Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1213
hei. sitter på skolen og har glemt bibliotekkortet. eller mistet det. men har ørt at vi kan finne alle kortene i hele bergen komune et bestemt sted. men har ennå ikke funnet ut hvordan. er det noen som har vert bortig dette.

mvh ferrariduden2
Gå på biblioteket og betal 5,- eller noe sånt, så får du et nytt et.
men villi ikke bare ha mitt. finne alle som har i bergen og hvilken strekkode de har.
tørr jeg spørre hva du skal med alle bilbiotek korta?
låne alle bøkene å bli geek?
Lånekort har vært gratis i alle år, iallefall her jeg bor nå, og hvor jeg har bodd tidligere. Bare fiks et nytt et, tar ett minutt. Om det er et lager av kort du er ute etter, kan jeg ikke hjelpe deg.
Ja, da var jeg sein igjen gitt.
Sist endret av Poke; 29. januar 2008 kl. 13:58.
Hvis du skal ha noen andre sitt kort, så oppgir du ganske enkelt navn og adresse på en tilfeldigperson du har funnet f.eks i telefonkatalogen, til dama i skranken på biblioteket. Bibliotekaren spør neppe om personnr og kontonr.. si bare at du har mista kortet ditt.
ja men finne det en nett side eller et programm som hjelper.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
noop, de må aktivere kortet ditt manuelt
Sitat av ^ProXo^
Hvis du skal ha noen andre sitt kort, så oppgir du ganske enkelt navn og adresse på en tilfeldigperson du har funnet f.eks i telefonkatalogen, til dama i skranken på biblioteket. Bibliotekaren spør neppe om personnr og kontonr.. si bare at du har mista kortet ditt.
Vis hele sitatet...
Man må vise leg.
de var noen som fant de på en net s eller et programm som bare skrev ut og så lånte. men de har sluttet så jeg har ikke funnet det du.
Sitat av Poke
Man må vise leg.
Vis hele sitatet...
Jeg måtte ikke vise legg når jeg var 11 år og fikk mitt første kort.. men mulig det har endret seg de 9-10 siste årene
Jeg er utrolig spent på hva du skal bruke det her til. Jeg ser to alternativer:
Har du tenkt å svindle ett bibliotek så er du kanskje den største idioten jeg har sett i dag.
Skal du låne bøker på andres navn og på den måten svindle både biblioteket og låneren er du faktisk en enda større idiot.

Det er bare å stikke inn å spørre etter ei bok, så får du låne den i en mnd, helt gratis.
Skulle ikke det være nok er jeg helt sikker på at mammaen din gir deg penger til å kjøpe ei bok.
Mith: Kanskje han skal være naughty og låne bøker 14 dager over grensen, uten og måtte motta noen purring eller regning
Da koster det jo bibelotektet penger siden de må kjøpe ny bok, og det blir mindre nye bøker...
Og hva tror du skjer hvis du kommer og leverer boken på en annet sitt lånekort og boken har
hvert lånt for lenge?
er det så vanskelig. folk skriver komentarer om hva de tror jeg kommer til å bruke det til. det skal vel dere drite i. jeg bare lurer på om det finnes et slikt program. er det så vanskelig å forstå.

må alle komme med komentarer som forteller hva jeg skal med det. det gjør dere ikke mer tøffere eller smartere.
Haha, om jeg har skjønt rett, du vil finne en internett side, der -alle- strekkodene til bibliotek kortene er?
vet ikke helt. det er det som er problemet. jeg mener de kom seg inn på en admin sm hadde tilgang på alle strekkodene. de jegsnakker om er sinsyk på data. de hacket seg inn på min lærer sin på når de var hjemmer og hun var hjemmer i sin leilighet.

men vet ikke helt hvordan de fant ut av det. derfor spør jeg dere om det er noen som har vert bortig noen lignende.
La meg gjøre det enkelt for deg.
Noe slikt finnes ikke !

Bare hyggelig
takk. var det så vanskelig. folk er så dumme. hvorfor ikke bare svare enkelt
Musikkprodusent
raydeN's Avatar
50 5
Her er det jo helt klart at han skal lage romskip av lånekort. Hender jeg gjør det på søndager