Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  82 12672
Siden Cappy tydligvis har dratt ansvaret over på meg for å snurre sammen sommertreff så tar jeg ansvar.

Hvis været holder seg noenlunde slik det er disse dager så foreslår jeg at vi holder treffet i sofienbergparken. Dette et relativt kjent sted som de fleste burde finne. Vi kommer sikkert til å sette ut noe som kan identifisere oss fra de andre. Kommer med hva på treffdagen.

De siste treffene har tatt relativt av så jeg anbefaler alle som kan å møte. Kan selvfølgelig ikke love noe action etter parktreffet er over, men tidligere erfaringer tyder på at det blir bra uansett.

Under følger et sett med greie regler.

Sted: Sofienbergparken (rett ved pinnen)
Dato: Lørdag 18 juni
Oppmøte fra: 13:00
Aldersgrense: Ingen


Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Sist endret av Cappy; 18. juni 2016 kl. 16:07.
Jeg dukker nok opp, sammen med noen andre.
Kan også notere at Lørdag 21.juni er jubileumsdagen til freafesten 2014!
Da er datoen satt av, drar nok med en kompis eller to.
Jeg kommer. De siste treffene har vært helt fantastiske!
Har vært sykt dårlig på å delta på disse treffene, så kan være jeg slenger meg på Huztle om han skal. Har hørt noen kule historier!
Jeg kommer.
Og til alle som ikke har vært på treff og er usikre på om de skal ta turen, det har vært en første gang for alle, og felles for de fleste som deltar på treff, er at de drar på flere treff.
skal faktisk forsøke få lagt en av osloturene mine til den dagen! takk til hotels,com appen for bonusovernattinger på hotell !
Er det innafor å ta med seg venninnegjengen?
Det er ikke noe å lure på, kom på freaktreff! Jeg skal i alle fall :-)
Jeg tar turen!
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av Gigapuddi Vis innlegg
Er det innafor å ta med seg venninnegjengen?
Vis hele sitatet...
Les det TS sa

Sitat av Pyromanic Vis innlegg

Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Vis hele sitatet...
Så ja, venninnegjengen kan nok være med.
Sist endret av Adeith; 12. mai 2016 kl. 04:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
I'm in! Sees i parken
Passer perfekt, men har bursdag da så det kan hende jeg dukker opp litt sent!

Edit: Kan også ta med kamera om det er ønskelig
Sist endret av el_larso; 12. mai 2016 kl. 13:52.
Sitat av el_larso Vis innlegg
Edit: Kan også ta med kamera om det er ønskelig
Vis hele sitatet...
Om bilder skal tas - sørg for at alle som er tilstede aksepterer det. Trolig vil mange være ukomfortable med fotografering med tanke på at man ønsker å holde freakbrukeren sin noe anonym, og det er ikke ønskelig at bilder fra treff spres rundt på sosiale medier for eksempel. Si ifra så folk som ikke ønsker å komme på bilder kan flytte seg.

Sånn bortsett fra det er det bare å kjøre på
Sist endret av inabsentia; 12. mai 2016 kl. 18:11.
Får prøve å ta turen jeg også. skal la kamera og cards against humanity ligge hjemme
Sitat av Marori Vis innlegg
Får prøve å ta turen jeg også. skal la kamera og cards against humanity ligge hjemme
Vis hele sitatet...
Du viste jo god skikk med bildet du la ut fra sist, sensurerte tattoveringer og greier
Grei skikk å bare droppe fotograferingen egentlig, så slipper man usikkerheten som følger med at noen sitter og knipser bilder.
Nå er det jo kamera på (nesten) alle mobil-telefoner da. Gjør det ikke lett å la "kameraet" ligge igjen hjemme.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Nå er det jo kamera på (nesten) alle mobil-telefoner da. Gjør det ikke lett å la "kameraet" ligge igjen hjemme.
Vis hele sitatet...
Kverulering på gang ja, du skjønner hva de mener.

Mange ønsker å være anonyme, treffene er like artige uten bilder. Anbefaler alle gamle og nye medlemmer å ta en tur innom.
Sommertreff høres jo unektelig kjekt ut, men føler at jeg nesten må spørre: Er Sofienbergparken stor nok? Synes det er en ganske liten park....
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Cookie Monster Vis innlegg
Sommertreff høres jo unektelig kjekt ut, men føler at jeg nesten må spørre: Er Sofienbergparken stor nok? Synes det er en ganske liten park....
Vis hele sitatet...
Parken er reservert, det vil ikke bli forandringer i planene.

kadusj
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Du viste jo god skikk med bildet du la ut fra sist, sensurerte tattoveringer og greier
Vis hele sitatet...
Hehe, takker. :P var fotografen i meg som måtte knipse det bildet.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Grei skikk å bare droppe fotograferingen egentlig, så slipper man usikkerheten som følger med at noen sitter og knipser bilder.
Vis hele sitatet...
Enig, kunne spart meg. er også digg å være et sted i 2016 uten at alt dokumenteres og legges ut. (ironiskt nok av meg) skal være flinkere next time.
Sitat av Cookie Monster Vis innlegg
Sommertreff høres jo unektelig kjekt ut, men føler at jeg nesten må spørre: Er Sofienbergparken stor nok? Synes det er en ganske liten park....
Vis hele sitatet...
Før det ble park på 1920 tallet rommet det 60 000 graver, så det er et ganske stort areal. Men er det fint vær så lønner det seg å være tidlig ute for å organiser opptattplasser.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Parken er reservert, det vil ikke bli forandringer i planene.

kadusj
Vis hele sitatet...
Får vel bare akseptere det da. Igjen.
Noen som er drevne i paint og vil gjøre som Turbolego planla for treffet i februar?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ikke helt sikkert at jeg får anledning til å komme på sommertreffet, men håper det.

