Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  696 63313
Kult! minner om Uplink: hacker elite fra introversion digger konseptet!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
- Når jeg logger meg inn vil jeg kunne trykke Enter-tasten etter å ha tastet inn passordet
- Gah! Føkkings 13-åring-smileys i denne beskjeden fra nemesis om alpha-status.
- Skrivefeil
- Skillpoint-systemet er forvirrende

I'll be bækk.
Sitat av Jonta Vis innlegg
- Når jeg logger meg inn vil jeg kunne trykke Enter-tasten etter å ha tastet inn passordet
- Gah! Føkkings 13-åring-smileys i denne beskjeden fra nemesis om alpha-status.
- Skrivefeil
- Skillpoint-systemet er forvirrende

I'll be bækk.
Vis hele sitatet...
1. Notert!
2. Vi skriver litt folkelig da spillet har vært veldig populært før, og har en stor etablert fanbase, så spillet er veldig mye for de ambassadørene som spillte dette tidligere for ca 10 år siden
3. Fikses fortløpende!
4. Notert!

Takk for innspill sålangt! Bring it on!
Har laget meg en account, men jeg får ikke logget meg inn. har prøvd de nyeste nettleserne av IE,firefox og chrome. er jeg den eneste eller?

edit:
førstesiden ser bra ut.
en annen font på der du skriver inn epost og passord som kanskje er litt større og litt mere "kantetete" (tenkte på slikt det er i teaseren)
ellers ser det bra ut så langt! må testes når jeg er hjemme fra jobb
Sist endret av Feedee; 2. mars 2011 kl. 11:53.
Sitat av Feedee Vis innlegg
Har laget meg en account, men jeg får ikke logget meg inn. har prøvd de nyeste nettleserne av IE,firefox og chrome. er jeg den eneste eller?

edit:
førstesiden ser bra ut.
en annen font på der du skriver inn epost og passord som kanskje er litt større og litt mere "kantetete" (tenkte på slikt det er i teaseren)
ellers ser det bra ut så langt! må testes når jeg er hjemme fra jobb
Vis hele sitatet...

Har samme problemet. Det skjer absolutt ingenting når jeg trykker login.
Heilt canooon
Kan også bare bruke 2 SP, hvorav 2 stk forsvinner og resten (blir vel 1, da man får 5 for lvlup) kan jeg bare bruke på Health.
En mail-funksjon enten egen innboks ingame eller på den mailen som er registrert, når f.eks noen bidder over deg på auksjon

Edit: Ser at Hojsmeister skrev dette tidligere. Men noe som også ble skrevet tidligere, som burde vært, er at man kan holde musen over ikonene for å se hva det er, istedenfor å måtte trykke inn for å se.
Sist endret av Waffaz; 2. mars 2011 kl. 12:58.
Heilt canooon
Sitat av Waffaz Vis innlegg
En mail-funksjon enten egen innboks ingame eller på den mailen som er registrert, når f.eks noen bidder over deg på auksjon
Vis hele sitatet...
Hos meg kommer det opp en popup nederst på skjermen om noen byr over deg eller om du vinner en auksjon (de fleste gangen ihvertfall), du kan også se dette ved å trykke på menyen.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
En mail-funksjon enten egen innboks ingame eller på den mailen som er registrert, når f.eks noen bidder over deg på auksjon

Edit: Ser at Hojsmeister skrev dette tidligere. Men noe som også ble skrevet tidligere, som burde vært, er at man kan holde musen over ikonene for å se hva det er, istedenfor å måtte trykke inn for å se.
Vis hele sitatet...
Fant nå ut at man kan trykke på power knappen på midten og se notifications!

Men Får ikke gjort oppdrag 1.2, trolig pga jeg ikke har den internett-greien som jeg vant i forrige match. Hvor ble den av?
Sist endret av Waffaz; 2. mars 2011 kl. 13:09.
Heilt canooon
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Men Får ikke gjort oppdrag 1.2, trolig pga jeg ikke har den internett-greien som jeg vant i forrige match. Hvor ble den av?
Vis hele sitatet...
Kan hende du må installere den først, gå inn på "Hardware" så deretter på "Internet Access" å trykk install.
Sitat av Rindae Vis innlegg
Kan hende du må installere den først, gå inn på "Hardware" så deretter på "Internet Access" å trykk install.
Vis hele sitatet...
Ja, skjønte jo det, men er tomt på internet access

Alt ser ut til å være på engelsk her.
Hva med oss uten facebook-konto?
"You have been outbidded on ..."

