Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 7893
Hei!. Jeg har forran meg to 30mg Dolcontin piller. hva bør jeg gjøre for og få best rus ?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Skrap av det røde laget, knus pillen og spis. Vil holde med en pille (30mg), med mindre du har bygget opp toleranse for morfin/opiater.
Takk for svar. Hva skal jeg gjøre med det røde laget ?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Kast.
(Titegn)
Hvordan bør jeg skrape det av ?. Minsker det røde laget effekten på Dolcontinen ?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Handy andy Vis innlegg
Hvordan bør jeg skrape det av ?. Minsker det røde laget effekten på Dolcontinen ?
Vis hele sitatet...
Hva slags rødt lag? Dolcontin 30mg er gul på farge...,så noe stemmer ikke hær. Dersom de er rød er det 100mg Hvordan kan en person me pillene foran seg si at han har 2 stk dolcontin 30mg ,og en annen person på forumet si at det røde laget må av,så svarer personen me pillene me å spørre om virkninga blir borte når en fjerner rødfargen enda han har 2 stk gule 30mg dolcontin foran seg.Det høres jo ut som om spørsmålet er laget uten at dolcontinene eksisterer.Forklar det dær du!
ja.. noe konklusjon ?
Hva er "nybegynnerdose" av Dolcontin hvis man tar det for første gang?
For å få en behagelig rus.
Er ganske kraftige saker, så du trenger ikke så mye, en pille holder lenge til å starte med.
Uansett hva konklusjonen er, så er det lettere å bare suge av "skallet" enn å skrape det av
Knus den ene, bland den med vann, trykk den opp bak. Vent en times tid og kjenn etter om du trenger den andre også. Mye bedre utnyttelse av morfinet enn å spise det.
Sitat av Handy andy Vis innlegg
Hei!. Jeg har forran meg to 30mg Dolcontin piller. hva bør jeg gjøre for og få best rus ?
Vis hele sitatet...
Svelg de. Da virker 60mg i 8-12 timer.Enkelt og greit.
Sitat av ksm61 Vis innlegg
Svelg de. Da virker 60mg i 8-12 timer.Enkelt og greit.
Vis hele sitatet...
Ja, enkelt og greit, men oralt har morfin dårlig biotilgjengelighet, og opptaksevnen er begrenset. Du kaster god morfin ut i magesyre. Jeg føler jeg begynner å bli en pådriver for anal injisering her på forumet, men det er faktisk vesentlig mer effektivt. Jeg kjørte IV tidligere, men har kuttet det helt ut. Analfiksering har blitt en gyllen middelvei.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvordan fordeles morfinet fra en 30mg's på 8-12 timer? Står på felleskatalogen at max anelgetisk effekt innter 2-6 timer.
Vil det si at når det har gått 2-6 timer så har du 30mg som halveres på 2-3 timer til de 8-12 timene er gått?

Hvordan fordeles morfinet fra en 30mg's på 8-12 timer? Står på felleskatalogen at max anelgetisk effekt innter 2-6 timer.

Vil det si at når det har gått 2-6 timer så har du 30mg som halveres på 2-3 timer til de 8-12 timene er gått?
Sist endret av svartemaja; 3. november 2014 kl. 03:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som jeg skreiv i denne tråden for 2 år siden, sug av skallet først hvertfall, så for du raskest effekt hvertfall, om du ikke har en pumpe å kjører den opp i baken.
Men uansett måte du velger å gjøre det på, så lønner det seg å få bort skallet for raskere effekt, selvom du spiser de, men du kan jo også fjerne skallet, knuse de og putte de i Rizla eller dasspapir å bare svelge det.
Om du spiser de som anbefalt så må du nok vente et par timer for full effekt.
Jo, men det jeg lurer på er om man får 30mg effekt i 8-12 timer da?
Nei effekten blir kortere men kommer fortere og mer intenst, om man kan kalle det det. Men du kommer til å kjenne det noen timer, jeg ville ikke gjettet på under 8 timer hvertfall.
Spiste mye Oxycontin og Dolcontin for noen få år tilbake, så det er hvertfall min erfaring.
Sist endret av KjellFresh; 3. november 2014 kl. 04:10.
Jeg tenker på og svelge pillen hel da.
Pleier å ta litt lunka vann for å få bort det røde lage jeg, så tørke med litt papir, sniffe syns jeg funker bra for kjapp effekt, men liker helst og tygge og svelge, et par trekk fra en joint funker ganske bra for min del for å øke effekten.

Vær forsiktig dolcontin er veldig lett og ta overdose på!
Sist endret av king123; 3. november 2014 kl. 05:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av svartemaja Vis innlegg
Jeg tenker på og svelge pillen hel da.
Vis hele sitatet...
Hvorfor kan du ikke svelge av skallet for å svelge en pille?
Skallet er jo med på og forsinke prosessen, så da hjelper det selvfølgelig fortere!
Var det virkelig så vanskelig og forstå?

Hvorfor kan du ikke suge av skallet for å svelge en pille?*

Hvorfor kan du ikke suge av skallet for å svelge en pille?*
Sist endret av KjellFresh; 4. november 2014 kl. 11:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.