Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  887 143042
Jeg har hørt mye skryt av alkoholrus+cannabis rus, men har ikke helt funnet formen på mine 3 forsøk enda.. Den første gangen jeg testa de to sammen ble jeg bare stup trøtt og cannabis rusen gikk altfor fort ut og inn i alkohol rusen.. Ikke særlig digg.. Andre gangen røyka jeg først dermed drakk jeg, ble trøtt og full.. Var skæv helt til jeg hadde fått i meg 3 pils så merka jeg ikke noe særlig til hasjen.. Skal prøve igjen, enda ikke funnet den gode formen så mange prater om.

Litt skuffet, men jeg er vant til å bli for trøtt av alkohol eller hasj, litt synd.
Jeg vet ikke akkurat om det jeg skal fortelle om er en uvanlig effekt, men den var nå litt uvanlig for meg så jeg føyer den til.

De fleste her inne har jo lest om zopiclone og de andre z-preparatene. Vel, det hadde seg slik at jeg skulle på fest hos en venn av meg for et par år tilbake.

Mens jeg venter på å dra sitter jeg og pilser for meg selv. Får beskjed at en kompis har fått fatt på 30stk zopiclone. Dette var jo greit nok. Sovemedisin + alkohol og det virket som om planen min om å bli smålig beruset måtte endres.

Etter å ha inntatt et brett med zopiclone og en god del pils våknet jeg opp dagen etterpå, nesten et døgn senere hos en bekjent. Leppa mi var sprukket, lommene mine fulle av sobril, grus og gress over alt, møkk i hele trynet etc. Jeg så virkelig ikke ut og følte meg ikke noe bedre!

Jeg tar en telefon ettersom jeg lurer på hva i allverden jeg gjør flere kilometer fra festen jeg var på.
Får høre at jeg hadde tatt mitt eget personlige rassia i pilleskapet på festen, derav alle sobrilene. Jeg hadde blitt slått ned så det sang etter, derav den sprukne leppa. Jeg hadde hatt balanse som en baby, derav all grusen og gresset. Jeg hadde pluttselig bøffa mopeden til en på festen og kjørt alt jeg var kar om.

Kanskje ikke så merkelig at disse tingene skjedde tatt i betraktning med hva jeg inntok, men ikke undervurder sovemedisin. Det gjorde jeg og jeg gjorde så mye tull at jeg var nær om å bli anmeldt av to personer.
Alkohol + piller = STUKERUS = SANT

Jeg oppfordrer også alle til å vise forsiktighet når du skal ruse deg på benzoer mens du drikker, de fleste kan finne på hva som helst.
Jepp! Etter uttallige blåvalium og alkohol hadde jeg fått nok av naboen min. Han skulle bankes opp til enhver pris. Jeg hadde masjert ut av ytterdøra som en martyr. Min stakkars nabo hadde stått å tatt en røyk da jeg gikk rett bort til han og slo han ned.

Hvorfor i allverden jeg fant på dette vet jeg ikke. Heldigvis er det såpass mange år siden at vi begge later som det ikke skjedde.
En kompis av meg som overdrev bruken av Amfetamin med både hyppighet i inntak og doseringsmengde, fikk kraftige og hyperraske skjelvinger i hånd og arm.
Han skalv så fort at det var vanskelig å se hånda hans klart!
Dette starta fra han var max speeda enten fredag, lørdag, søndag og holdt på til tirsdag, onsdag sjøl om han da følte seg og burde være nogenlunde nykter.
"Skjelvekulene" kom i bølger og var helt ukontrollerbare. Han måtte holde fast hånd/arm med den armen som ikke skalv, men sjøl dette var vanskelig pga frekvens og styrke.
Rare greier, spør du meg.

To andre kompiser av meg kunne, uavhengig av hverandre, fortelle at etter en gang de tok LSD (ikke førstegangsbrukere) følte de seg mildt sagt rare hele den påfølgende uke. Han ene hadde problemer med å skrive navnet sitt, holde tritt med papirer på jobb og andre hverdagslige saker. Ja, sjøl føre en vanlig samtale var vanskelig. Helgen etter tok de hver sin nye bit, og når de landa var de akkurat som før forrige gang! Altså helt normale! Først føkka opp, og så reparert av LSD.... Merkelig.

