Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1618
Hei jeg har kjøpt en brukt iphone 6s på finn fra en som ikke fikk den til å lade. Etter at jeg fikk den til å ta lading gjennoprettet jeg mobilen i Itunes, men når jeg starter den opp må jeg skrive inn apple-id og passord. Jeg har e-post adressen og et passord(som jeg fikk av selger som er feil) selgeren husker ikke passordet. Men selger sier at hun har slettet mobilen ifra Icloud. Hvorfor kommer jeg meg ikke inn å hva kan jeg gjøre?

For også opp dette i Itunes etter jeg har gjennopprettet om det kan ha noe å si.

There is a problem with your iPhone.
Please visit the Service Answer Center to find answers to all your questions about service options, warranty and other processes in your country.
To find your nearest Apple Store, click here.

Er veldig takknemlig for alle svar
Sist endret av maniiac; 8. oktober 2016 kl. 18:26.
Den er da låst via find my iPhone
Som FreeMyKiwi sa, den er umulig å få opp. Ubrukelig og ingenting du kan gjøre med det om selger ikke husker passordet. Be om å få pengene tilbake av selger.
Sist endret av nattenssønner; 8. oktober 2016 kl. 20:32.
Er det ikke mulig å slette alt gjennom DFU mode lenger?
På iCloud må hun som har solgt den til deg velge fjern fra konto, ikke bare slett.
fikk du originalkvittering og noe form for bekreftelse på at du har kjøpt den?
Dette lukter scam i lang vei.. Hvis hun isåfall ikke husket passordet måtte hun bare hatt tilgang på epostkontoen. Apple krever ikke mer når du skal gjenopprette passordet.
Takk for hjelpen alle. Hun klarte til slutt å finne rett passord etter masse om og men