Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2861
En gruppe gravere fra et eller annet asiatisk sted gravde visst så dypt at de trodde de kune høre Helvete. På nyhetene spør de: Hva er egentlig inni jordens sentrum? Jeg for min del tror det er lava og magma og masse rare steinarter og krystaller. Men flere tror da at der er Helvete. Denne videoen på youtube viser:

http://www.youtube.com/watch?v=qBAkY...eature=related

Lite trolig er sound recordingen ekte, ettersom bildet til lyden bare er satt på... Uansett Helvete a gitt, og masse folk som skriker... Nja... Jeg måtte bare Dere som ikke har sett den må se den Det er litt "inspirerende" selv om du ikke tror på det, dette gikk liksom da på en annerkjent nyhetskanal i landet.
Det eneste jeg ikke forstår.... hvor oppsto ideen om at det finnes et Helvete???
Ja jeg ser ikke helt den lyden der...

Liksom herregud, hvis man graver litt hardt oppe i sibir så kommer man direkte inn i stua til satan.
Haha! Artig.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av apebob Vis innlegg
Det eneste jeg ikke forstår.... hvor oppsto ideen om at det finnes et Helvete???
Vis hele sitatet...
Sikkert en del av Religion vel. Belønning og straff, oppfør deg eller møt konsekvensene. Og idéen om Helvete, altså punishment i evig tid er jo ikke så fristende Troen har bare fadet mer og mer vekk med tida

spol til 3:45 hvis dere vil skippe hu blabre kjerringa, der begynner lyden
Det er jo også sånn at hvis man så graver GJENNOM "helvette" så kommer man ut på den andre siden av jorden
Åpenbart lyden av jordskorpe som skraper mot hverandre ellernoe, helvette er det hvertfall ikke.

Selv om det hadde vært helvette, så strider jo dette mot alt kristendommen sier. Helvette skal da absolutt ikke være en materalistisk plass, hvis det faktisk hadde vært en plass under jorda og det hadde vært mennesker der så hadde det jo vært mulig å grave et hull dit og ta menneskene opp til jorda igjen, og da måtte det jo vært mulig for menneskene å leve som normale mennesker oppe på jorda igjen, bare at de hadde hatt evig liv.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Åpenbart lyden av jordskorpe som skraper mot hverandre ellernoe, helvette er det hvertfall ikke.

Selv om det hadde vært helvette, så strider jo dette mot alt kristendommen sier. Helvette skal da absolutt ikke være en materalistisk plass, hvis det faktisk hadde vært en plass under jorda og det hadde vært mennesker der så hadde det jo vært mulig å grave et hull dit og ta menneskene opp til jorda igjen, og da måtte det jo vært mulig for menneskene å leve som normale mennesker oppe på jorda igjen, bare at de hadde hatt evig liv.
Vis hele sitatet...
Du må jo se Little Nicky, da forstår du hvordan det hele funker.

/Joke aside.

Jeg tror det rett og slett er gasser som beveger seg, plater som forflytter seg og alt det andre i jordens indre som kan lage lyd.
Sitat av apebob Vis innlegg
Det eneste jeg ikke forstår.... hvor oppsto ideen om at det finnes et Helvete???
Vis hele sitatet...
Ganske enkelt for at folk skulle oppføre seg
Trodde dette var bevist for lenge siden at det bare var et lydklipp fra en film eller noe? Hadde det vært ekte hadde det vel vært sjekka ut for lenge siden

edit: http://answers.yahoo.com/question/in...6210745AAUBpuL
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av Catchy Vis innlegg
Hadde det vært ekte hadde det vel vært sjekka ut for lenge siden
Vis hele sitatet...
Det tror absoludt jeg og men jeg greier ikke finne noe info dette, bra hvis noen hoster opp en link relatert til dette Jeg syns bare det blir for dumt at noen i det hele tatt nå i dag kunne tro at det var Helvette de de hørte under grusen der...
Hehe, moro at noen faktisk tar opp dette nå! Det er mange mange år siden jeg kom over dette lyd klippet på nettet, men etter mange timers nett søk fant jeg jo ut at det hele bare var bull.

Jeg fant ikke noen av de sidene jeg brukte den gang, men jeg fant denne: http://www.snopes.com/religion/wellhell.asp

Anyway, it's fake
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hehe, moro at noen faktisk tar opp dette nå! Det er mange mange år siden jeg kom over dette lyd klippet på nettet, men etter mange timers nett søk fant jeg jo ut at det hele bare var bull.

Jeg fant ikke noen av de sidene jeg brukte den gang, men jeg fant denne: http://www.snopes.com/religion/wellhell.asp