Noen som har opplevd det samme?
Tjnææi.. merkelige effekter.. Hm. Får bare utrolig mørk stemme etter at jeg har røyka hasj. Og jeg blir nesten ikke sulten mer.
Sitat av Hasher
Får bare utrolig mørk stemme etter at jeg har røyka hasj. Og jeg blir nesten ikke sulten mer.
Vis hele sitatet...
Jeg tror at stemmen din blir ikke annerledes av og røyke hasj, men lydene blir. Så det kan høres ut som om stemmen din blir rar, eller i ditt tilfelle, mørk. Jeg har selv, og hørt om mange tilfeller, opplevd at min egen stemme høres annerledes ut når jeg er stein.

Personlig får jeg alltid større matlyst av hasj, og tror nok det er det som er mest vanlig, men har også hørt om andre som får mindre matlyst enn normalt av og røyke hasj. Det er noe jeg aldri har opplevd selv da.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei. Dette blir helt sikkert postet feil, men jeg aner ikke hvor ellers jeg skulle ha postet det.

Har skikkelig lyst til å teste speed. Prøvde første gang for ca 1 mnd siden. Kjøpte 1 gram. Det var rosa og kameraten min sa det var blandet med makka eller noe.
Uansett så merket jeg nesten ingenting av det. Jeg ble bare litt fiksert på håret mitt.. Satt å så på håret mitt i kanskje en time eller fler.. merket jo kanskje litt at jeg var litt mer lykkelig. Var ikke så veldig sulten men kunne godt ha spist. Ikke noe speeda!!
Vi dro på familie selskap litt senere på dagen og da spiste jeg kake og ja.. hadde masse mat lyst og fikk sove lett den kvelden. Og da er det viktig å få med at jeg sniffa det hele grammet jeg hadde. Var utrolig skuffet.
En kamerat av meg prøvde det samme stoffet litt senre og han sa også at han syntes det var drit dårlig.

Så jeg kjøpte meg noe nytt.. Fikk det i posjonspakkninger?? he he.. 0.3 gram i hver pose.. så i forigårs eller noe så prøvde jeg det. tok bare en pose en "brukerdose" som han jeg kjøpte det av sa. Merket INGEN ting. Faen assa!! Jeg ble bare litt irritert. Så gikk det 1 eller 2 timer så ble jeg sånn driit sulten.. Hadde ingen speeda effekt i det heletatt.
Hva gjør jeg feil??? Kan dere vær så snill hjelpe meg! Er jeg bare veldig uheldig og har kjøpt dårlig stoff hver gang eller tar jeg for lite?? eller gjør jeg det feil eller hva? Jeg skjønner ingenting av det her..

Håper på svar..

ps. ønsker ingen moral preke
kan jo rett og slett hende det ikke er amfetamin du har kjøpt?!
Ja faen det er melis!! He he he.. tror nesten det as.. He he.. Nei men jeg tor ikke det heller egentlig.. for det "smaker" som pepper..

Tror du jeg tar for lite..
Du tar ikke for lite. En brukerdose er faktisk 0.3 gram, og når du har tatt det 2 forskjellige ganger uten å få funk har du nok ikke fått amfetamin. De fleste merker det på kun 1 stripe som vil tilsi sirka 0.05 g?

Kjennetegn amfetamin:

Lukter kjemiskt(kan minne litt om blomsterduft), ren amfetamin er helt hvit og lukter abselutt ingenting, kan være hvit, gul, rosa, svir i nesa noe jævlig.
Sist endret av ZionRoad; 25. juni 2008 kl. 20:26.
jeg har ikke noe erfaring selv, men får du ikke effekt av 1 gram, er det veldig rart om det er amfetamin syns jeg.
Sitat av Lille Sol&lt Vis innlegg
Hei. Dette blir helt sikkert postet feil, men jeg aner ikke hvor ellers jeg skulle ha postet det.

