Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1757
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Går på clenbuterol, røyket nylig en joint... vet at clen øker metabolismen og da vil vel det bare være fint mtp å få thc ut av kroppen? Søkte på nettet men fant ingenting. Takk for hjelp
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen som vet?��
Nei, ikke noe mer enn det å løpe en ekstra time/kutte 300 kalorier ut av dietten. Clenbuterol i motsetning til DNP så brenner det ikke fett direkte, det øker bare metabolismen som du sa.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av lolaper Vis innlegg
Nei, ikke noe mer enn det å løpe en ekstra time/kutte 300 kalorier ut av dietten. Clenbuterol i motsetning til DNP så brenner det ikke fett direkte, det øker bare metabolismen som du sa.
Vis hele sitatet...
Så dnp er bra ifh til å kvitte thc?
Med DNP så kan du brenne flere kilo fett på bare en uke så ja det vil funke bra til å fjerne thc. Dnp er faktisk trygger en clenbuterol med tanke på hjertet, men doserer du feil så koker kroppen din opp. Hvor mye clen tar du forresten? jeg har tatt 60mcg i en uke, funker bedre enn jeg trodde. Tror jeg holder meg til eca stack fremover da siden jeg kan høre hjertet mitt banke på kvelden
Sist endret av lolaper; 21. mai 2020 kl. 22:23.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av lolaper Vis innlegg
Med DNP så kan du brenne flere kilo fett på bare en uke så ja det vil funke bra til å fjerne thc. Dnp er faktisk trygger en clenbuterol med tanke på hjertet, men doserer du feil så koker kroppen din opp. Hvor mye clen tar du forresten? jeg har tatt 60mcg i en uke, funker bedre enn jeg trodde. Tror jeg holder meg til eca stack fremover da siden jeg kan høre hjertet mitt banke på kvelden
Vis hele sitatet...
Ahaa... kanskje jeg kan vurdere dnp da. Er 200mg om dagen ålreit dosering?

Første uken så bruker 40mcg per dag, kjenner ingen bivirk som hete eller hjertebank (enda) lurer på å gå opp til 80mcg? Forsvarlig?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahaa... kanskje jeg kan vurdere dnp da. Er 200mg om dagen ålreit dosering?

Første uken så bruker 40mcg per dag, kjenner ingen bivirk som hete eller hjertebank (enda) lurer på å gå opp til 80mcg? Forsvarlig?
Vis hele sitatet...
200mg er hva som er typisk anbefalt da, en ting du må huske på er at halverings tiden til dnp er ganske lang varier fra 36-48 timer. Mange folk har gått på den smellen hvor dnp bygger seg opp. Hadde anbefalt 5dager på og 2dager av. En ting du må passe på at du kommer til å bli ekstremt nesten syklig sulten, spesielt sukker holdig mat så du må ha god vilje styrke knekker du og begynner å smashe inn snickersen og brus kan det ende dårlig.

Du kan ta 80mcg med clenbuterol du burde trappe opp for sikerhetens skyld. Jeg hoppa rett på 60mcg og det så ut som jeg cosplaya michael j fox ser i ettertid at jeg burde ha trappa opp.
Anonym bruker
"Allergisk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjør MYE research på egen hånd før du benytter deg av DNP. Det kan resultere i en forferdelig død.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjør MYE research på egen hånd før du benytter deg av DNP. Det kan resultere i en forferdelig død.
Vis hele sitatet...
Klar over det! Kommer ikke hive i meg forsvarsløst isåfall. Fins en bra guide på reddit. Takk uansett