Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 687
Broren min krasja idag og er ganske bekymra. Det som skjedde var at han kom kjørende forbi en bensinstasjon. Han fulgte fartsgrensen, så kom det en bil i motsatt kjørefelt. Som gassa alt for mye på for og komme seg inn på bensinstasjonen før broren min, så han svingte rett inn uten blinklys.

Og broren min har ikke betalt forsikring denne mnd enda, så hva vil skje da? Når det ikke var han sin feil? Var øvelsekjøring.
Om den andre parten tar skylda, blir det neppe noen problemer. Kom det skade på andre eiendeler? Hvordan kræsja han? Om bare Mcen ble skadet ingenting annet trenger dere ikke beskymre dere for noe, skadene på Mcen blir ikke dekt, men værre om det ble dyr skade på bilen. Da kan dere ende opp med å måtte betale dette. Men om den skyldige bilisten tar ansvar og skriver skademelding til sitt forsikringsselskap tviler jeg på at det bilr problemer.
Trådstarter
8 0
Bilføreren bare svingte rett over veien foran øynene på broren min uten blinklys. Så broren min traff rett i siden på bilen, bilen fikk en stor bulk i sia. Men mcen ble pretty much vraka, eneste som er helt er bakdelen.
Noen dager for sent ute med betaling,har ingenting og si! Så lenge forsikringa ikke er sakt opp av selskapet,er han fortsatt kunde. Bare og melde skade,og la ting gå sin gang. Men ville betalt så fort jeg kunne..
Trådstarter
8 0
Han forteller meg vertfall han ikke har betalt, men tror desverre han ikke har betalt på flere mnd.. For han fikk en regning på ca 10k. Men sier fortsatt han har betalt for alle de andre mnd.
Men hva gjorde sjoføren etter ulykken? Om det var hans feil, må han ta ansvaret og skrive skademelding til sitt forsikringsselskap.
Da ville jeg tatt en tlf til forsikringsselskapet! Om han plutselig har fått en stor regning,kan det være de krever betaling for hele året,for ikke og si opp avtalen(bare spekulasjon fra min side)
Trådstarter
8 0
Jeg var ikke der når dette skjedde, dette er hva jeg har blitt fortalt av vitner. Men føreren var vertfall veldig redd og bekymra. Alt gikk fint med han, men broren min havna på sjukehus. Med kraftig hjernerustelse. Men får nå håpe at ikke alt går til ****** for broren min da.