Har skikkelig lyst til å teste speed. Prøvde første gang for ca 1 mnd siden. Kjøpte 1 gram. Det var rosa og kameraten min sa det var blandet med makka eller noe.
Uansett så merket jeg nesten ingenting av det. Jeg ble bare litt fiksert på håret mitt.. Satt å så på håret mitt i kanskje en time eller fler.. merket jo kanskje litt at jeg var litt mer lykkelig. Var ikke så veldig sulten men kunne godt ha spist. Ikke noe speeda!!
Vi dro på familie selskap litt senere på dagen og da spiste jeg kake og ja.. hadde masse mat lyst og fikk sove lett den kvelden. Og da er det viktig å få med at jeg sniffa det hele grammet jeg hadde. Var utrolig skuffet.
En kamerat av meg prøvde det samme stoffet litt senre og han sa også at han syntes det var drit dårlig.

Så jeg kjøpte meg noe nytt.. Fikk det i posjonspakkninger?? he he.. 0.3 gram i hver pose.. så i forigårs eller noe så prøvde jeg det. tok bare en pose en "brukerdose" som han jeg kjøpte det av sa. Merket INGEN ting. Faen assa!! Jeg ble bare litt irritert. Så gikk det 1 eller 2 timer så ble jeg sånn driit sulten.. Hadde ingen speeda effekt i det heletatt.
Hva gjør jeg feil??? Kan dere vær så snill hjelpe meg! Er jeg bare veldig uheldig og har kjøpt dårlig stoff hver gang eller tar jeg for lite?? eller gjør jeg det feil eller hva? Jeg skjønner ingenting av det her..

Håper på svar..

ps. ønsker ingen moral preke
Vis hele sitatet...



veit ikke hvor ofte du pleier å se på håret ditt i over 1 time, men høres ut for meg at du fikk en eller annen effekt.
men om du blei sulten og sov som en stein samma natta så har du fått utrolig dårlig greier hvertfall.
ville ikke handlet at samme dealer med det første for å si det sånn.


ps. Speed = Makka
Høres ut som et aldri så lite oppheng det med håret ja. Enig med Pawsan.. Er nok noe dårlige greier du har fått tak i. Husk at du får ikke nødvendigvis den store rusen av amfetamin. Jeg har selv ofte "glemt" at jeg har tatt noe.

Ellers kan de fleste sove på amfetamin om de bare vil, det kan hvertfall jeg. Mat er det verre med.
Ja begge greiene svei veldig i nesa.. og hadde VELDIG kjemisk smak.. Ekkelt når det kommer bak i svelget.. Jeg synes dette her er så rart. Rart at jeg har blitt lurt begge gangene.. dyr erfaring! Koster jo mye penger i allefall når jeg ikke får noe som helst ut av det.
Ja når jeg ser tilbake på det så fikk jeg antagelisvis en rus den første gangen.. Har også hørt at jeg ikke kan forvente meg en så heftig rus, men dette er så lite at ja.. *veldig skuffet*

Kanskje jeg burde gi det en ny sjangs.. finne meg noe nytt. Men hvis jeg ikke merker noe av det heller da blir jeg sint!

Ps. pawsan.. Det høres kanskje rart ut, men jeg fleier å se på håret mitt og lete etter slitte hårtupper. Gjør det hele tiden. Kan få oppheng selv om jeg er kjempe trøtt så det er ikke såå unormalt at jeg gjør det.. Men den dagen gjorde jeg det så lenge at jeg ikke fikk sett på noe annent.. og hele den digge sommerdagen.. ja.. den så jeg ingenting til selv om jeg satt på standen. :P Tvangs handling?
lillesol: vel amfetamin er ikke noe å hige etter uansett, verre møkkadop skal du leite lenge etter, hvis du absolutt vil ruse deg så ta deg en pils eller røyk en rev
Er vel ikke alltid man får noe særlig med effekt de første gangene heller? Isåfall gjorde ikke jeg det.
Godt med smør
Sitat av minigolf
Er vel ikke alltid man får noe særlig med effekt de første gangene heller? Isåfall gjorde ikke jeg det.
Vis hele sitatet...
jeg ble rimelig loka, første gangen vertfall :P
Jeg har aldri vært så loka på amfetamin som på første gangen. Er det ikke normalt å få super funk første gangen på makka a?

