Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 827
Hey freaks! Noen som fortsatt sitter å spiller promod, som kunne tenkt seg å laget et lite "team" ?
aner ikke hva promod er, men jeg spiller fortsatt cod4
Sitat av olaPola Vis innlegg
aner ikke hva promod er, men jeg spiller fortsatt cod4
Vis hele sitatet...
Promod er en mod som gjør det lettere å spille kompetitivt i CoD4. Ingen perks, ingen ranks (du har de våpen som er lov til å bruke). Grafikken blir også tweaket litt om jeg ikke husker helt feil, som gjør det lettere å se ting
Jeg spiller en god del promod :-)
Den enkleste måten å beskrive promod på er som om man kjørte counterstrike på cod4 plattformen. Omtrent like spennende ihvertfall (gjesp).
hvordan skaffer man det? Må jeg kjøpe eller er det bare å google i vei?
@meitemark så alt blir lettere?
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av olaPola Vis innlegg
hvordan skaffer man det? Må jeg kjøpe eller er det bare å google i vei?
@meitemark så alt blir lettere?
Vis hele sitatet...
Vanskeligere, de fleste god SnD spillerne spiller promod
Sitat av olaPola Vis innlegg
hvordan skaffer man det? Må jeg kjøpe eller er det bare å google i vei?
@meitemark så alt blir lettere?
Vis hele sitatet...
Mods på cod4 er enkle sådan, de kjøres på serveren, og alt du trenger er det originale spillet. Besøk serveren, så laster du det ned, ingenting å betale.

Skytespill som er enkle har en tendens til fort å bli uhyggelig kjedelig. Cod4 er det eneste skytespillet jeg spiller noenlunde regelmessig, rett og slett fordi den serveren jeg har funnet meg gir variasjon i form av ingen tåpelig mod, få teite regler og ingen kjedelige standardbrett. Aktive admins er også en fordel.

Promod fjerner mange av de funksjonene som gjør cod4 til et bra spill og prøver på verste måte å gjøre det om til en cs-clone. Jeg er en sjelden gang innom promodservere, men ikke mer enn i et stakket kvarter.

Adresse til min favoritt cod4 server: 217.146.84.243:32001
Sist endret av meitemark; 19. september 2011 kl. 14:15.
Why so serious?
Trådstarter
Btw. Noen som vet om det blir dedicated servers på mw3?
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Btw. Noen som vet om det blir dedicated servers på mw3?
Vis hele sitatet...
Etter sigende skal det faktisk skje. Jeg har dog litt tvil på om det faktisk skjer...

http://oneofswords.com/2011/08/mw3-s...servers-on-pc/
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Etter sigende skal det faktisk skje. Jeg har dog litt tvil på om det faktisk skjer...

http://oneofswords.com/2011/08/mw3-s...servers-on-pc/
Vis hele sitatet...
Tror hele spillet hadde blitt bedre med dedicated servers. Hvertfall utifra problemene som har hvert på mw2 med hostingen..
Så fort pc'en min er oppe å kjøre igjen, så kommer jeg nok til å fortsette med COD4
Why so serious?
Trådstarter
Cod4 er elsk, er nokk det beste COD spillet noen sinne. Ingen ting kommer til å slå det
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Tror hele spillet hadde blitt bedre med dedicated servers. Hvertfall utifra problemene som har hvert på mw2 med hostingen..
Vis hele sitatet...
yeah, vi så alle hvor bra blops ble.
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
yeah, vi så alle hvor bra blops ble.
Vis hele sitatet...
Men det spillet sugde balle uansett..
ei lita stund sia jeg hr spillt cod 4 nå, bruker å spille promod. føler at promod blir mye mer competetive, er fler gode folk som spiller der en på andre vanlige servere.