Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 914
hmmz.. Jeg har en helt standard ISDN linje som funker helt greit, men etter en viss tid så "fryser" linja seg, og eneste som hjelper er å disconnecte og connecte igjen.. Noen som vet åssen jeg kan fixe dette?

nei, jeg har ikke mulighet til å få kabel eller adsl.. :/

7313h0r offline!
Dersom di har VIA chipset på MB´et ditt, bør du oppdatere disse. HAr du USB adapter... Velkommen i gjengen...
Last i så fall ned USB filterdrivere fra VIA. HJelper litt, men blir ikke helt godt på tross av dette.

Hvilket OS kjører du?
Jeg har hatt dette problemet på Win2k og XP.
Ikke på Win9x eller Win2k Server.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg har Win2k, TeleS ISDN-kort, og har det samme problemet. Og når jeg kobler fra får jeg beskjed om at 'Connection to "NetCom Internet" is pendling. Reconnect?"

Prøver jeg og ringe opp etter det, står den bare og ringer og ringer, uten og starte verifisering.
Må event. reboote om jeg skal på nett igjen.
usb isdn adaptere på via chipset suger.. fucker som faen rett etter jeg har installert win2k.. men så blir det bedre etter et par dager.. jævli sykt
Det skjer meg også noen ganger, men det er ikke ofte. Det hender at det er veldig fucka en dag eller noe, men så er det fint igjen neste dag. Hvor lenge har du hatt problemet, det kan ikke være noe som går vekk av seg selv? Eventuelt kan du jo ringe til Telehor og klage. (hadde det ikke vært for at jeg får kabel iløpet av få uker hadde jeg bytta til Tiscali)