Men det er slik med amfetamin at man må bli vant til rusen før man kan nyte den og styre den akkurat slik du vil. Det er jo egentlig ikke en rus, slik jeg ser det, makka gjør meg bare frisk og rask, våken og konsentrert. Selvfølgelig i en høyere grad jeg noen gang har følt, det er det som er så utrolig digg.
Sist endret av ZionRoad; 26. juni 2008 kl. 19:21.
Mulig jeg også var uheldig de første gangene også, da dette var noe jeg fikk på fester o.l. Beklager om jeg tok feil
Så hva mener dere? At jeg burde prøve resten av det jeg har igjen eller at jeg skal kjøpe meg noe nytt?
Jeg ville hvertfall brukt opp det jeg hadde, og heller kjøpt mer senere. Kanskje dukker det opp noe av bedre kvalitet, eller kanskje du får funk av det du har nå også. Det er ikke bestandig man får så god effekt av pepper, det er egentlig ikke noe "super-dop".
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er irritert på at effekten av 2C-B/E ofte kun kommer i bølger (og er veldig betont av musikken)

Er det noe jeg gjør feil?
Sist endret av battlecaT; 20. juli 2008 kl. 18:30.
Sitat av battlecaT
Er irritert på at effekten av 2C-B/E ofte kun kommer i bølger (og er veldig betont av musikken)

Er det noe jeg gjør feil?
Vis hele sitatet...
Tar du det nasalt eller oralt?
Tar det nasalt..
Skjer det samme med meg også, burde spise det så slipper du at det kun kommer i bølger.
Sitat av minigolf
Mulig jeg også var uheldig de første gangene også, da dette var noe jeg fikk på fester o.l. Beklager om jeg tok feil
Vis hele sitatet...
Om du tok amfetamin på fest i forbindelse med alkohol, skjønner jeg det litt bedre.. Om du ble betydelig beruset av alkohol kan du ha oversett peppern(da som nevnt før i tråden, er det ikke noe superdop). MEN, amfetamin gjør dog de fleste individer edru ganske effektivt, så jeg kan ikke konstantere noe som helst.

Om det på en annen side var kokain du snorta, er det fult mulig for førstegangsbrukere å snorte 2 brukerdoser uten noe som helst funk. Dette kan være ganske irriterrende(kokain er dyrt!!), jeg har tatt kokain kun 4 ganger, og fikk ikke goo funk før 4 forsøk.
Hei.
Jeg og en kompis delte på ca 2g, jeg røyka mest. Dette skjedde i går
Vi blanda med tobakk osv, men vi tok for my hasj enn tobakk oppi. (røyka flaske btw)

Jeg har bae vært fjern 2-3 ganger tidligere, men denne gangen var rusen helt for jævlig.
Jeg fikk angst, jeg møtte på ei mor til en kompis, hørte ikke hva hun sa, mista hukommelsen for det jeg hadde opplevd, de andre sa også at jeg snakka så my tull. Altså: ting uten mening.

DEt føltes at verden var heelt tom liksom, jeg følte meg helt for jævlig. Jeg snakket alt for høyt, synet begynte å bli dårligere og hørselen var fucked.

Jeg la meg med en gang når jeg kom hjem (kl 24.00), nå våknet jeg. føles meg litt svimmel.

Er dette normalt for nybegynnere?
Du har bare noia litt. Er ikke unormalt at det skjer en gang eller to iløpet av den første tiden. (Eller senere, spørs på personen)
Shappert: Whitey/grønning kanskje? Det er relativt grusomt ja, og det kan skje helt til du har blitt ordentlig "herdet". 2 gram på deling er forøvrig alt for jævlig mye med mindre du har sofahasj, når du er såpass fersk (med mindre du røyker ditt 1+g over 12 timer eller noe slikt).
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var på fylla i går. Hadde med meg 12 halvlitere og koste meg med de.

