Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1654
Har laget mange dårlige hjemmesider opp igjennom årene, så nå tenkte jeg at jeg sku slå til med en god en....problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal lage hjemmeside om?? noen ideer?? helst noen som ikke bare er kødd fra deres side..

Hadde lyst til å lage en om Brann (fotball asså),men det blir for mye stress med nyheter hele tiden og sånt...så nå venter jeg tålmodig på svar.....


hører denne posten hjemme på dette forumet btw?
Finnes vel ikke noe bedre forum å poste den på, er jo litt motsatt iforhold til showroom så

Først kan du sette opp tankekart over det du tenker på, også alt som har med det å gjøre osv. Så ser du om det er noe inni der du kan lage hjemmeside om. Du kan jo alltids lage om deg, familier venner osv først, og bytte ut texten med noe annet etterhvert.
aller først bør du finne ut hvor ofte du gidder å oppdatere den, så finne en type side som passer til det
Nei...tjaaaa....sånn ca 3-4 ganger i uken holder vel for meg med oppdatering....
Lag side om MEGAMAN!

Neida... Seriøst... Mmm...

Man tenker vanligvis ikke
"Nå har jeg lyst til å lage nettside! Om ... et eller annet, samme hva!"
Men tenker
"Nå har jeg lyst til å lage hjemmeside om MEGAMAN!" (For eksempel).

Vel, jeg har ingen ide...
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
offtopic
Megaman suger! spilla det nye 3dspillet?! ARGH!! SUUUUUUGER!
Neiduh! Lag heller ei side om Megaman!

eller vis du vil tene penger kan du lage en pr0n side
Websider burde vel i bunn og grunn startes på grunn av "glødende" interesse for en sak. Å oppdatere noe dritt som du kanskje tjener penger på, men som er dritkjedelig å holde på med er noe dritt! (Hint www.gamepit.net Hint). Som Metz sier, finn noe du gidder å drive med og noe du gidder å oppdatere. Utifra der kan du jo jobbe med funksjonalitet og design.
En quote side, med dype quotes fra forskjellige personligheter, eller en side dedikert til Starcraft
Originally posted by Sharken
En quote side, med dype quotes fra forskjellige personligheter, eller en side dedikert til Starcraft
Vis hele sitatet...
Det også da. Helst noe originalt. Begge de nevnte er "opptatt" og "oppbrukt" til en viss grad.
Ganske så fet side forresten: http://www.sleepwalker.net
Originally posted by MaLbOlGiA
Megaman suger! spilla det nye 3dspillet?! ARGH!! SUUUUUUGER!
Neiduh! Lag heller ei side om Megaman!

eller vis du vil tene penger kan du lage en pr0n side
Vis hele sitatet...
Nei, Megaman suger IKKE.
JA, det 3D-Megamanspillet SUGER. Men det er jo Rockman Dash da (Rockman = Megaman på japansk), som på engelsk er kjent som Megaman Legends.

Megaman (Original Series) - ruler
Megaman X - ruler
Megaman Legends - SUGER hensynsløst
Megaman Battle Network - SUUUUUUGER!

Slik er det.

Men du kan jo lage GRATIS pr0n-side da!
Å ja, forresten; Det er kult å lage side om ting INGEN har laget side om før. Det er derfor jeg lagde http://www.vintomb.f2s.com !!!
LOL! Samme sier jeg. Dritdårlig layout og sånn dah Men det er Vinnie's Tomb-bilder alt sammen, derfor jeg brukte det En stund siden jeg har oppdatert også. Ikke rart det da

Det er EN dum ting med å lage hjemmesider om noe ingen har laget side om før: Da har den tingen du lager hjemmeside om kanskje ikke så mange fans, og derfor får ikke du så mange besøkende !

Men spill spillene, de er kule...
en blink182 og weezer side
jeg hadde besøkt minst en gang om dagen
For at folk skal besøke en side mer en gang er det noe som er viktig, at det hele tiden er noe nytt å lese, som f.eks forum eller masse nyheter (dessuten smart at man skal kunne poste comments på nyhetene, for at brukerene skal kunne delta enda mer).
Hva med en side om Futurama?
Vintomb - eksempel på hvordan det IKKE skal gjøres. BAD!
LOL! Ikke vær slem