Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2383
Hei, røykte for en stund siden med en kompis og han hadde med seg spesielle urter som han blandet med hasjen som er tydligvis ment for å være et alternativ til tobakk. Det røykte minst like godt som tobakk og smakte godt. Det har gått en stund og har ikke så god kontakt med han lengre, så jeg lurer på om noen av dere vet om steder eller butikker der de seller alternativer for tobakk?
Hei. Shangri-la og Scorpius i Oslo selger noe som heter Knaster (tobakks erstatning)
Personlig kan jeg anbefale Basilikum om du er i beit for tobakk. Det røyker ganske greit å er ikke så sterkt for halsen som Oregano. Bare husk å "roaste" det litt på forhånd i et stykke sølvfolie eller lignende, sånn at det meste fordamper ut.
Anbefales ikke på bong.
GreenGo urtetobakk! Har det blant annet på shangri-la.
Folket's Avatar
Trådstarter
17 0
Takk for svar <3
Har selv brukt blå lotus som erstatning for tobakk ettersom jeg ikke liker nikotin.
Merker ikke noe særlig effekt av blå lotus, men er en meget behagelig røyk.

Bestillte dette på ebay, kom etter et par uker uten problemer
Om du ikke kommer lengre med de svarene du allerede har fått er det bare å bruke søke-funksjonen her innpå nFF. Om du søker på innlegg får du nok utallige resultater som omgår akkurat dette Da igjen er det å anbefale at du røyker rent, enten det er bruning eller grønning. Kast ønsket mengde i gruven og tenn på (Om det er hasj trenger du ikke å rive av mange små biter da alt smelter sammen til en stor klump uansett, så bare kast oppi en stor klump). Om du ikke har bong kan du skjekke ut denne =) Bare bruk aluminiums-folie i stedet for den guggen han fester nålen sin i.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
En kompiss av meg kjøper brennenestle te og bruker det til å mekke med. Han sparer penger og skader seg selv mindre (sier han). Det smaker ikke fælt heller, jeg vurderer å begynne med det selv.