Men plutselig ble jeg helt hinsides drita, og var helt vekke i ca. 3 timer. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at jeg ble så sykt fjern av bare 12 øl? Jeg får aldri blackout av så lite, men jeg fikk det i går. Etter 3-4 øl fikk jeg en syrtex (mot allergi) av en vennine, noe jeg ikke har tatt på mange år. Kan dette være noe av årsaken?

Nå sitter jeg her, skriver en haug med skrivefeil og føler meg rimelig fjern. På en annen måte enn å være bakfull...
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Inntak av Zyrtec sammen med mat og drikke.

Zyrtec kan forsterke virkningen av alkohol. Du må derfor være forsiktig med inntak av alkohol dersom du bruker Zyrtec.

4. MULIGE BIVIRKNINGER .

.

Som alle legemidler kan Zyrtec forårsake bivirkninger, men ikke alle får det.

.

Forbigående og mild hodepine, svimmelhet, tretthet (muligens som en følge av den underliggende sykdommen), uro, munntørrhet og ubehag i mage og tarm kan forekomme. Allergiske reaksjoner som hudreaksjoner og hevelser i huden og slimhinner kan forekomme i svært sjeldne tilfeller.

Kilde: http://felleskatalogen.no/pasientutg...503/94667.html
Sist endret av SteInMetz; 1. august 2008 kl. 15:12.
Takktakk. Har en kompis som maser om at jeg har tatt noe ulovlig, så får beroe han med dette
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hallais folkens!

Jeg lurer på noen ting ang. hasj, har prøvd det tidligere en del ganger, men ikke blitt ordentlig fjern, bare litt loka osv, hadde full kontroll på meg selv osv...

Men i går, vi var 4 stk, smelta hasjen i en spisesje med olje, også blanda det i yoghurt(0,5l).

Spiste opp da, ca 1 time etterpå gikk vi ut å delte 2 joints, jeg trakk ned som faen, bestemte meg for at jeg ville kjenne noe nå.

Gikk inn og satt oss, merka jeg ble skikkelig redd, så ville ha med venninna mi ut for å prate, så vi prata 5-10 min, så følte jeg at ting gikk bra, begynte å skjelve før vi gikk ut å prata.

Så setter vi oss ned med de 2 andre, ting begynte å bli syyykt morsomt, til slutt var det så gøy at det kjentes ut som om jeg lo meg inn i en annen verden, lente meg liksom bakover i det det tok helt av...
Så ble alt svin rart, jeg så på hu andre venninna mi og det var akkurat som i en film som handler om rus osv. så på henne og skjønte ingen ting, alt skjedde liksom så tregt rundt meg.

Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg og hva jeg skulle gjøre. Så jeg gikk litt rundt i huset og tenkte, merka jeg begynte å bli redd.
Alt er liksom så rart å forklare, men så begynte jeg å merke at noe nytt skjedde så da fikk jeg liksom sånn støkk i kroppen akkurat som om det var helt sjukt at jeg så en person komme opp trappa, at jeg lente hånda mi der, tok opp ett glass fra bordet, at det rant vann ut av springen, you name it!

Så skjedde det mye, jeg gikk ut, tenkte at det var best jeg spydde så det kunne gå over, for jeg var helt vill i hjernen.

Etter mye rart skjedde så la jeg meg i senga med venninna mi, var fortsatt helt sjukt i huet, merka at jeg tenkte noe, så tenkte jeg noe igjen, sånn hele tiden, akkurat som om det la seg oppå hverandre fortere og fortere, tenkte også på selvmord, tenkte tenk om jeg gjør det og ikke merker at jeg gjør det osv.

osv osv... det jeg lurer på da, sitter her på pc'n nå, er en gos stund siden det skjedde, er fortsatt litt rar i hodet, lurer da på om detta går over? Hvor lenge vil denna rare greia jeg har i hodet mitt gå bort? Den følelsen er ganske ganske mye mildere enn sånn den var rett etter jeg hadde fått i meg alt....

Håper på at noen kan svare meg på ting og hjelpe meg sånn at jeg får litt mer forståelse og vite når det gir seg eller om det kan vare permanent, for det vil jeg ikke!

