Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 604
Sitter ganske frustrert med en halvt oppbrukt pakke med papes som jeg har måttet kasta fordi jeg ikke klarer å rulle en J. Fingrene mine vil ikke samarbeide i det hele tatt, men jeg vil lære meg å rulle slik at andre slipper å rulle for meg når jeg er ute, noen som har bra tips for noen som bare ikke klarer å rulle? Har prøvd mange ganger uten av at hendene mine eller fingrene mine vil samarbeide med hjernen i det hele tatt…
Øving, øving og mere øving. Rull en røyk, riv opp papiret, og rull på nytt igjen. Etterhvert så sitter det bare.


Alternativt, kjøp cones.
Kjøp eller lag dine egne cones. Enklere enn det blir det ikke.

Hvis du absolutt vil rulle så må du bare øve. Sjekk noen videoer på YouTube kanskje?
Klarer du å få papiret inn under det andre der så blir det joint av det. Fokuser på området nede ved filteret.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg greide ALDRI å lære meg å rulle sånn som alle andre ruller..
Jeg fant en video på youtube hvor man da lager filteret, trer papiret rundt og ruller rundt.. så har du en pre-cone som du fyller opp med mekk.. så ferdig.

her er link til den videoen:
https://www.youtube.com/watch?v=_DNHeV1RDrE
Kan jo kjøpe en slik: Aliexpress
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager, det var feil video. her er riktig: https://www.youtube.com/watch?v=pRLjHf19tKU
Rull uten noe oppi papiret, altså lag deg cones. Var sånn jeg startet.

Ble drittlei av å mekke cones, så øvde jeg meg litt hver gang jeg skulle røyke.

Riv av litt av papiret der du skal tucke den, er et fint hjelpemiddel for nybegynnere.

Lær deg å rulle løst, du kan tappe jointen på bordet for å pakke den tettere men å få den løsere igjen kan være et helvete.