Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 11834
Vært der, gjort det.
Hei! Lurte på hva jeg oppnår nå som jeg har tatt 20 nozinan 5mg stk? Orker ikke felleskatalogen, synes den er for uoversiktelig. Tom for vival og shit : /
Bør vel nevnes at jeg har tatt 1 imovane 7,5mg i tillegg.
Håper på seriøse svar, og evt. erfaringer med det selv
Sov godt...
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Ikke noen rus virkning? :/ Og når evt. kommer jeg til og våkne? Skal være oppe til seinest 12 imorgen tidlig :P
Forhåpentligvis en jævlig hodepine fordi det fortjener du når du svelger ett lite apotek
God natt!
pokker som er vits med å ta 20 stk Nozinan, 5mg, når du ikke aner selv hva det kan gjør eller kommer til å gjøre ?

Skal man ruse seg på legemiddelpreparater så er det veldig lurt å vite ting på FORHÅND før man kjører i seg 20 stk piller av et legemiddet man ikke aner eller har noe snurring på.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Yo jeg ba ikke om noen spydigheter eller noe, bare et normalt svar..

Mantuz; true. de fleste skrev at man ble rusa på det der jeg leste, men ble også litt i tvil.. Vel en time siden jeg tok de, merker ikke så mye enda..
Siden du ikke orka å sjekke felleskatalogen selv så kan jeg fortelle at Nozinan brukes som antipsykotikum og til tider som sovemedisin.

Din dose skulle vel være en real dose sovemedisin, men du kommer nok til å våkne opp tørr i munnen, anspent og svett som pokker.

Nozinan er ikke noe særlig å bruke som rusmiddel med mere du bare er ute etter å sove jævla godt.

Desverre så er det slik at du får spydigheter når du gjør noe dumt slik som å kjøre i deg 20 stk Nozinan uten å ane hva det gjør eller kommer til å gjøre. Er man ute etter rus så sjekker man opp legemiddlet først for å finne riktig dosering etc. ... man gjør ikke slik som du ser ut til å ha gjort ... det er som å spille lotto
Nozinan gir ingen rus. Bare ekstrem tretthet. Du våkner og som zombi imorgen. Er omtrent som haldol. USA gir haldol til folk som blir sparket ut og må fly. De holder seg i ro.
Sett filmer fra galehus hvor de gir opphissete pasienter en IM intensjon å de sovner..

Nobligan er i samme gate.

Du zoppfører deg som en søppelnarkis uten tilgang på noe.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Du blir jæææævlig tett i nesa lol Så sover du som en stein antageligvis..Garantert en heftig hangover når du våkner..Apedop..
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Nozinan er apedop numero uno. Forferdelige greier spør du meg.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Nozinan gir ingen rus. Bare ekstrem tretthet. Du våkner og som zombi imorgen. Er omtrent som haldol. USA gir haldol til folk som blir sparket ut og må fly. De holder seg i ro.
Sett filmer fra galehus hvor de gir opphissete pasienter en IM intensjon å de sovner..

Nobligan er i samme gate.

Du zoppfører deg som en søppelnarkis uten tilgang på noe.
Vis hele sitatet...
Hæ? Nobligan er jo smertestillende, hva har det med saken å gjøre?
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Hæ? Nobligan er jo smertestillende, hva har det med saken å gjøre?
Vis hele sitatet...
Jeg mente selvfølgelig nozinan. Ikke tramadolpreparatet Nobligan.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Nozinan;

Type: Antipsykotikum/Apedop

Effekter(Etter min erfaring);

Positive: God matlyst, søvn.
Negative: Tørr munn, tankeløshet, ustabil halveringstid (Fra 15 til 80 timer), smerter/trykk i mage/lever område, høy toleranseutvikling, tett nese.

Har kun prøvd 25mg tabletter, alt fra 25mg til 75mg. Får disse effektene uansett dose.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Takker for svar! Det var det jeg lurte på
Og til resten; takk!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei SaerDnAX!
Da jeg leste denne tråden din nå er spørsmålet mitt; kom du deg opp til klokken senest 12.00 dagen etter?
Hvet om en som tok så høy dose, han kom seg ikke ut av senga på 2 dager.
Nozinan er vel ikke noe poeng i å putte i seg..,så vidt jeg vet er jo det medisin som brukes i tung-psykiatrien,en slags moderne form for lobotomi i tablettform,ett c-preparat av ett jækla drittstoff
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Hei Huttetutta. Ja, kom meg faktisk opp FØR tiden
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
Hei Huttetutta. Ja, kom meg faktisk opp FØR tiden
Vis hele sitatet...
da må jeg nesten spørre hvordan du fungerte resten av dagen?
zombie?
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Hehe, noe sånt ja xP Husker ikke helt, var jo uansett idiotisk av meg!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ha12d Vis innlegg
Nozinan er apedop numero uno. Forferdelige greier spør du meg.
Vis hele sitatet...
Signerer den der! :P

Har ett vagt minne om en kompis som dryla i seg rundt 20 og sovna av, dagen etterpå var han så på hugget etter mer piller å pakke i seg at han heiv liksågreit resten av boksen innpå! Han ble sittende (liggende) i den sofaen for å si det sånn... Blir jo ikke noe fin i formen heller? Vet ikke, har aldri prøvd det men har hørt endel om det :P
Er dette det samme som Truxal? En gang tok jeg omtrent 6 truxaler, og da lå jeg til sengs en hel helg. Når jeg stod opp for å gå på do falt kroppen min helt sammen, hadde NULL kontroll over kroppen. Var ruset på en UBEHAGELIG måte, noe helt annet å overdosere seg på Truxal i forhold til feks Valium. GAWD, hva skal man med Truxal når Valium finnes.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er ikke mye å sove på. Jeg hadde litt problemer med søvn. Da fikk jeg dette av legen - god natt! Rus får du ikke av det. Men over en lengre periode har jeg lest at det er ytterst vanlig å legge på seg ganske mye.
Ja det er vanlig å legge på seg av de. Fikk de av smertepoliklinikken og este ut 30 kg på et år :-(
Sist endret av Huttetutta; 25. september 2012 kl. 17:02.