Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 970
Er på utkikk etter noen brukte rimmelige pc'er. Finns det noe bra webside bortsett fra hardware.no og kjøp & salg seksjon her? Anbefalinger mottas med takk
Qxl.no, Gibud.no ..
for en tid tilbake var jeg på utkikk etter akkurat det samme. Men kanskje du kan vurdere andre veier... Hvis du skal skrote den gamle, kan det lønne seg å oppgradere.(Har skjerm, cd-rom, skjermkort, og kasse må ha tower) Jeg gikk på komplett.no, og fant deler selv. Jeg slapp med 5000 kr, og hadde fra før av 166 Mhz, 1,9 Gb HD, 64 Mb Ram, og Fikk: 1,5 Ghz, 40 Gb Hd 7200 rpm, 256 Mb Ram...

Hvis du ikke har peil på slikt, kan det lønne seg at de i butikken plukker ut for deg. Når det kommer til software, kan jeg hjelpe deg...

Kanskje det er en mulighet...
kommer vel an på hva du skal bruke en brukt pc til, men http://www.datasalg.net/ er ganske streit. (Klikk på nettbutikk)
her er en side..
hit me