Outbid er vel ordet dere vil bruke?
Heilt canooon
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Ja, skjønte jo det, men er tomt på internet access

Alt ser ut til å være på engelsk her.
Vis hele sitatet...
Kan hende du må vente til neste tick. Men hvis du fikk den på et oppdrag burde du fått den med en gang, prøv å oppdatere hele siden.
Sitat av Rindae Vis innlegg
Kan hende du må vente til neste tick. Men hvis du fikk den på et oppdrag burde du fått den med en gang, prøv å oppdatere hele siden.
Vis hele sitatet...
Var vel ett PSTN modem, men finner det ingen steder. Prøv å oppdatere og gå helt ut og inn igjen av spillet... Hmm, får vel bare vente på neste tick og gjøre første mission om igjen.
noen som kan bekrefte/avkrefte at login ikonet ikke er bundet til en url? aka man kommer ingensteder ved å trykke på den.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av raze Vis innlegg
Hva med oss uten facebook-konto?
Vis hele sitatet...
Oppretter en konto uten å bruke fb?

Jeg får forresten ikke installert SSD-en min (mulig nevnt før).
Sitat av Jonta Vis innlegg
Oppretter en konto uten å bruke fb?

Jeg får forresten ikke installert SSD-en min (mulig nevnt før).
Vis hele sitatet...
SSD er lvl 5! Så du må enten vente til lvl 5, om du er det, så er det big bug
Sitat av Jonta Vis innlegg
Oppretter en konto uten å bruke fb?

Jeg får forresten ikke installert SSD-en min (mulig nevnt før).
Vis hele sitatet...
Du får ikke installert den før du er i lvl 5. Er nok det som er problemet ditt
En "Husk brukernavn og passord"-greie på loginsiden hadde vært ace.
Bare jeg som syns det er sinnsykt kjedelig å vente en halvtime på å få AP, med andre ord vente en halvtime for hver gang du vil gjøre noe? I sta venta jeg en halvtime på 6 AP, når jeg fikk de ble samtlige brukt opp på at jeg missa når jeg attacka ner0s firewall. Så venta jeg en halvtime enda en gang, og når jeg endelig fikk dengt den firewallen, fikk jeg fanken meg ikke det itemet jeg trenger til neste oppdrag. Da må jeg sikkert vente minst en time før jeg får vunnet over firewallen igjen, og det kan hende at itemet ikke blir droppa da heller.

Når et spill går treigere enn millionær med oldeforeldre, gidder jeg det ikke...
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Hva brukes "Level 1 GS Decypher Tool" til annet enn å auksjonere bort?


EDIT: Mulig en graphicbug, men statsene mine i headeren oppdaterer seg ikke når jeg bruker skillpoints.
Sist endret av Buddapower; 2. mars 2011 kl. 13:54.
Heilt canooon
Sitat av Buddapower Vis innlegg
EDIT: Mulig en graphicbug, men statsene mine i headeren oppdaterer seg ikke når jeg bruker skillpoints.
Vis hele sitatet...
De sier det skal oppdateres i realtime, men du må oppdatere hele siden for at statsen skal oppdateres.

Sitat av Lachrymology
Bare jeg som syns det er sinnsykt kjedelig å vente en halvtime på å få AP...
Vis hele sitatet...
Du er ikke den eneste som synest det går tregt med AP'ene... men på lost.no sine forum står det at man kan legge til SP på speed for å få mere AP (hvert halvtime).
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jeg var midt i et ufullført mission (andre del av andre mission, mener jeg å huske) da jeg gikk tom for actionpoints. Kom tilbake nå noen timer senere, og nå finner jeg ingen missions! Jeg kommer inn på chapter "A New Beginning", men den påfølgende skjermen er tom.

EDIT: Glem det. Jeg var ikke ordentlig logget inn eller noe, virker det som. Session timeout, kanskje? Merket at jeg hadde tomme verdier på statsa, og da forstod jeg tegninga.
Får ikke svart opp på alt, men keep it coming! Masse nyttig feedback for oss her
Vi ønsker jo å lage et spill alle syns er moro å spille, inkludert oss selv så vi får med oss all feedback og tar det med oss i det videre arbeidet. Vi jobber med dette på fritiden og har vanlig jobb utenom, men retter opp i småting så snart vi har anledning (daglig basis).

Og igjen, det er fortsatt bare i alpha-stadiet

Angående skrivefeil på tekster i spillet så gjerne post skriveleifene her, så er det lettere for oss å finne å rette opp i!
Er det mulig å f.eks installere 2x 512kb internet broadband og få dobbel effekt?
Hvordan vet jeg når jeg kommer i neste lvl? Er fortsatt i lvl 1, etter å ha fullført de 3 første "målene"

EDIT: "Morten LV 2 HACKER LV 1 MEMBER OF Not activated"
Sånn ser det ut, så det ser ut som jeg er i lvl 2, men jeg får ikke installert 512 kb/s internet access
Sist endret av Crazyness; 2. mars 2011 kl. 14:08.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Er det mulig å f.eks installere 2x 512kb internet broadband og få dobbel effekt?
Vis hele sitatet...
Ikke slik det er nå. Nå har du bare en slot for Internet Access
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Er det en mulighet å høyne det maksimale antallet actionpoints, eller er det bevisst design slik dere har gjort det nå? På den måten kan man akkumulere action points til en viss grense, f.eks. 4 ticks = 4*6=24 AP. Da måten behøver man ikke å havne så hinsides langt bak andre spillere om man ikke har muligheten til å spille ved hvert tick.

