Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1779
God Morgen Folkens. Lurer på om det er noen freaks som har tenkt seg på ByLan som er 7 til 10 Oktober nå snart. Dette blir selv mitt 4 år der og lurte på om det også var andre freaks som skulle en tur bort. Kanskje vi kan møtes eller noe. Så si ifra visst vi skal finne på noe eller bare møtes
Tar kansje turen innom, men har enda ikke bestemt meg .. hehe.
Har ikke noe spessielt brukbar data, har en skole pc som gjør sitt for og si det sånn.
Orker ikke søke opp noe greier atm. så spør deg jeg :L Bylan e i høstferien sant?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Ja det stemmer.
Jepp, jeg skal. Blir en av få jenter som er der Dette blir mitt fjerde år!
▼ ... over en uke senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
mitt første rad 6 plass 31 jeg har gips rundt armen om det skulle si noen noe x) stikk innom!
Rad 4 plass 4! BAre til å besøke oss!
Kommende HoN-compo vinnerne sitter på rad 9 plass 50 og utover - kom å slå av en prat!
Sist endret av Cadex; 8. oktober 2011 kl. 00:24.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
noen som vil ture bort til plass 31 rad 6 for en prat? loker litt rundt og prøver og finne noen medfreaks å snakke med