Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 8170
Hiver meg med på Opeth. Ferdig arbeid.
Beste band? Det er veldig vanskelig for meg å svare på for eg syns sjølv at eg har ein veldig variert musikksmak.

men...kan nevne noe av det eg høyre på som eg liker veldig godt.

In Flames, Soilwork, Nightwish, Sonic Syndicate, Lamb of God, Demon Hunter, Marilyn Manson, Serj Tankian, Dead By April, System of a Down, Bullet for my Valentine, My Chemical Romance, Volbeat, Him, Chevelle, 30 Seconds To Mars, Skambankt.

Har jo også mine klipper innen heavy metal -sjangeren som eg alltid kan klamre meg til viss verden ikkje vil snakke med meg og eg ikkje er så pågående sjølv heller.

Iron Maiden, Motorhead, Judas Priest, Rammstein, ACDC (eller var det ADCD?), Metallica, Tool, Black Sabbath.

Som nevnt av andre postere så kunne eg sikkert lagt denne posten til wall'o'text men skal stoppe her.

PS: Takk til Deadlock Radium for tipset om Scar Symmetry.
"ACDC (eller var det ADCD?)"

Kidding right?
http://www.youtube.com/watch?v=FH0ja5mb-Mc

se på den så forstår du jedna.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Cro-Mags. Age of Quarrel skiva er noe av det råeste jeg har hørt.
Ingen over..
Metallica! Ingen ved siden
Alle under....
Må vel gå for Dream Theater (JA, det er sånn det skrives)
Mastodon
Slipknot
Disturbed
Her var det mye tungt.
Jeg får nevne mine nåværende favoritter da
Daysend -smakebit-
Fair to Midland -smakebit, live-
The Offspring
Chevelle -smakebit-
Scar Symmetry
All That Remains
...Og mange flere som allerede er nevnt, men jeg hører på disse nå siden det er sommer og sol
Sist endret av Rolsen Royce; 24. juni 2009 kl. 15:55.
Skikkelig heavy:
A Perfect Murder
Lamb Of God
Mnemic
Dead By April
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gojira.. uten tvil.
Drit bra, tungt og ikke minst de beste tekstene jeg har lest på lenge.
Jeg anbefaler Esoteric Surgery og Art of Dying.

og nei, gojira er ikke et typisk skrike band.
er så ufattelig mye bra der ut, men jeg må si meg enig i at metallica har lagd noen knallbra album... enda jeg ikke tåler trynet på gutta i bandet, så lager de pokkers bra musikk.

beste metallband? det er vanskelig å svare på. det jeg har hørt mest på av alle er nok OPETH, og da spesielt blackwater park og ghost reveries.
dermed kommer IN FLAMES sine tidligste album (colony, jester race/black ash inheritance og whoracle). og så har vi selvfølgelig TOOL, dog jeg føler at det faller litt innenfor alternativ rock istedet for metal. DREAM THEATER sitt TRAIN OF THOUGHT album er helt herlig. jeg ble også veldig positivt overrasket over HOLOGRAPHIC UNIVERSE albummet til SCAR SYMMETRY, et album jeg fremdeles hører en del på.

nå for tiden har jeg begynt å høre litt mer på power metal og symfonisk metal, da spesielt KAMELOT, WITHIN TEMPTATION og EPICA. LACUNA COIL har også vært veldig dominerende på ipoden de siste ukene, men det faller litt mer innenfor alternativ rock.
Arch enemy, slipknot, pantera, lamb of god, children of bodom er vel noen av mine favoritter
Opeth
All That Remains
Bloodbath
Cannibal Corpse
Iron Maiden
Metallica
Pantera
Lamb of God

Noen av mine moderne/old-school favorittband
Hvis jeg skulle nevne et band måtte det blitt Metallica. Selv om jeg ikke hører på de like mye som før så var de det første bandet jeg virkelig likte, helt siden jeg var liten og hørte Nothing Else Matters for første gang!
Men ellers så har vi jo;
In Flames
Finntroll
Dimmu Borgir
HiM
Disturbed osv osv
Sist endret av Nath; 7. juli 2009 kl. 16:02.
▼ ... over en uke senere ... ▼
August Burns Red LETT!
Hva som er best?
Alle har vi vell perioder vi hører mer på det ene enn det andre.
Er meningen her å poste hva man selv syns er best? Eller hva som er teknisk best? Selger best? Rytmisk best? WAD?

Hvis det går på personlige meninger og impulser hører jeg mye på Meshuggah fortiden. Mens "Mitt" metalband er Fu*kin' GN'R!
GN'R har aldri vært metal.
det beste metal bandet i min liste vil jeg si er Megadeth eller children of bodom.
System Of A Down. Er ikke det jeg hører mest på akurat nå for tiden men, var det bandet som virkelig fikke meg inn i metall. Scars On broadway ( Det nye prosjektet til Daron og John ) og Serj Tankian ( Serj sit nye prosjekt ) er begge ganske bra dem og men synes ingen av dem kan måle seg med System Of A Down.