Hilsen Marius
slapp av det er ikke permanent du kan sikkert føle deg litt rar dagen etter men det går over.
Det går sansynligvis over når du får deg litt søvn. Du fikk nok en skikkelig kraftig opplevelse med cannabis, som faktisk kan være et ganske kraftig rusmiddel til tider. Men det er ikke farlig, og det går selvfølgelig over =)

Ved høye nok doseringer har cannabis som du sikkert merket ganske psykedeliske egenskaper, og for en uerfaren bruker kan det fort bli veldig intenst, spesielt når man både spiser og røyker det samtidig.
Haha takk for svar, har vært i en annen verden jeg nå ;P helt vilt
Jeg opplevde det samme en gang, bare enda sterkere. Drakk cannabis i te, og helte i meg mange, mange kopper (uerfaren som jeg var, hadde jeg også bestemt meg for at denne gangen skulle jeg merke noe). Gikk i flere timer uten å merke noe, derfor bestemte jeg meg for å sove litt. Jeg lå på sengen og noterte i en liten skrivebok at "nå begynder jeg å føle meg litt svimmel", men jeg sovnet før jeg rakk å merke noe mer.

Plutselig våknet jeg, og hele meg var fucka. Synet mitt var sepiafarget, jeg tenkte veeldig sakte, og kunne se et slags gitter foran øynene som jeg trodde hindret tankene mine i å flyte skikkelig. Søtsaker demper jo effekten, så jeg prøvde å finne tak i noe sjokolade, men all sjokoladen jeg fant inneholdt nøtter, og jeg kan ikke fordra nøtter, så jeg greide ikke å spise mye av det.

Jeg fant ut at jeg måtte ha hjelp til å komme meg ut av det her (noe jeg faktisk angrer på i ettertid, det hadde vært veldig interessant å ridd bølgen ut), og vekkte en av de mer erfarne. På dette tidspunktet spydde jeg en del, og lå bare rett ut og hadde små rykninger i kroppen.
Kompisen min kom med et glass manajuice, og mens jeg drakk det, så oppløste gitteret foran øynene seg. Jeg kunne regelrett se det oppløse seg, som en dataanimasjon! Og tankene mine ble i samme takt som gitteret forsvant, frigitt.

Under denne hendelsen var jeg ung og uerfaren. Det var første gang jeg prøvde hasj i det hele tatt, og jeg hadde aldri prøvd psykedelia. Nå som jeg er mer dreven på begge punkter, angrer jeg sterkt på at jeg "stakk av" fra opplevelsen.
Man blir jo litt skremt når noe slikt skjer, iallefall som veldig uerfaren.
Selv om dette blir betegnet som en hasj"overdose", så er det jo ikke farlig. Det går over etterhvert, og viss du har søtsaker, så kan du stikke av fra opplevelsen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei.. Forrige helg spiste jeg 2,5 av disse http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=10977, uten at jeg begynte og ture, det var andre gangen jeg spiste knips og fikk bare samme feeling som jeg gjorde førstegang jeg prøvde.. oppturer og nedturer hele tiden! men kom aldri opp i en trip... kan det være fordi at jeg har adhd?!

det var ikke de pillene jeg postet over her, men disse!!

http://www.pillreports.com/index.php...y_pill&id=2224
går du på noen medisiner?
Mener å huske at det var noen "lykkepiller" som gjør at knipsen funker dårligere.
vet ikke sikkert med "lykkepiller" men antipsykotisk fucker opp de fleste psykoaktive rusmidler hvertfall
SSRI-medisiner som antidepressivaer gjør slik at mange rusmidler ikke funker som de skal, fordi medisinene blokker noen effekter.
Sitat av mrscox
SSRI-medisiner som antidepressivaer gjør slik at mange rusmidler ikke funker som de skal, fordi medisinene blokker noen effekter.
Vis hele sitatet...
OT: Hvor kan jeg finne ut hvilke stoffer dette gjelder?
Sitat av Vangen
OT: Hvor kan jeg finne ut hvilke stoffer dette gjelder?
Vis hele sitatet...

