Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1413
Jeg har selv syntetisert gamma hydroxy butyrat, når du først kan det så er det like enkelt som p koke nudler.

Jeg brukte ikke varme i prosessen, heller ikke "L" og lagde flere liter med dette. Den er spredt til alle hjørner av Bærum,/Oslo området.

Tok en kork, altså fra en cola flaske. Jeg lagde den så potent jeg kunne, dette er ikke avansert org-kjemi. Ble hentet av ambulanse med metning på under 70% og en puls på 25-27 et sted. Har noen av dere fått sinnsyk sterk GHB i det siste? Jeg blander med store doser utenom vann triazolam, benzodiazepiner.

Jeg trodde jeg designet noe bra, men i ettertanke noe som kan ta livet av enkelte, spesielt da det er så potent, deg det er ikke som alkohol, den tar tid for å fungere. Jeg håper det som er spredt rundt ikke tar livet av uvettige personer. Det lukter ingenting, ikke sirup--aktig, det ser ut som vann

Vær forsiktig kjøp en sprøyte uten spiss og ikke gå over 5ml
Det virker jo ikke som du har hatt kontroll på syntetiseringen hvis du har laget potensielle dødelige brukerdoser. Det er dårlig butikk iallefall.

Kunne du ikke velge på forhånd hvor den miksen skulle bli?
Bra du sier ifra! Mange ville tenkt mer på konsekvenser fra politi enn sikkerheten til folk når man poster slikt her. Kudos.
3301
Trådstarter
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det virker jo ikke som du har hatt kontroll på syntetiseringen hvis du har laget potensielle dødelige brukerdoser. Det er dårlig butikk iallefall.

Vis hele sitatet...
Jo, den skulle definitivt vært vannet mer ut, løsningen var like seig som honning/sirup

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Bra du sier ifra! Mange ville tenkt mer på konsekvenser fra politi enn sikkerheten til folk når man poster slikt her. Kudos.
Vis hele sitatet...
Helt riktig, jeg vet ikke hos hvem eller hvor det endrer opp. Kombiner dette med alkohol så er det kisten neste...
Sist endret av Candiru; 3. april 2024 kl. 14:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg

Vis hele sitatet...
Det er pga sånt jeg ved mine møter med ghb har tatt halve korker ;P Jeg fikk no spreke greier, og en halv kork var perfekt, akkuratt ikke for mye og hvertfall ikke for lite.

Men ja da ville jeg tynna den ut om folk skal kunne ta hele korker... Litt kjipern om du må ha en flytende kundekrets, fordi alle dauer... Stamkunder er jo en fin ting...?
Kudos til deg, hvis du faktisk slutter med dette. Ellers kan du dra en viss plass.
Mye mulig den har spredd seg noen timer lengre vekk også, kompis havna nylig på sykehuset etter kork. Han lever enda heldigvis, men satan det er små marginer
Fuck Mr. Plod!
Har litt lite respekt for folk som doserer uansvarlig.

Kudos for at du sier ifra og gratulerer med bra produkt
Nøddy. Sjelden jeg ler høyt og lenge av slikt...men "Why does Noddy have a bell on his hat? Because he's a fucking cunt!"...den var bare helt sykt morsom. LOL. Og enig, kudos til karen som sa fra og i det minste prøver å gjøre folk oppmerksom på sterke varer.
3301
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei, svært få. Kun min indre krets sterkt advart å ikke dosere mer enn 1-2ml målt med en sprøyte uten spiss for å være på den første dose.

for hva er "èn kork" i tilfeller som dette? En kork fra en cola flaske, en kork fra en av disse flaskene fra si en juice plastisk flaske der korken er mye større, det er unøyaktig, og for GHB generelt man ikke kjenner styrken til, så burde "sprøyte-metoden" nevnt altså å "eyeballing" være en dårlig ide, noe de fleste alt vet fra å researche GHB doseage vet om. Samt interaksjoner som så og si er alle cns depressanter

Sitat av Coffern Vis innlegg
Det er pga sånt jeg ved mine møter med ghb har tatt halve korker ;P Jeg fikk no spreke greier, og en halv kork var perfekt, akkuratt ikke for mye og hvertfall ikke for lite.

Men ja da ville jeg tynna den ut om folk skal kunne ta hele korker... Litt kjipern om du må ha en flytende kundekrets, fordi alle dauer... Stamkunder er jo en fin ting...?
Vis hele sitatet...
Naturligvis, ikke skapt for utfall av negativ konsekvens. Tenkte forøvrig å lage en ny tråd om GHB, der jeg da tar opp tema som GHB som sovemedisin, hva slags erfaring mellom en svært lav dose, samt en høy dose. Og dette med drømmer indusert av denne substansen, erfaring innen svært livaktige drømmer, Lucid og annet jeg tror hadde vært interessant å høre andres erfaringer. I min mening bør man unngå noen form for interaksjoner, være alene ved inntak og flere naturlig-tankegang scenarioer.

Sitat av Candiru Vis innlegg
Nei, svært få. Kun min indre krets sterkt advart å ikke dosere mer enn 1-2ml målt med en sprøyte uten spiss for å være på den første dose.

for hva er "èn kork" i tilfeller som dette? En kork fra en cola flaske, en kork fra en av disse flaskene fra si en juice plastisk flaske der korken er mye større, det er unøyaktig, og for GHB generelt man ikke kjenner styrken til, så burde "sprøyte-metoden" nevnt altså å "eyeballing" være en dårlig ide, noe de fleste alt vet fra å researche GHB doseage vet om. Samt interaksjoner som så og si er alle cns depressanter

Naturligvis, ikke skapt for utfall av negativ konsekvens. Tenkte forøvrig å lage en ny tråd om GHB, der jeg da tar opp tema som GHB som sovemedisin, hva slags erfaring mellom en svært lav dose, samt en høy dose. Og dette med drømmer indusert av denne substansen, erfaring innen svært livaktige drømmer, Lucid og annet jeg tror hadde vært interessant å høre andres erfaringer. I min mening bør man unngå noen form for interaksjoner, være alene ved inntak og flere naturlig-tankegang scenarioer.
Vis hele sitatet...
Det som også er en faktor hos mange som ikke er så kjent med GHB er hvor sakte eller fort effekt inntreffer, og når man er på en peak, tålmodighet er kanskje ledende årsak til overdose i førstnevnte, da selvsagt tatt alene uten annen innblanding. Uforutsigbarhet er et stikkord.
Sist endret av Candiru; 8. april 2024 kl. 18:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.