Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  359 52961
Så mange flotte ord da :-) Tusen tusen takk dere =)
Jeg trenger virkelig å høre det også. Den frykten for at det ikke skal gå over er skremmende, men selvfølgelig må det jo bli bedre. Det er jo bare logisk det. I dag har jeg vært utrolig svimmel. Perfekt blodtrykk hele veien heldigvis.
Enda godt. Skal i tillegg operere gallestein mil den 11 september da. Det er litt skummelt, men det går sikkert bra det også ;-)
Jeg legger merke til alt det positive så absolutt. Det er viktig. Sansene våkner noe veldig nå. Det er en spesiell opplevelse kan man trygt si.
Alle sier det her går over, så må tenke positivt, å holde håpet oppe =)
Sist endret av Elixyr1980; 29. august 2017 kl. 15:19.
▼ ... noen uker senere ... ▼
4 uker og 3 dager uten NOE benzo for første gang på over på over 13 år.
Var på sykehuset i 4 uker. Det her er beintøff, men det går vel over. Livredd for de setbacks periodene som kommer. Lurer på hva meningen med alt er, men aldri om jeg rører den grusomme Rivotrilen igjen.
Du er godt på vei nå :-) Hvordan er det med plagene? Du kan hvertfall være stolt av at du klarer dette, er blandt de seigeste abstinensene å gå av seg. Men i endingen så blir kroppen fornøyd til slutt og når kroppens kjemi er naturlig stabil uten å måtte ha "tilsettning" for å komme i vater er du fri en stor byrde!
Sitat av Coffern Vis innlegg
Du er godt på vei nå :-) Hvordan er det med plagene? Du kan hvertfall være stolt av at du klarer dette, er blandt de seigeste abstinensene å gå av seg. Men i endingen så blir kroppen fornøyd til slutt og når kroppens kjemi er naturlig stabil uten å måtte ha "tilsettning" for å komme i vater er du fri en stor byrde!
Vis hele sitatet...
Plagene er voldsomme fortsatt, men noen dager er bedre enn andre.
Det er det verste jeg har vært med på. Utrolig tøft. Får jeg ikke sovet, blir alt tusen ganger verre. Sliter med den strøm følelsen i hele kroppen og pusting akkurat nå. Kroppen blir super happy tenker jeg
Healing på et høyt nivå.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan går det med deg? Går det veien? Godt nyttår
Hei Jo det går fremover, mem det er endel igjen. Nå er set mest fysisk. Mye av det psykiske er helt vekk. Jeg sliter med dødsangst, vanvittige spenninger og strøm i kroppen. Litt svimmelhet og rare ting, men masse er vekk 4 måneder og 9 dager uten Rivotrilen
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan går det med deg?
Sitat av Sol-Nede Vis innlegg
Hvordan går det med deg?
Vis hele sitatet...
Heisann. Jo nå har jeg gått 10 måneder uten Rivotrilen den 27 som kommer. Jeg sliter masse fortsatt. Angst som kommer og går, spenninger i kroppen som er voldsomme (derfor svimmel), derealisering som kommer og går, strøm i beina, stivhet i ledd, prikking og stikking overalt, følelse av håpløshet, overfølsomt nervesystem, muskelsvakhet og endel mer..
Det her tar LANG tid!!
Veldig mye er fysisk. Jeg kan nå ha flere dager på rad som er greie, men i en periode nå som er ille igjen
Takk som spør
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Elixyr1980 Vis innlegg
Heisann. Jo nå har jeg gått 10 måneder uten Rivotrilen den 27 som kommer. Jeg sliter masse fortsatt. Angst som kommer og går, spenninger i kroppen som er voldsomme (derfor svimmel), derealisering som kommer og går, strøm i beina, stivhet i ledd, prikking og stikking overalt, følelse av håpløshet, overfølsomt nervesystem, muskelsvakhet og endel mer..
Det her tar LANG tid!!
Veldig mye er fysisk. Jeg kan nå ha flere dager på rad som er greie, men i en periode nå som er ille igjen
Takk som spør
Vis hele sitatet...
Det er beintøft at du klarer deg igjennom det. Men hvordan kan du være sikker på at det er abstinenser du opplever, og at det ikke er ''vanlig'' angst? Man kan også oppleve ''abstinenser'' selv lenge etter at stoffet er gått ut dersom en har gitt abstinensene mye fokus og tanke og hele tiden kjenner etter og analyserer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er beintøft at du klarer deg igjennom det. Men hvordan kan du være sikker på at det er abstinenser du opplever, og at det ikke er ''vanlig'' angst? Man kan også oppleve ''abstinenser'' selv lenge etter at stoffet er gått ut dersom en har gitt abstinensene mye fokus og tanke og hele tiden kjenner etter og analyserer.
Vis hele sitatet...
Det er ingen tvil om at det er abstinenser jeg har. Hele kroppen min er syk, og det kan vare opptil 18 måneder det. Jeg tror ikke at jeg egentlig har angst lengre, så alt er pga abstinensene.