Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  277 54405
Sitat av Skateward Vis innlegg
Forslag: En sossete krokodille som har på Lacostegenser med menneskelogo.
Vis hele sitatet...
feil tråd, men notert.
http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2011/322/a/5/sheat_the_pen_by_f4celessshopps-d4glr0l.jpg

Skulle lage ny avater, tok den helt ut og lagde et helt bilde av det.
http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2011/326/d/5/forgotten_runes__mud_creature_by_f4celessshopps-d4gyswy.jpg
Gjørmemonster, type Juggernaut


Concept art for et indie spill kalt Forgotten Runes, der du bruker 2 PS moves til å styre sverd, det kjører CryEngine3 og er i fantasy stil.
Sist endret av F4celess; 22. november 2011 kl. 22:02.
▼ ... over en uke senere ... ▼
WIP for Forgotten Runes spillet, skal bli en character man kan spille som.


Det som mangler er detaljer på hodet, mer "klær" og rustninga skal justeres. generelt alt altså
Veldig bra bilder! Kom med nye snart !
Sist endret av Leikaringen; 30. november 2011 kl. 16:21.
Plante tegninger for Forgotten Runes.



▼ ... over en uke senere ... ▼
Har tenkt å lage et bilde hver måned med et forhåndsbestemt tema. begynner i Januar og slutter i Desember 2012.

Forslag til forskjellige temaer? kan være ganske spesifikt,men må ha litt frihet. f,eks "Steampunk kjøretøy" eller bare "fjell".
trenger 12 temaer.

Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg vil prøve nye ting som jeg ikke finner på selv.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
«Råtnende moderne teknologi»
Sitat av Jonta Vis innlegg
«Råtnende moderne teknologi»
Vis hele sitatet...
Støtter den.

Eller steampunk, det er fett som faen.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
"Alternativ hardware" Tenke litt utenfor boksen av det moderne pcer ser ut som.
død skog.

urban kaos

leketøy`s massaker

madmaxish bil i fart med gun blazing

noen få tema`s som kanskje er brukelige
takk folks, mangler fortsatt 5 temaer.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
- «Herpaderpasherpa møter Kong Gustav Blom»
- «Tastaturet som solgte LSD»
- «Kannibalene som solgte Pizza»
- «Snømannen snakker med Petter Sprett»
- «Knusekoppen går på kino. Og dør. I armene til Olga Stampe. Som går hjem. Og tørker av seg på beina. Før hun legger seg i badekaret, og himler med øynene over at F4celess ikke bare googler tilfeldige ord og finner tilfeldige setninger på sidene som spretter opp.»
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Få til et eller annet med noe macbook/windows. helt bakvendt, aka macbook med windows logo etc. noe problemer med å forklare meg, men antar at du klarer å lage noe hysterisk morsomt ut av det !

(btw, hverken windows eller apple fan, koser meg med begge! Android phone og div Apple <3 )


Skapning concept for Forgotten Runes. må seff ha med ulv.
Tema; NFF portrett?
Hvis ingen andre har foreslått det, så tegn hvordan du tror folka bak brukernavna på NFF ser ut!
Jeg har mange rare forestillinger om de fleste brukerne som ofte går igjen.... haha
Hadde iallefall vært lættis for de som ikke har vært på treff og vet hvordan "alle" ser ut xD


Lagde en Freak bil i Forza 4, selve bilen er en S klasse GT40 som faktisk er ekstremt god.

Fikk både sketchebok og et lite kit for acrylmaling til Jul, så det blir å eksperimentere en stund nå.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg syns det er på tide å vise frem alle avatarene jeg har lagd i det siste.




jau.

Slenger med en WIP.

Sitat av F4celess Vis innlegg
Jeg syns det er på tide å vise frem alle avatarene jeg har lagd i det siste.




jau.

Slenger med en WIP.

Vis hele sitatet...
Avataren du lagde for meg fortjener masse creds! +kp


da var den (endelig) ferdig.
Utrolig bra! Har sett gjennom hele tråden og syns det er drit kult. Kjenner jeg får lyst til å tegne, men aner ikke hvor eller hvordan jeg skal starte. Har du noen tips?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
xcitu: Det er bare å søke. T.d. Tegne i photoshop.

En liten stripe basert på freaken. hva syns folk?
Sitat av F4celess Vis innlegg

En liten stripe basert på freaken. hva syns folk?
Vis hele sitatet...
Trakk på smilebåndet jeg.
▼ ... over en uke senere ... ▼


Ffanta holdt en liten photomanip konk, mekka og leverte bidrag samma kvelden. men ettersom ingenting ble gjort etter det som var sagt i konkurransetråden så poster jeg bildet mitt her.

