Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1352
Hei folks!
Jeg er en lit uerfaren hasjer, og jeg bare lurer på hva dere foretrekke: Spise eller røyke hasjen?
I såfall hvorfor?
Foretrekker å røyke.

Orker ikke å lage mat hvergang jeg skal røyke.
Er ikke bare å legge det på brødskiva og spise i vei. Ikke for min del værtfall.Smaker shit.
Så hvis jeg skal spise det så baker jeg det eller lager en kakao av det.
men foretrekker røyking 90% av gangene.
Skjønner deg der. Har laget brownies en gang, men det smakte helt forferdelig. Har dere noen tips til hva jeg kan lage uten at det smaker shit? Hvordan lager man kakaoen?
Men jeg lurer på deres meninger når det kommer til virkningen
Lager du kakao , så smaker det ganske O.K, så lenge du har litt sukker oppi. Første gang jeg og kompisene mine prøvde "Skakkao" så tok vi uten sukker, for jeg mente å ha lest at sukker skulle ødelegge virkningen, og jeg kan si at DET smakte dritt! Noen skjeer sukker gjør susen

Personlig liker jeg både oralt inntak og å røyke det, men syntes rusen er litt annerledes, blir mer"tung" etter ha inntatt det oralt, og tar litt lengre tid før virkning inntar, i tillegg til at det varer lenge.

For å lage kakao: Smelt smør og hasjen i en panne på middels varme, "beveg" på klumpen hele tiden, og rør det inn med smøret til det blir en brunaktig "smør-juice", så lag kakao, put oppi hasj-smøret, rør om, enjoy
favoritt:
100 g sjokolade
ønsket menge urt
hakket pistasj

Smelt sjokolade, baland inn pistasj og finmalt grønt.
Hell over på en tallerken. La den herdes litt i kjøleskap. Kutt i ruter, og la den herde til den er hard.
Da har du praktiske biter du kan spise gjennom hele kvelden
Gleder meg til jeg får tak i ordentelige sjokoladeformer, da skal jeg lage konfekt av forskjellige slag mmhhh.. konfekt fyllt med kjørvel og grønt ganasj, og hasselnøtt prailine

Uansett: er veldig glad i å spise det, da jeg prøver å holde røyking til et minimum. Må passe på lungenen vettu
Men, det er utrolig deilig med den heftige opplevelsen et skikkelig bongdrag gir. Godfølelsen kommer med en gang Og jeg sier ikke nei takk til en joint med gode kompiser. Men, må si jeg foretrekker å spise det, bedre lunger og en bedre rusfølelese..
liker å røyke men også spisse, men altså røyker jeg og kommer hjem seint så er det rett til køys da orker jeg ikke å lage mat men om det er tidlig på dagen pleier jeg å mekke meg noen hamburgere eller fyrer i en pizza
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
liker å røyke men også spisse, men altså røyker jeg og kommer hjem seint så er det rett til køys da orker jeg ikke å lage mat men om det er tidlig på dagen pleier jeg å mekke meg noen hamburgere eller fyrer i en pizza
Vis hele sitatet...
Snakker du om hasj-hamburgere, eller at du er glad i mat?
Skakkao smaker jo faktisk godt! Minte meg litt om cappuccino. Da hadde jeg ikke sukker i. Bare husk på å ha godt med koke-skjokolade og kakaopulver oppi.
Digital nomade
trippy's Avatar
Foretrekker å røyke, men jeg syntes det er best å først spise 0,5-1g vente ca 30min og så røyke en joint for å få fart på rusen. Blander det ofte bare ut i en rett i koppen suppe, meget spessiel smak, men veldig god hvis du liker hasj smaken.
Sitat av MrBean Vis innlegg
Snakker du om hasj-hamburgere, eller at du er glad i mat?
Vis hele sitatet...
Pleier å hive på litt grønnt på pizzaen og hamburgeren ja men aldri bom det smaker jo drit og det er ekstra godt på hjemmelagd pizza
Hvis du lurer på om du skal spise eller røyke beisen, syns jeg du skal la det være.
Sitat av Syriax Vis innlegg
Hvis du lurer på om du skal spise eller røyke beisen, syns jeg du skal la det være.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
Han har to valg, og lurer på hva folk med mer erfaring enn han selv anbefaler.
Sitat av Syriax Vis innlegg
Hvis du lurer på om du skal spise eller røyke beisen, syns jeg du skal la det være.
Vis hele sitatet...

hvorfor skal han la være?
hvis han er ute etter våre meninger med spise vs røyke så skal han vel få lov til det.. Det er bare bra om å be om meninger om hvorfor man skal røyke det i stedet for spise og omvendt. Gøy å prøve nye ting vettu
Sitat av trippy Vis innlegg
Foretrekker å røyke, men jeg syntes det er best å først spise 0,5-1g vente ca 30min og så røyke en joint for å få fart på rusen. Blander det ofte bare ut i en rett i koppen suppe, meget spessiel smak, men veldig god hvis du liker hasj smaken.
Vis hele sitatet...
Jeg og, men pleier å legge noen dråper oliven olje på bunnen av koppen,kiefet over oljen og så pulveret slik at kiefet får nok olje å blande seg ut i når vannet treffer.

Men bare noen dråper slik at det ikke smaker olje av suppa.