Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 478
Heisann lurer på om andre som har brukt denne planten har merket en forskjell i effekter avhengig av hvordan det inntas?

Jeg er overbevist om at ''strainsa'' er noe reint piss da jeg merker ingenting forskjell på rød, gul, grønn, så det er irrelevant. Folk som påstår det er en forskjell er ofre av placebo. Kanskje det er en liten forskjell men jeg merker det ikke.

Det jeg dog har merket er at visst jeg tar å dropper kratomet (do papir eller rispapir) så får jeg en annerledes rus enn når jeg drikker det. Kratom smaker så felt at den samme dosen jeg dropper heller blir drukket i løpet av 1-2timer og effektene er mye mye bedre.

Jeg er ofte på opiat kjøret men jeg får en opiat rus av kratom ganske kraftig og jeg vil påstå ganske lik i effekt til heroin og oxy. Jeg kommer nok til å bli slakta for det utsagnet men kratom er heavy shit, jeg metaboliserer det kanskje bare veldig bra.

Lurte bare på om noen andre har merket forskjellen med å drikke kontra droppe.
Hvor mye pleier du å ta? Jeg føler ca lik effekt av å bombe det eller alt i en shot. Deler jeg det i mange kapsler og tar alle samtidig føles det ut som det tar lenger tid før alt er absorbert. Dette på doser fra ca 5-10 g
Sist endret av RosaElefant; 3. april 2024 kl. 15:51.