NRAS betyr "Norwegian Resistance Against SOPA" om noen lurte. heller dyr bil til Geriljakrig.
var arti å faktisk Photoshoppe enn å bare tegne/male.
Woo, meldte meg på den lokale UKM mønstringa. og gikk videre med alle mine 5 bilder.
Hvilke bilder ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://th01.deviantart.net/fs71/PRE/i/2012/051/d/5/silly_segway_by_f4celessshopps-d4qejte.jpg

står i fare for å kjede meg. tar 1 request på sparket. har 45 minutter. blir nok bare en skisse.
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://fc08.deviantart.net/fs70/i/2012/067/3/1/rough_forest_by_f4celessshopps-d4s4pcx.jpg

Brukte 45min-1 time på denne. Var ute etter å få til dybde og litt slik.

en såkalt "study".
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
F4aceless Tegningene dine er Mega bra tegna! du har virkelig talent her ass, blir inspirert til å tegne selv, selv om jeg vet at jeg ikke kan tegne :P hehe

Kan du være så snill å lage meg en avatar som er bedre enn den jeg har(altså samme men forbedret)?? jeg prøvde som du kanskje ser å lage en sånn freak gubbe med dress på :P hehe. da er du skikkelig grei =)
veldig fin study! Jeg prøvde og lage et skog bilde selv etter jeg så det Ble inspirert.

Jeg vanvittige problemer med å lage dybde, jeg ønsker at alt skal være i fokus så alt blir flatt
Sist endret av Aperson4321; 13. mars 2012 kl. 13:59.
Skillz to pay the bills fo'dayz!
Sist endret av JVMyhre; 13. mars 2012 kl. 14:38.
@Aperson4321: Takk for det. Råder deg til å leke med blura gjenstander i bakgrunnen. Kan godt lage en tutorial på å få dybde i bildene på om folk vil. Som en video med stemme attåt om det er ønskelig (har lyst til å lage tutorial videoer men har ikke god nok grunn, mye TG stoff som må ferdiggjøres først).

@JVMyhre: Sad to say, no pay, just play.

http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2012/074/2/5/recreation__spring_path_by_f4celessshopps-d4sug84.jpg
Tittel: Spring Path

En elev på skolen jeg jobber på hadde laget et maleri som et prosjekt, Jeg så det på bussen så jeg spurte om å lage min versjon av det som et oppvarmingsbilde.
Sist endret av F4celess; 14. mars 2012 kl. 21:49.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av F4celess Vis innlegg
Woo, meldte meg på den lokale UKM mønstringa. og gikk videre med alle mine 5 bilder.
Vis hele sitatet...
Skal du til UKM på Otta da?
Sitat av 5ivert Vis innlegg
Skal du til UKM på Otta da?
Vis hele sitatet...
jepp

Tar med meg PC og Wacom så jeg får tegna mens jeg er der også.
Herlige bilder, streker og alt mulig rart Skulle ønske jeg kunne å tegne selv men eier ikke kreativitet.

Tror du at du kunne lagd en freak til meg også? En bilmekaniker eller en med dekkspor over seg.
Sist endret av Rabbern; 29. mars 2012 kl. 15:44.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Herlige bilder, streker og alt mulig rart Skulle ønske jeg kunne å tegne selv men eier ikke kreativitet.

Tror du at du kunne lagd en freak til meg også? En bilmekaniker eller en med dekkspor over seg.
Vis hele sitatet...
http://dl.dropbox.com/u/20655224/Rabbern.png

det var den.


lagde den til en konkurranse holdt av Redwolf Airsoft, ganske fete premier der så jeg ga det ett forsøk. temaet var "leader of the pack".
http://th03.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/098/e/c/musical_crossover_by_f4celessshopps-d4vep04.jpg

En request. var morro å lage. Tok meg ca 3 timer.

Det er en Big Daddy fra Bioshock og Makar fra Zelda: Wind Waker
Sitat av F4celess Vis innlegg
http://th03.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/098/e/c/musical_crossover_by_f4celessshopps-d4vep04.jpg

En request. var morro å lage. Tok meg ca 3 timer.

Det er en Big Daddy fra Bioshock og Makar fra Zelda: Wind Waker
Vis hele sitatet...
Lo godt av den XD må si du har blitt veldig mye bedre siden denne tråden ble startet ^^
Synes du er flink, synd jeg ikke tar alle "gamer" og "internetthumor" referansene!
Kan du fortelle meg ossen du lager dette?
tegne brett photoshop(eller lignende program) og tonnevis med skills, mener og tro det er slik han gjør det
Sitter han bare med en "helt vanlig" "blyant" tool? ._.
Om jeg finner på noe kan jeg lage en speedpaint video på det. Men kan forklare kort her nå.

Jeg bruker bare brush, eraser, lag og layer options og noen ganger litt effekter som blur.
Starter med en skisse, grove omriss. Er det en karakter eller figur tegner jeg med en slags skjelett mal.

http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2012/095/6/c/female_quick_sketch_by_f4celessshopps-d4v4kg9.jpg

Når jeg har fått på plass en "lineart" så lar jeg de strekene ligge på et lag øverst også farger jeg inni på et lag under.
Skygger legger jeg på ett eget lag også, da tar jeg bare svart og skrur ned "opacity" på laget. Kan gjøres før og etter fargene. Utover det er det bare småtteri. som skal til.
Ok. Setter stor pris om du tar tida og lager en speedpaint for oss
Sitat av SileX Vis innlegg
Ok. Setter stor pris om du tar tida og lager en speedpaint for oss
Vis hele sitatet...
Har en litt utdatert video her. Men er stort sett slik jeg gjør det.

Da har jeg en rask video klar, det er et bidrag til en compo som HiO holder.

youtube

Bakgrunnen til vitsen ser dere i beskrivelsen av videoen.