apodorm en gang. Spiste ett helt brett samme kveld som jeg kjøpte de, merket bare en følelse av skuff. Bruk disse som legen har bedt deg gjøre, og skaff heller et ordentlig benzo for en buzz.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Apodorm fungere som angstdemper, men etter min mening er det et tilnærmet ubrukelig som rusmiddel. I så fall må det alkohol og/eller opiater til for å forsterke effekten, og det er som vi alle vet noe man skal være særdeles forsiktig med.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det ikke apodorm som skal være brodern til rohypnol og mange kjøper det i stedet siden hyppere ikke er så lett å få tak i lenger? Fikk apodorm en gang og mener å huske å ha hatt det chill, glad og avslappende rus som jeg etterhvert sovnet av.
Sitat av vacant Vis innlegg
Er det ikke apodorm som skal være brodern til rohypnol og mange kjøper det i stedet siden hyppere ikke er så lett å få tak i lenger? Fikk apodorm en gang og mener å huske å ha hatt det chill, glad og avslappende rus som jeg etterhvert sovnet av.
Vis hele sitatet...
De er riktig at begge benzodiazepiner, men apodorm er ikke i nærheten av Rohypnol på hverken styrke eller etterspørsel. Årsaken til at det er vanskelig å finne Apodorm på det illegale markedet, er at folk hadde foretrukket Rivotril. Diaz og Xanor uansett.
Kjøpte to brett 5mg's i dag.Kastet i meg to stk.med det samme jeg kom hjem,og blacket ut og har sovet to timer nå.Føler meg ganske groggy.Har også tatt en sobril nettopp.Skjelden har kaffi smakt så godt som nå.Men tror jeg skal bruke resten av tablettene som sovemedisin om kveldene.
Fungerte rimelig godt som angstdemper for min del, så lenge jeg ikke blandet med alkohol. Da fikk jeg riktignok en grei rus, men dagene derpå var sjeldent jævlig.

Ikke bland alkohol og Apodorm, det er min efaring!