Sitat av
IneartheDx
Sprøyteheroin på mandag, mdma på tirsdag, ritalin på onsdag. Syre på torsdag og morfin på fredag? Høres ut som et drømmescesnario.
Liker også at du har bra fysisk helse.
Har ikke skutt heroin på mandag? Heller ikke tatt noe syre eller morfin? Men jeg har derimot opprettet en tråd om temaet heroin injisert, og svart på en tråd angående morfin og en til angående LSD.
Jeg kan si meg enig i at mitt rusbruk er problematisk, grunnet at jeg tyr til rus når jeg har det vanskelig. Men jeg har ruset meg 5 ganger de siste 9 ukene, ene perioden varte litt under en uke med heroin. Og Ritalin går jeg på daglig med resept. Resten er engangs tilfeller. Jeg går både i jobb og er fysisk aktiv.
Men ja, det er ikke bra. Jeg jobber med å bli rusfri, gang på gang tyr jeg til rus for å rømme fra virkeligheten, men det funker jo ikke uansett, ender bare med anger. Så jeg kvittet meg med de 4 og en halv ecstasy pillene jeg hadde igjen.
Et sunt forhold med rus er aktuelt da man har psyken og livet generelt på stell og når det brukes i moderasjon. Jeg ruser meg fordi at når jeg har det vanskelig føler jeg ofte en desperasjon etter rus, og det er ikke sunt, det er slik man ender opp som rusavhengig.