Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2694
hei.. lurer på om noen vet sånn ca lønn i div. elektrobutikker som soundgarden og hifi-klubben? Driver å vurderer å bytte jobb, men er usikker på hva lønna er..
Jobbet på hifi-klubben da jeg var 16. Fikk rundt 80-90 kroner timen.
Trådstarter
17 1
rejolo, har vært der inne, men der står det ikke noe om lønn. så derfor spurte jeg her.. takk, kan tenke meg det ligger rundt tariff ja..
Sitat av jokern Vis innlegg
rejolo, har vært der inne, men der står det ikke noe om lønn. så derfor spurte jeg her.. takk, kan tenke meg det ligger rundt tariff ja..
Vis hele sitatet...
Du har fullstendig rett, men det var da heller ikke det jeg mente. De observante av oss klarer nemlig å skimte telefon-nummer
og lignende når de entrer en "kontakt oss"-side, og vil kunne komme fram til at disse skal brukes i sammenheng med en telefon.

For å gjøre det fullstendig klart: ring eventuelle arbeidsgivere å spør de rett ut om hva en eventuell lønn hos de vil være.
Er de interessert i nye arbeidstakere så er de nok villig til å dele denne informasjonen med deg.
Sist endret av Rejolo; 4. oktober 2010 kl. 19:59.