http://en.wikipedia.org/wiki/Selecti...take_inhibitor

En lang liste med medikamenter og narkotiske stoffer man helst ikke bør innta om man bruker SSRI-medisiner.
Sitat av mrscox
http://en.wikipedia.org/wiki/Selecti...take_inhibitor

En lang liste med medikamenter og narkotiske stoffer man helst ikke bør innta om man bruker SSRI-medisiner.
Vis hele sitatet...
Takker.
eg har hatt flere dårlige opplevelser med dop men bare en gang per type. andre gangen eg tok speed holdt eg på i 3 dager uten stopp og konsumerte itt mye. siste dagen rett etter eg tok den siste linjen så kastet kompisen min en dyne på meg. den dynen omdanet seg til en gigantisk mikke mus hånd og kom etter meg. så løp eg ut av rommet og kastet alt ut fra sofaen i fryk for det kom mot meg og var agresivt. der lå eg og grein i ca 5 timer før kompisen min fikk meg ut av de dårlige tankene. tror dette har mest med søvn mangel for første gang. for nå klarer eg holde på i 7 dager uten problemer men gir meg som oftest da


har og fått en dårlig opplevelse med hasj der eg så og hørte tin som ikke var der. men før det fikk eg energi kikk av hasjen og løp en 3-4 km uten stopp da eg var hjemme røykte eg jo så klart mye mer. da kompisen min kom hjem med den største jenten som var på festen og hadde det bare vert det så skulle han få gjort hva han ville men hun var direkte stokk dum også. og de gikk inn på rommet sitt. og etter ett par jointer til så ser eg han løpe ut fra romet og skriker eg drukner hun er så svær. for så og forsvinne i løse luften. etter en liten stund satt han og spiste med meg og snakke om at den sjæringen var det verste han har tatt med seg hjem. etter vi hadde snakket en halvtime smeltet både han og maten hannes vekk som om det kolapset i vann. var jævlig skremmende der og da og se. etter det gikk eg og la meg.


en gang på syre. eg skulle bare teste en syre lapp for og finne ut hvordan det virket. men så spiste eg no alle til slutt og dagen etterpå på jobb var eg fortsatt fulstendig ute. 40meter oppe i stilas på syre, men det var ikke det skumle. det skumle var telefon teroren eg trodde eg fikk fra folk eg var med dagen før. telefonen ringte og eg hørte de snakke i ett. men vær gang eg så på mobilen sluttet det. så gikk og så på mobilen vært minut. heldig vis bare meg og en kul fyr på jobb. men da røykte vi litt pot, som eg tror er årsaken til at eg fikk en eller annen dårlig erfaring med det. spiste to syre lapper 2 timer før jobb.

alt ble litt langt men eg har pratekikk no.
Har en opplevelse på cannabis som har gjentatt seg noen få ganger når det har blitt for mye, og det er ganske ekkelt. Dette gjelder ved oralt inntak (spising). Merket det ganske kraftig forrige gang, og mistenker kanskje at det kan ha noe med å gjøre at jeg ikke spiste noe snop/mat eller drakk mineralvann på en liten stund etter inntak.

Anyway, det som skjer er at alt begynner å bli funky og "stikkende" i hendene. Spesielt dongeri er merkelig å ta på (som når man skal hente mobilen opp fra bukselommen). Men til tider kan det også være merkelig bare å gni hendene uten at man tar i noe spesielt, det bare småstikker på en måte, og det virker vanskelig å komme vekk fra. Det hjelper littegranne å fokusere skikkelig på at dette bare er en dårlig bieffekt og at ting ikke er slik de føles, men det varer allikevel lenge nok til at det kan bli ganske ubehagelig og stressende. Har også merket at det i disse intense periodene forekommer en del "hakking" (at det som foregår rundtom får lavere FPS), og i noen tilfeller virker det som slør av RGB-farger henger litt etter denne hakkingen.