EDIT: Igjen så ser jeg at dere har gjort nettopp dette, og at det maksimale antallet er 12, 2 ticks?
Sist endret av ticks; 2. mars 2011 kl. 14:18.
Shady Banana
Quix's Avatar
Off... Det er sikkert et bra spill men er så gørre lei av spill i type mafia wars. Trodde at det var et nytt konsept
Et tegn på at det er morsomt: Jeg sitter her og biter negler mens jeg venter på at neste tick skal starte.

Bra jobba, kp!
Koden funker ikke?
Kan du legge ut nye koder? Vil gjerne prøve
Hvis dere ser på Lost.no, og evt Hack The Planet's facebook-side, så ligger det koder der også
Så det. Hva er tick?
Hepp! Kjempemoro med engasjementet deres!

Nå skal den opprinnelige koden fungere igjen

Verdikode for freak.no: htpfreakno
Flere som vill ha ett forum på spillet?

eller noe å gjøre mens man venter på tick
Var ikke lett det første oppdraget.. brukte 10 AP og han har fortsatt 60% liv igjen :/
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
hvordan er det med avatar? maksstørrelse (pixler og bytes)
Bug: Når jeg velger en farge og går ut og kommer tilbake til fargevelge siden, så er den tilbake til standard.
Og ja, jeg husker å trykke "save color"
Sist endret av Xernox; 2. mars 2011 kl. 16:16.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Var ikke lett det første oppdraget.. brukte 10 AP og han har fortsatt 60% liv igjen :/
Vis hele sitatet...
Husk å fordele skill-poengene dine.

For å installere må man være samme (eller høyere) level som itemet krever. Levelen på et item står øverst til høyre i item-vinduet.

Får forresten ikke til å logge på ved å bruke FB. Trykker på linken, men et vindu dukker opp og forsvinner med en gang, så skjer det ingenting. Bruker Chrome, og forgrunnsvindu er tillatt. Begynner å få en del cash. Keen på å shoppe.
Sist endret av thomasf; 2. mars 2011 kl. 16:20.
Sitat av thomasf Vis innlegg
Husk å fordele skill-poengene dine.

For å installere må man være samme (eller høyere) level som itemet krever. Levelen på et item står øverst til høyre i item-vinduet.
Vis hele sitatet...
Gjorde det.. Satte 2 i speed og 1 i HP. Kanskje ikke så smart det

EDIT: Jeg ser dere bytter navn på auksjons tingene støtt og stadig også
Sist endret av Xernox; 2. mars 2011 kl. 16:20.
Haha gleder meg til og se videre. Driver og spiller det nå. Det jeg ser, ser drit bra ut
Hvordan får man mer HP? Hvor kan man se HP?

Tidene på auksjons tingene hopper og oppfører seg veldig rart..
Også at det legges til 5 min hver gang noen byr syns jeg er litt dumt, da kan det jo nesten vare evig.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvordan får man mer HP? Hvor kan man se HP?

Tidene på auksjons tingene hopper og oppfører seg veldig rart..
Også at det legges til 5 min hver gang noen byr syns jeg er litt dumt, da kan det jo nesten vare evig.
Vis hele sitatet...
men det hindrer at man kan by når det er 1 sekund igjen, uten at den andre får sjans til å overby deg.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
det står at jeg er lvl2, men får ikke installert lvl2 ting, bare lvl1?! er det noen annen type lvl jeg har oversett?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Det er forøvrig litt overflod av nettverkstilkoblinger i spillet. Om man ser på auksjonene, er det nesten bare Generic 512 som er å finne. Tyder på en liten ubalanse.

Hvordan er det forresten loot-systemet funker? Har snublet over en del items som ikke står under "possible task rewards". Det går an å farme tidligere missions for å geare opp?
Spillet er nede
Sitat av thomasf Vis innlegg
Det er forøvrig litt overflod av nettverkstilkoblinger i spillet. Om man ser på auksjonene, er det nesten bare Generic 512 som er å finne. Tyder på en liten ubalanse.

Hvordan er det forresten loot-systemet funker? Har snublet over en del items som ikke står under "possible task rewards". Det går an å farme tidligere missions for å geare opp?
Vis hele sitatet...
Det er jo fordi det er det folk har mest av. Det er jo vi som legger ut auksjonene

Spillet er nede nå uansett, overbelastet?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Crazyness Vis innlegg
Det er jo fordi det er det folk har mest av. Det er jo vi som legger ut auksjonene

Spillet er nede nå uansett, overbelastet?
Vis hele sitatet...
Ja, men når jeg i tillegg har 5 nettverkskort og bare en av hver av de andre komponentene, så tyder det på at antallet nettverkstilkoblinger som er tilgjengelige i spillet ikke er balansert i forhold til andre komponenter. Om det var balansert ville vi sett flere ulike komponenter på auksjonene enn det vi ser nå.
Sist endret av thomasf; 2. mars 2011 kl. 18:44.