Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1909
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tiltaksevnen min er dessverre havnet i alvorlig dyyyp dvale, og nå er det faen meg på tide at den vekkes med litt god fart! ;)

Jeg ønsker en god rus som gir meg fokus, energi og ryddekick. Har ikke opplevd å få dette på speed før? Noen som har en forklaring/teori?
Men det skal altså ihvertfall sniffes, og et par timer senere skal jeg spise et kort måltid med familien.

Hvor stor dose ville DU tatt, hvis dette var deg? Og kunne du da gått på et kort familiebesøk (m/foreldre og søsken) et par timer etter inntak?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Amfetamin har en halveringstid på rundt 10 timer, og effektene varer godt opp mot 6 timer, jeg ville ikke tatt noe som helst i situasjonen du beskriver. Jeg hadde tatt meg sammen, ryddet litt, hatt middagen og heller ruset meg når jeg har tid til å gjøre akkurat det i fred og ro uten å måtte tenke på arbeidsoppgaver eller familiemiddag.

Speed er et tveegget sverd, du får mye energi men euforien som kommer med på kjøpet setter ofte kjepper i hjulene når man vil gjøre noe fornuftig mer rusen, som å rydde eller andre arbeidsoppgaver.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Amfetamin har en halveringstid på rundt 10 timer, og effektene varer godt opp mot 6 timer, jeg ville ikke tatt noe som helst i situasjonen du beskriver. Jeg hadde tatt meg sammen, ryddet litt, hatt middagen og heller ruset meg når jeg har tid til å gjøre akkurat det i fred og ro uten å måtte tenke på arbeidsoppgaver eller familiemiddag.

Speed er et tveegget sverd, du får mye energi men euforien som kommer med på kjøpet setter ofte kjepper i hjulene når man vil gjøre noe fornuftig mer rusen, som å rydde eller andre arbeidsoppgaver.
Vis hele sitatet...
+10
Jeg har aldri opplevd å få ryddekick eller vaskemani eller whatever på speed.
Jeg tenner meg, sitter i stolen, å blir sittende. Spille, lese på nett, se serier.
Tendens til å bli helt apatisk når jeg tenner meg. Gjerne mange timer med stuk som ikke fører noensteds lengre enn, nettopp stolen min.

Som Dodecha nevner, euforien du får, fuck all plans!
Sist endret av Eyeamare; 30. oktober 2017 kl. 14:16.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
+10
Som Dodecha nevner, euforien du får, fuck all plans!
Vis hele sitatet...
Det er nok veldig individuelt. For meg og mange jeg kjenner får man et ekstremt "rydde-kick". Det å vaske og støvsuge huset kan være ekstremt givende, men man blir ofte alt for nøyaktig slik at man holder på hele kvelden/natta. Uten at jeg nødvendigvis anbefaler folk å snorte før husvask...
Fikk aldri noe som helst antydning til tiltakslyst den gang jeg drev med speed. Om mulig ble det gjort mindre av alt som ikke ga meg en personlig tilfredstillese.
mange forskjellige typer speed, som man reagerer litt anderledes på. men jeg vet om hva du trenger. pm meg da