Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1664
Trenger litt tips og stuff, på hvordan layouten på siden kan forbedres

Nå har det seg sånn at jeg styrer skolesiden her borte.. og jeg vil ha litt tips ang. hvordan den skal se ut.. jeg har nå lagt ut en skisse ( her ) som viser litt av prinsippet jeg går etter, jeg vil ha ett slags "fjortiss design" som tiltrekker elever fra skolen, kom med forslag så blir jeg happy



------------------
oz0n|Root.no
det eneste du trenger er å installere ubb http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja det var det frittjaaff, jeg er en amatør i ubb installering, det må jeg bare innse, prøvd meg 2 ganger på det før, men tror jeg trenger en kar til å vise meg det, eller sette det opp for meg..

------------------
oz0n
Software ansvarlig Root.no
Jeg kan godt hjelpe deg, men noe sier meg at frittjaaff har fryktelig lyst...

------------------
Welcome to the real world
.:dephic:.
Hadde vært greit med noe ubb dritt innpå siden ja.. jeg er temmelig lost innen det der enda, så jeg tror det er best jeg har fingra av fatet enda.. menne.. noen som gidder gjøre det ?

------------------
oz0n
Software ansvarlig Root.no
Betasiden er ikke helt tilpasset 8*6, noe den antakeligvis burde være siden det er snakk om en skoleside... skolens ansikt utad etc..
Ellers ville nok litt css gjort seg, spesielt med tanke på linker.

Men bortsett fra disse tingene ser det slettes ikke værst ut.



------------------
It takes a lifetime to die