Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1422
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I går tok jeg en liten syredose med noen kompiser (rundt 50ug). Vi hadde det veldig gøy, men jeg får ofte en slags angstfølelse når jeg tar psykedelisk.

Er det vanlig? Jeg er ikke bekymret for noe spesifikt, og når jeg prøver å gå "inn i meg selv" for å finne roten til angsten, finner jeg ingen ting. Det er ikke noe spesielt jeg tenker på, men følelsen av angst sitter i magen.

Og jeg har det jo gøy og sitter ikke med angst hele kvelden, plutselig kan den komme i 10 minutter og forsvinne igjen. Tenker det kanskje kommer fordi jeg tar psykedelisk ganske sjeldent, kanskje hvert 3. år eller noe. Så hver gang jeg tar det, glemmer jeg litt hvordan det føltes å være trippa.
Samme skjedde med meg. Førtste gang jeg tok syre tok jeg 450ug. De første timene gikk det egentlig veldig bra men så plutselig gikk det opp og ned med angst. Fortalte bare meg selv ''Det går over etterhvert'' og tok på noe chill musikk. Det gikk veldig fint etter det.
Psykedelika er en berg-og-dal bane, man går ofte gjennom ett stort spekter av følelser ila en tur. LSD er også noe mer stimulerende enn andre psykedeliske stoffer, så det er ikke uvanlig å oppleve spenning i kroppen og magen som kan ligne på kroppslig angstreaksjon.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan være at kroppen din får litt noia siden du gjør det såpass sjeldent. Angst på opptur er et ganske vanlig symptom, men har ikke hørt om noe som ligner din beskrivelse før.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kan være at kroppen din får litt noia siden du gjør det såpass sjeldent.
Vis hele sitatet...
Tenker det samme selv. Og de gangene jeg tar det tenker jeg som regel "Jøss, dette var heftigere enn jeg husket".

Uansett er en syretripp høyst interessant til tross for litt ubehageligheter innimellom

TS
Det er helt vanlig
Sist endret av Gloss; 23. november 2019 kl. 22:51.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vanlig å kjenne på den naturlige angsten man har i forbindelse med å ha tatt syre. Man vet jo at det kan slå litt uheldig ut, man gjør noe ulovlig, man vet man er "all in" fordi man kun med nevroleptika kan håpe å avbryte sesshen. Hvorfor skulle ikke det dukke opp når sansene og følelsene er forsterket, og man ikke er opptatt med noe annet som kan ta fokuset vekk fra egne tanker?
Man tenker hele tiden, selv når du tror du ikke tenker. Det er min påstand.

Når du har null angst før du tar et kraftig psykedelisk stoff, så kanskje man skulle ta en pause fra det.
Det er ikke om å bli mest mulig tilvendt, eller dykke dypest og lengest ned i.
Men å få det positive ut av det man kan få.

Jeg har tatt sopp i over ti år, med lang mellomrom mellom hver gang, og jeg kjenner alltid
på litt angst under oppturen. Mange andre gjør det også. Skulle gjerne vært foruten, men
jeg skulle gjerne foruten alt ubehag. Noe ubehag må jeg også kjenne på.