Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2742
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hva synes du ett par hansker/skinnhansker burde koste? Moren min er alltid interessert i at jeg skal være økonomisk.... gå på Cappahl etc.... Men, som jeg har erfart at importvarer er like billige som Cappahl varer og bedre kvalitet...
Skinnhansker til en hundrings fra Amazon, er det dårlig? (totalpris på 250,- pga. shipping).
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hva synes du ett par hansker/skinnhansker burde koste? Moren min er alltid interessert i at jeg skal være økonomisk.... gå på Cappahl etc.... Men, som jeg har erfart at importvarer er like billige som Cappahl varer og bedre kvalitet...
Skinnhansker til en hundrings fra Amazon, er det dårlig? (totalpris på 250,- pga. shipping).
Vis hele sitatet...
Not bad at all den prisen der. Om det er ordentelig skinn da vel og merke. Tror jeg betalte 700-800 for mine, men jeg har jo litt dyrere vaner enn folk flest.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Ja, du kan jo se selv, tror ikke disse er så dumme... http://www.amazon.com/gp/product/B00...A2LUJ4OIQGEIX2

Har også dessverre litt dyre vaner... Derfor er import deilig...
Sist endret av uaexed; 18. november 2011 kl. 22:57.
The Merciful One
mr5050's Avatar
går du på ebay får du et par kevlar hansker i ekte skinn i god kvalitet for 140 kr inkl frakt
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Fant faktisk ett bedre par... http://www.amazon.com/Grain-Deerskin...ref=pd_sbs_a_2

Sitat av mr5050 Vis innlegg
går du på ebay får du et par kevlar hansker i ekte skinn i god kvalitet for 140 kr inkl frakt
Vis hele sitatet...
Kevlar hansker i ekte skinn... høres millitært ut.. skal sjekke
Hvis du skal holde deg varm på hendene er ikke kevlarhansker å anbefale. De er ganske kalde og klamme.
The Merciful One
mr5050's Avatar
http://www.ebay.co.uk/itm/SECURITY-P...item7dbd1b4035

Sitat av Jandre Vis innlegg
Hvis du skal holde deg varm på hendene er ikke kevlarhansker å anbefale. De er ganske kalde og klamme.
Vis hele sitatet...

du får dem med fleece for inni også
Betalte 1800,- kr for mine skinnhansker, de varte i 3 måneder. Ble en aketur, og noen snøballer; og de var ødelagte. Raspa seg liksom opp.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Jeg har funnet to par som tilfredsstiller mine krav. Begger koster rundt 150,- som er småpenger for ett par skinnhansker.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...r=590022481932

Eller disse:

http://www.amazon.com/Grain-Deerskin...ref=pd_sbs_a_2

Sitat av TZN Vis innlegg
Betalte 1800,- kr for mine skinnhansker, de varte i 3 måneder. Ble en aketur, og noen snøballer; og de var ødelagte. Raspa seg liksom opp.
Vis hele sitatet...
Ouch..... Derfor jeg tror importvarer er smoothe... de koster jo ingenting.. Og, om de er fake, så er det jo ganske sikkert helt greie...
Når det gjelder skinn, så er det ofte sånn at prisen gjenspeiler seg veldig godt med kvaliteten på skinnet. Det beste er nok å handle skinn utenlands, ettersom prisen er vensentlig lavere der. Bare å dra til London, og du får flotte skinnvarer til en god pris.

Kjøpte en lommebok i India for 120 kr, noe lignende her hadde kostet 6-7 ganger mer. Skinn varer livet ut, om det er god kvalitet.
Sist endret av TZN; 18. november 2011 kl. 23:10.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av TZN Vis innlegg
Når det gjelder skinn, så er det ofte sånn at prisen gjenspeiler seg veldig godt med kvaliteten på skinnet. Det beste er nok å handle skinn utenlands, ettersom prisen er vensentlig lavere der. Bare å dra til London, og du får flotte skinnvarer til en god pris. Kjøpte en lommebok i India for 120 kr, noe lignende her hadde kostet 6-7 ganger mer. Skinn varer livet ut, om det er god kvalitet.
Vis hele sitatet...
Kjenner faktisk til det.. kjøpte en lommebok i skinn i Finnland for 80 kroner...
Er det bare min pc, eller er det dårlig kvalitet på bildene?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Opplevde at hanskene på amazon til 10 dollar ikke sendes til norge (selfølgelig.....) så nå leiter jeg etter ett nytt par ^^

Woah..... Norge er jo ett flott land å importere til....

Ser ut at jeg ender opp med å bestille de jeg først henviste til å første posten. 262 kroner. Jaja...
Sist endret av uaexed; 18. november 2011 kl. 23:27.
Ja, eller bare kjøp noen til 600 hundre her. Som du faktisk liker, og tar på deg med glede. Lønner seg virkelig i det lange løp!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av TZN Vis innlegg
Ja, eller bare kjøp noen til 600 hundre her. Som du faktisk liker, og tar på deg med glede. Lønner seg virkelig i det lange løp!
Vis hele sitatet...
Testa faktisk ett par hos Bertoni til 600..... Hjorteskinn osv... Føltes som om det var "himmelen" jeg tok på ....... Men 600.... det er litt penger i ett par hansker det...
Sitat av uaexed Vis innlegg
Testa faktisk ett par hos Bertoni til 600..... Hjorteskinn osv... Føltes som om det var "himmelen" jeg tok på ....... Men 600.... det er litt penger i ett par hansker det...
Vis hele sitatet...
Et par skinnhansker holder i årevis og er en billig penge i det lange løp.
Edit: det koster å være kar
Sist endret av moret; 18. november 2011 kl. 23:50.
Greit å legge litt penger i hansker, mtp at det er ganske ille å stå på ski med kalde hansker. Er du en hobby alpinist, så ville jeg nesten anbefalt votter, både mtp varme og komfort.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Nå tenker jeg bare å ha ett par hansker som matcher med parkasen min og som generelt er "smooth" og diskret. Når jeg går på ski eller jogger or what ever så har jeg hansker/votter for det formålet.

Sitat av moret Vis innlegg
Et par skinnhansker holder i årevis og er en billig penge i det lange løp.
Edit: det koster å være kar
Vis hele sitatet...
Ett problem til... De var brune.. trenger ett par mørke/svarte...