Anyway, it's fake
Vis hele sitatet...
^^, fint Uansett tenk å gjøre så jævlig stort nummer ut av det som folk gjorde ...Nå tar jo jeg det hele opp igjen ved å poste det her men ikke på samme måte
Nei, hehe, jeg synes det var artig å høre det igjen
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Dere som ikke har sett den må se den Det er litt "inspirerende" selv om du ikke tror på det, dette gikk liksom da på en annerkjent nyhetskanal i landet.
Vis hele sitatet...
Synes du seriøst det ser ut som ett klipp fra en "annerkjent nyhetskanal"?
Har aldrig sett at de sitter og leser fra bibelen eller lignende på østlandsendingen. Det skader ikke å være litt kritsk til ting som blir presantert som i videoen, uansett hvor gode hensikter de måtte ha.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av methewall Vis innlegg
Synes du seriøst det ser ut som ett klipp fra en "annerkjent nyhetskanal"?
Har aldrig sett at de sitter og leser fra bibelen eller lignende på østlandsendingen. Det skader ikke å være litt kritsk til ting som blir presantert som i videoen, uansett hvor gode hensikter de måtte ha.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke Sibir har så utrolig mange nyhetskanaler og med tanke på at dama kunne forskjellige språk så tror jeg hvertfall ikke det er noe lokal TV... Det siste du sa forsto jeg ikke, hvis du mente at jeg jeg/andre må være kritiske til blandt annet den videoen så: Er jeg veldig kritisk til den videoen, liksom herregud hva er vitsen de visste vel at den kom til å bli slakta. Dårligere fake lydklipp skal du da leite lenge etter, det ligger en masse sånne samples over alt i programmer osv
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg tror ikke Sibir har så utrolig mange nyhetskanaler og med tanke på at dama kunne forskjellige språk så tror jeg hvertfall ikke det er noe lokal TV... Det siste du sa forsto jeg ikke, hvis du mente at jeg jeg/andre må være kritiske til blandt annet den videoen så: Er jeg veldig kritisk til den videoen, liksom herregud hva er vitsen de visste vel at den kom til å bli slakta. Dårligere fake lydklipp skal du da leite lenge etter, det ligger en masse sånne samples over alt i programmer osv
Vis hele sitatet...
Forstår jeg deg rett har ikke sibir så mye annet enn lokal tv å by på sett ut ifra vår standar, men jeg trodde du mente det kanskje var et snev av troverdighet i videon. Skulle jeg ha misforstått, og du bare prøver å vise hva enkelte lar seg lure av, støtter jeg deg.
Sist endret av Veggen; 15. januar 2010 kl. 13:38.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av methewall Vis innlegg
Forstår jeg deg rett har ikke sibir så mye annet enn lokal tv å by sett ut ifra vår standar, men jeg trodde du mente det kanskje var et snev av troverdighet i videon. Skulle jeg ha misforstått, og du bare prøver å vise hva enkelte lar seg lure av, støtter jeg deg.
Vis hele sitatet...
Ja da er vi enige, tråden var simpelt nok bare et for å vise hvor langt noen har kommet mens andre ikke har, på en måte. Vet videoen er gammel men langt ifra alle har sett den så
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av apebob Vis innlegg
Det eneste jeg ikke forstår.... hvor oppsto ideen om at det finnes et Helvete???
Vis hele sitatet...
Jeg mener at helvete stammer fra Gehenna som er en dal utenfor Jerusalem hvor en kastet døde og syke mennesker.
Sist endret av Sio; 15. januar 2010 kl. 13:48.
Trodde nesten det var snakk om barnebursdag her jeg, første som falt meg inn når jeg så "lyden av helvete".

OT:
Hvis det virkelig hadde vært ekte. HVORFOR ville det ikke vært mer oppmerksomhet?
Sitat av drittunge Vis innlegg
Trodde nesten det var snakk om barnebursdag her jeg, første som falt meg inn når jeg så "lyden av helvete".

Vis hele sitatet...

Ser det for meg, pølser med ketsjup som flyr vegg i mellom
Akkurat som lyden i en video fra et kjøpesentermassakre jeg såg for en tid siden. Fascinerende...
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Akkurat som lyden i en video fra et kjøpesentermassakre jeg såg for en tid siden. Fascinerende...
Vis hele sitatet...
Har du lyst til å legge ut link hvis du husker? eller var det på Tv... Eller så kødda du... noe du helt sikkert gjorde... Uansett det er winner teori
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Har du lyst til å legge ut link hvis du husker? eller var det på Tv... Eller så kødda du... noe du helt sikkert gjorde... Uansett det er winner teori
Vis hele sitatet...
Nei, helt seriøst. Men jeg aner ikke hvor jeg finner den igjen eller hva pokker den het.
helt surrealistisk at folk driver å holder på med dette.. her er lyden av helvete! haHA
de fleste har vett nok i hue til å le, men kanskje noen tvilere som tenker, "skitt, frels meg gud! jeg er snill gutt"

jævla luremus hun dama som prater tull på fler språk. hun prater i tunge/evt MED tunga?
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av zvxsone Vis innlegg
helt surrealistisk at folk driver å holder på med dette.. her er lyden av helvete! haHA
de fleste har vett nok i hue til å le, men kanskje noen tvilere som tenker, "skitt, frels meg gud! jeg er snill gutt"

jævla luremus hun dama som prater tull på fler språk. hun prater i tunge/evt MED tunga?
Vis hele sitatet...
Ja ass, dessuten kunne dom ha kommet opp med noe bedre, hvis det er top quallity luremus så har vel ikke Sibir stort å by på
Jeg må inrømme at jeg ble litt fucka i hodet første gangen jeg hørte det. Var stein og aleina i en surrealistisk stemning. Kunne nesten forestille meg at det var ekte selv om jeg visste det var fake. Meeen morro. Kan aldri huske det fikk noe spesielt oppmerksomhet
hvis de absolutt påstår og VIRKELIG tror dette er helvette, så burde de faen meg hatt baller nok til å fortsette å grave og se før de lurer alle de overtroiske
Synes det høres ut som noen har tatt opp med mobilen fra en fest... og btw, er ikke dette ved en vulkan?
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Synes det høres ut som noen har tatt opp med mobilen fra en fest... og btw, er ikke dette ved en vulkan?
Vis hele sitatet...
nei absoludt ikke, det er helt absurd med det magmabildet til lyden

godt mulig det har vært eller er en vulkan lenger under der da