Hvis jeg får det til, så har jeg isåfall plass i bilen hvis det er noen Freaks fra Trondheimsområdet som trenger skyss nedover. Men som sagt, vet ikke noe helt sikkert ennå.
Er jeg blind eller er det ikke noe tidspunkt?
Du er nok dessverre blind. Får be noen i husstanden om å lese trådtittelen for deg. =)
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du er nok dessverre blind. Får be noen i husstanden om å lese trådtittelen for deg. =)
Vis hele sitatet...
Tror han snakker om klokkeslett, ikke dato.
Sitat av Marori Vis innlegg
Tror han snakker om klokkeslett, ikke dato.
Vis hele sitatet...
Oh, yeah. Makes sense...
Jeg sitter i parken fra klokken 1
▼ ... over en uke senere ... ▼
Får prøve å få rota meg på treff denne gangen.
Ved fint vær, husk solkrem... er ikke alle som tenker på å ta sånt med (inkludert undertegnede, som er mer rød enn brun i dag).
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Skal kanskje til Chernobyl den helga, men kommer hvis turen blir utsatt. I såfall sitter jeg i parken fra begynnelsen med Pyromanic.

Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Er jeg blind eller er det ikke noe tidspunkt?
Vis hele sitatet...
Jeg kan diagnostisere deg etter noen øl..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor lenge tenker dere at dere sitter i parken før dere beveger dere videre?
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Hvor lenge tenker dere at dere sitter i parken før dere beveger dere videre?
Vis hele sitatet...
Til det blir kaldt/folk blir tomme for drinks.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Får rote meg inn for en gangs skyld da

Når omtrent møter folk opp?
Sitat av moret Vis innlegg
Til det blir kaldt/folk blir tomme for drinks.
Vis hele sitatet...
Det er sikkert butikker i nærheten. Noen som vet?
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Hvor lenge tenker dere at dere sitter i parken før dere beveger dere videre?
Vis hele sitatet...
Vi sitter der nok til vi enten fryser ihjel, eller tørster ihjel
Vi pleier vanligvis å sitte til 21-22 tiden i hverdagen, men dette er da i shorts og tskjorte. Visst vi er litt forberedte, og har med/på bukse kommer vi langt.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Får rote meg inn for en gangs skyld da
Når omtrent møter folk opp?
Vis hele sitatet...
Førstemann er Pyromanic som er der ca kl 13, så kommer nok jeg ikke så lenge etter. Regner med at folk kommer ranglende iløpet av dagen
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det er sikkert butikker i nærheten. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Det er to butikker bare 200-300m unna der vi pleier å sitte. Men siden det er lørdag så stenger jo alko-salget kl 18:00. Og vi undervurderer stadig hvor fort/mye vi drikker..


Tenker at det hadde vært fint visst iallefall noen av oss kjøper med engangsgriller. Så kan vi rullere litt på hvem som kjøper, siden vi blir sittende mange timer.
Foreløpig ser ikke været akkurat fantastisk ut, men satser på at det bedrer seg!
http://i.imgur.com/ADhau0F.png
Sist endret av KjemikalieX; 14. juni 2016 kl. 10:40.
For de som var bekymret mtp værmeldinga, så spår yr bra vær i morgen. 22-23 grader og sol jo perfekt parkvær!
Sitat av Kjøteren Vis innlegg
For de som var bekymret mtp værmeldinga, så spår yr bra vær i morgen. 22-23 grader og sol jo perfekt parkvær!
Vis hele sitatet...
Ja, ser ut som det blir bra! Satse på at det ikke plutselig snur og at det begynner å regne. Har skjedd før!
http://i.imgur.com/WtB8iLn.png
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Satse på at det ikke plutselig snur og at det begynner å regne. Har skjedd før!
Vis hele sitatet...
Byger er vanskelige å varsle, sjekk tekstvarselet:

Sitat av yr.no
SATURDAY
Østafjells og fjellet i Sør-Norge:
Skiftende bris, på kysten vest for Oksøy økning til vestlig liten kuling, vest for Lindesnes nordvest stiv kuling. Fra lørdag ettermiddag lokale regnbyger, kan hende med torden. Ellers perioder med sol, særlig nær kysten. Litt kjøligere lengst i nord, ellers omtrent uendret temperatur.
Vis hele sitatet...
Dermed kan regnjakke være en grei forsikring mot våte overraskelser...
Kommer en tur utpå kvelden
Ser ut som iallefall regnet holder seg unna, ser dessverre ut som solen også gjør det i stor grad. Sees om 12 timer(ish) freaks!
Mangler bare at det snør. Hehe :-)
Overskyet, men greeit varmt i dag. stikker bortover rundt 4. Med folk, engangsgrill, og teppe (Denne gangen skal jeg huske på det KjemikalieX! :P).
Skal vist begynne å regne ved midnatt, men da får vi bare bevege oss videre.
Da ligger jeg her å chiller. Se etter en chubby dude med svart caps som sitter ved stokken
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Er på vei inn nå, bussen ble bare 20 min forsinket. Godt jeg har ferie for å si det mildt.
noen som har tenkt seg videre på maksitaksi tilfeldigvis sånn nærmere midnatt?
Sist endret av knicks1983; 18. juni 2016 kl. 14:05.
Jeg trasker bortover og kjøper meg sushi på veien,så er der nok om ikke så alt for lenge. Tar med både teppe, liten høyttaler, og terningen til Marori jeg fant i sekken min!

Edit: jeg revnet selvfølgelig buksen på vei bort, så må skifte først..
Sist endret av KjemikalieX; 18. juni 2016 kl. 14:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.