Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4970
Hei. Jeg har denne boksen på mitt bad. https://www.eldirekte.no/elko-dobbel...B&gclsrc=aw.ds

Jeg ser nå at det blir en glipe på 1 cm over boksen - altså hullet er for stort for boksen. Vil helst ikke rive ned igjen platene igjen. Har dere noen forslag? Finnes det tabberammer til de boksene? Setter pris på innspill.
Fylle igjen med hvit akryl?
Fyll med en liten del av sirkelen som du saget ut, så sparkler og pusser du over etterpå. Blir nett so nytt. Ikke bruk akryl, den har en tendens til å gulne med tiden.
Tror TS er hobbyelektriker så akryl med fingeravtrykk vil passe perfekt.
Trådstarter
88 4
Ok, takk for svar. Baderomspabelet er i grått så litt vanskelig å finne riktig akryl. Vanlig grå akryl passer ikke helt ser jeg.
Lag deg ei ramme i tynn hvit pvc.. ikke noe fugemasse!
Hvorfor ikke fugemasse?
Man ser jo tydelig at fugemasse er fugemasse. For å følge DIY stilen hadde jeg funnet en offergjenstand i plast (eksempelvis bunnen av en matboks) og så skåret ut en ramme du har mellom baderomspanelet og støpselet. Da vil ingen andre en du, og oss, vite om tabben!
Trådstarter
88 4
Hei. Løsning ble som "Fekillix" nevnte på slutten her. Ble greit nok resultat.