Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1570
Hei,
Skal kjøpe meg en android mobil til maks 3500 og lurte på om dere hadde noen tips.
Jeg må ha: minimum 5" skjerm, rask nok prosessor til noen spill og bra kamera. Kan godt være fjorårets modell. Takk på forhånd
Sist endret av AndreasOa; 1. mai 2014 kl. 12:24.
Nexus 5 passer deg perfekt da
Linux geek!
Sauu's Avatar
Enig med Xernox! Nexus 5 er en av de beste telefonene på markedet for tiden, og til kun halve prisen av de andre modellene. Har selv forgjengeren (Nexus 4), og Nexus 5 er mye av det samme, bare bedre!

Elkjøp selger Nexus 5 for 2495,- atm., løp og kjøp!
Trådstarter
80 8
Den så jo bra ut den, er litt skeptisk til bare 16gb intern og ingen minnekortplass, men jeg tror det holder for meg siden jeg bare har noen spill og apper. Tror jeg kommer til å kjøpe den idag, ser at tilbudet varer til midnatt.
Ja det er det eneste negative med Nexus 5, at det ikke er plass til SD-kort. Uansett til den prisen så er den allikevel verdt det.
Trådstarter
80 8
Hvordan er batteritiden på den? Jeg lader mobilen min hver natt, men holder den f.eks. 30 min spilling, litt musikk og 30 min surfing på middels lysstyrke?
Det høres ut som en meget overkommelig oppgave for en hvilken som helst nyere telefon. :-)
Vent til One plus one!!!!

Glem det jeg sa! Slå til nå
http://www.elkjop.no/product/mobil-o...rttelefon-sort
Det er billigt, og telefonen er konge
Sist endret av Sandertn; 1. mai 2014 kl. 15:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av AndreasOa Vis innlegg
Hvordan er batteritiden på den? Jeg lader mobilen min hver natt, men holder den f.eks. 30 min spilling, litt musikk og 30 min surfing på middels lysstyrke?
Vis hele sitatet...
Har ikke sett så mye på batteriet til den, men hørt den er litt liten. Du må nok lade den hver dag ja.
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Vent til One plus one!!!!
Vis hele sitatet...
Den kommer ikke til Norge. Hvis du har lyst på slitsom garanti så go ahead og kjøp den i Sverige.
Trådstarter
80 8
Kommer nok til å kjøpe den etterpå, har sett en del videoer på YouTube og den ser jævlig bra ut
Sitat av Xernox Vis innlegg
Har ikke sett så mye på batteriet til den, men hørt den er litt liten. Du må nok lade den hver dag ja.


Den kommer ikke til Norge. Hvis du har lyst på slitsom garanti så go ahead og kjøp den i Sverige.
Vis hele sitatet...
Jeg håper det er verdt det!!
Har selv Nexus5 og kan surfe med 3g med middels lysstyrke i 6-7 timer, før den må lades. Hvis jeg spiller på den bruker den ganske mye mer strøm, da kan man kanskje klare 3-4 timer. Musikk(spotify) bruker nesten ingenting strøm.
Visst du ikke har mulighet til å kjøpe Nexus 5 idag, så har du http://www.netonnet.no/art/mobil/lg/...e/195138.6803/ her til 2900.
LG Optimus G/G2 eller Nexus 5
Hadde valg Nexus 5 som de andre sier over, utrolig rask og fin mobil, ikke minst enkel å bruke! Og om du plutselig føler for å roote telefonen, så tar det ikke mange minuttene og finnes mange custom roms til mobilen. Eier selv en Nexus 5 og bruker den istedet for min Note 3. Nexus 5 er herlig å ha i hånden og veier ikke mye. Kameraet og høytalerene er ikke akkurat Samsung kvalitet, men fungerer fint!

PS: Om du tenker å roote senere og flashe custom rom, så anbefaler jeg Nexus 5 Hammerhead Carbon Custom rom En av de smudeste custom romene der ute til Nexus 5