Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 832
Har en kano med tre seter i plast som hadde trengt en liten shining. Det begynner å bli noen riper i kjølen og ellers også, er det noen her som har noen tips for hvordan jeg kan få gjort en liten sommerklargjøring på denne?
Dersom du er sikker på at det er plast og ikke glassfiber, er det bare å skaffe seg et reperasjonsett for plast, jeg har brukt noe tokomponentgreier fra clasern som funka helt fint. Eneste aberet er jo at reperasjonen får helt ulik farge i forhold til resten av kanoen, antar det er gjenomfarget plast, du kan jo vurdere om du vil ta bryet og utgiften med å matte den ned, vaske (grundigt som faen) og male kanoen etter du ahr reparert hakker og sprekker?
Er det store strukturelle sprekker o.l. ambefaler jeg sånn varmestiftpistol er et fantastisk redskap, jeg fikk låne av en bekjent som jobber med bilopretting.