Jeg lurer på om det også (i tillegg til mangel på mat/drikke/sukker) kan ha noe med bruningen/kvaliteten å gjøre, for jeg tok for mye grønt i Amsterdam, og kan ikke huske at jeg fikk samme stikkende opplevelse. Alt ble bare veldig intenst på en positiv måte (ukontrollert latterutbrudd av å kaste snopeposer og farget visualisering når jeg lukket øynene med musikk på for eksempel).
Jeg hadde en litt rar opplevelse med 2C-B for noen uker siden:

Jeg stod oppreist, lent mot kjøkkenbenken mens jeg pratet med en kopis. Plutselg føltes det ene benet rart. Det var en slags kriblende sensasjon - litt som oppbygning til krampe, bare mer numment og kilende. Jeg satt meg ned i sofaen. Følelsen forsvant først like fort som den oppstod, men kom tilbake med gjevne (relativt korte) mellomrom. Det føltes litt som sånn prikking man får når benet sover, bare mer "strømmende" og i faser. Følelsen rakte seg fra foten opp til skinka. Det varte i kanskje fem minutter totalt.

Annet fysisk ubehag jeg har opplevd med 2C-B er vond nakke, skjelving/frysing, en rimelig "kokt" følelse i toppen, samt en slags overbelastning av kropslige sensasjoner under oppturkvalmen man ofte får ved nasal administrering; i tillegg til brekningsrefleksen kommer plutselig følelser som å måtte nyse, gjespe, hoste og drite - oppå hverandre. 2C-B er kanskje det stoffet som har gitt meg mest fysisk ubehag.
Sist endret av Lim; 17. september 2008 kl. 06:10. Grunn: småfiks
Lim:

Jeg har opplevd så og si alt dette på 2C-B. Det er et fint stoff å "diagnosere" seg selv fysisk med av denne grunn. Stiv nakke? Vet ikke hvordan du skal få gjort noe med det? No problem! Spis 2C-B og beveg på deg, så finner du det ut! Bare ikke glem at den disassosiative effekten (som kan gi deg nye perspektiver på kroppen) kommer litt saktere enn den visuelle, så den første timen kan du fint lage tracers med lys og andre morsomme tripaktiviteter.

Termostaten i kroppen blir litt fucked av 2C-B, derav blir du "kokt" i skallen. Bodyload er tilstede som en effekt av stoffet, og kan være jævlig ubehagelig. Jeg ser på kriblingen i kroppen som en del av bodyloaden. Selv mener jeg at å røyke seg en joint (sammen med de andre, du må huske å dele) med en gang man merker de første effektene hjelper utrolig godt mot både bodyload og kvalme. Jeg fraråder også nasalt bruk, ettersom det bare intensifiserer alle former for ubehag.

Jeg har et lite triks som jeg lærte av en godkompis, som sikkert har lært dette av noen andre, hvor man kan demonstrere de disassosiative effektene til 2C-B:
Ta på kaldt vann i vasken, snu deg bort fra den (så du ikke ser mot den) og hold hånden under en stund. Støtt deg så til benken (sett at det er en der). Med god suksess vil nå hele benken føles iskald, og det føles som alt bak deg er av is. Fantastisk moro, men jeg kan ikke garantere at det funker på alle.
Må si jeg kjenner meg igjen i noe av ubehaget dere har opplevd på 2c-b. Spesielt oppturkvalmen. Har noenganger det som jeg skal koke over, samt spy. Ikke spesielt gøy, men det går jo over. Dette er forsåvidet noe som kun skjedde de første gangene jeg tok det nasalt.

En annen ting jeg har opplevd med 2c-b er at fordøyelsessystemet ikke virker som det skal. Kan gå rundt med mageknipe de første 2-3timene. Ikke sånn kjempevondt, men ubehagelig nok til at jeg heller sitter enn å danse. Det føles liksom ut som om alt står stille. Akkurat som jeg har mye luft i magen som ikke kommer ut. Etter 2-3 timer løsner liksom alt og magen er fin. Virker som om magen har samlet og komprimert alt av gasser som nå vil ut. Resultatet er en superfis som lukter jævlig og sitter leeeenge. Typ lenge nok til at ALLE på dansegulvet snur seg rundt og lurer på hvem som er synderen.

Noen som har opplevd det samme?