Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 705
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg har noen brett med lyrica 300 mg. Hva er en god dose for å oppnå rus? Hvilke effekter kan man forvente av det? Går det ant å boofe dette?
300mg er fin dose første gang.

Jeg ville nok tatt to, men noen vil si at 600mg er for mye. Rusen kan bli ganske kraftig. Har sett folk krype på golvet av den dosen når dem har tatt det med andre stoffer.

Lyrica er best når man kombinerer det med andre ting. Jeg er spesielt glad i lyrica sammen med opiater, benzo, speed og hasj, men man skal være forsiktig når man holder på slik.
Og siden trådstarter er ny på Lyrica ville *jeg* anbefalt maks 150mg - 4-6 timer for å "kjenne etter" ;

Redosere.

Tross alt, Lyrica får de mest erfarne alkiser til å gå rett nedi gulvet pga. svimmelhet, selv observert når "nye" inntok 600-900-1200mg ; SÆRLIG uten opparbeidet toleranse.

Men ok, nå har jeg blitt "for forsiktig" etter hjerteflimmeret, og jeg har enda daglige påminnere om hvor hardt jeg overdoserte amf&benzodiazepiner i ukene før hjerteflimmeret....

Så ja, forsiktige-meg ville anbefalt 150mg, gamle-meg ville gått for 600mg.....

(Hør på forsiktige-meg <3 )