Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1929
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått rundt 1g MDMA-krystaller av god kvalitet av en venn da han ikke er særlig glad i psykedeliske stoffer, noe jeg heller ikke er sånn sett men fikk det uansett..

Hver gang jeg har tatt MDMA (både XTC og krystaller) blir jeg så fryktelig dårlig på nedturen, helt vanlig selvfølgelig men jeg vet at forberedelser har mye å si for både opplevelsen og turen.
Jeg har én eske fra Raveparty eller hva det heter, den svarte "forberedelsesboksen" for MDMA. Aldri tatt meg noe tid til å sjekke om dette faktisk hjelper? Men tenkte jeg kanskje skulle ta en tur, men skal først skaffe noen preparater for nedturen; Xanor og røyk hovedsakelig.

Hva gjør DU i forkant (2-3 dager) av turen, under og ved nedturen? Kosthold? Vet at det beste ved nedturen er å sove men dette har vært umulig for meg de siste 2-3 gangene av de 5-6 gangene jeg har tatt MDMA siden jeg blir så dårlig på nedturen. Hvilke(n) benzo(er) anbefaler du for nedturen og kanskje 2-3 dager etterpå?

Takk for alle svar på forhånd
Anonym bruker
"Ergerlig Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke mengder er det du legger deg på og hva er rutinen? Det kan ha en påvirkning. Enkelte har en tendens til å fylle på og fylle på, sier ikke at du gjør det, men de jeg kjenner som driver på sånn for også en mye hardere nedtur.
Trikset mitt har vært å ha uendelig med cannabis så dagen etter er jeg inne og spiser takeaway og røyker så mange jointer jeg orker. Det er bare å være inne og slappe av og være stein. Det er helt perfekt for meg. Ta gjerne og kjøp 5HTP på e-bay, det booster serotonin lageret ditt og gjør at du tar deg inn raskere.
1g? Flott, da har du til 3 rullingser. Ville ikke dosert over 0,3g på en kveld, inkludert da den ene redosering du eventuelt tar.

For min del trenger du ikke å gjøre så utrolig mye forberedelser dagene før, hvis du har fått sovet godt i natt. Få i deg næringsrik mat. Kanskje ta en multivitamin, og ha magnesium og tyggis tilgjenglig. Drikk passe med vann og prøve å få i deg litt næring når du ruller, som feks frukt eller noe væske som inneholder karbohydrater. Det vil nok holde de fleste bivirkningene i sjakk.

Jeg har aldri gjort noe for nedturen, men jeg liker å ta en nattings eller to før jeg legger meg. Jeg syns det er like greit å vente det ut til jeg sovner, enn å ta benzo for å sovne. Får jeg i meg 6 timer søvn eller mer etter en natt på mdma, er formen helt fin dagen etter. Litt sliten i hode kanskje.
Ravebox heter det, og det funker fjell for meg. Jeg ruller ikke på MDMA uten en Ravebox-kit. Alle som tar MDMA bør kjøpe seg en Ravebox. Der får du med alt du trenger av vitaminer og mineraler, pluss at du får med en tablett med 5mg Melatonin som hjelper deg med å sovne inn etter festen også får du med 3 pakker med 5-HTP og EGCG som kickstarter hjernen med å danne nytt serotonin. Dette får man ikke kjøpt i Norge, og melatonin er reseptbelagt men har aldri hatt noe problemer med å få Ravebox inn i landet. Anbefales virkelig. Har du noe spørsmål så må du bare spørre!
Sist endret av Maurjegeren; 24. juni 2019 kl. 16:48.
Bruker selv piracetam og 5-HTP på nedturer fra makka til mdma.
Nootropics og sånne vitaminer er ulovelig i Norge, så man må ha kontakter.
Eneste er en god natt søvn dagen før. Og etter spiser jeg og drikker jeg masse sunn god mat. Har egentlig ikke imot nedturen av molly. Går over
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
følte for å komme med mine erfaringer: kanskje droppet MDMA 6 ganger og snortet 4-5 ganger, og opplevd 2 nedturer.
den første var en gang jeg droppet 0.25 x2 med 3 timers mellomrom (mann 23 med gjennomsnittlig toleranse for narkotike BTW) dette var min første erfaring av baksiden med dop, det var så grusomt å ligge i sengen alene og føle meg dum og angstfull, at jeg ringte en tidligere PK for ikke å være alene. jeg tenkte at å røyke hasj ville hjelpe, men det ga bare de negative tankene mere kreativ kraft... men nok om det, her er mine tips fra mine erfaringer:
1. ha sex! Personlig får jeg aldri nedtur om jeg har sex, under, eller etter rusen :P
2. ikke vær alene. om man er to eller flere som har det kjipt sammen, blir det plutselig litt morsomt og man har noen å snakke med.
3. jeg tar aldri opitater/downers av prinsipp utenom hasj (har en teori om at om man prøver å "jukse" seg unna nedturer. har man ikke psyke til å ta narkotika i utgangspunket.) om jeg røyker, så røyker jeg før effekten av MDMAen avtar helt.
4. ja nedturen er kjip, men jeg verdsetter den som en lærerik opplevelse. grunn 1. jeg er en munter person som aldri har vært deprimert, men på nedturen jeg nevnte ovenfor googlet jeg symptomer på depresjon, og krysset av samtlige bokser. det har hjulpet meg å forstå depresjon på en bedre måte. 2. nedturen er helt grei, forutenom den ville man nok ikke ventet like lenge til neste gang man tar dop.
5. og siste tips. tenk logisk. du vet hvorfor du føler det du føler (lavt serotoninnivå osv) de fleste tankene er irrasjonelle. og helt til slutt; det går bra til slutt sorry for kronglete skriving, men gidder ikke bruke alt for mye tid på oppbygning
God trip