Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  151 14628
Jeg skjønte ikke en dritt når jeg kjøre canyourunit med min splitter nye data, og fikk langt under minimum. Jeg kjører det pent på ultra på 1680x1050. Fant ut at det var fordi jeg hadde bare 14gb lagring igjen på SSDen. :P
Er det noen som kunne linket meg en handleliste av de delene jeg trenger for å kjøre BF3 på High eller Ultra smooth, helst av egen erfaring. Syns det vanskelig å finne deler som passer sammen.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Kulefanger Vis innlegg
Er det noen som kunne linket meg en handleliste av de delene jeg trenger for å kjøre BF3 på High eller Ultra smooth, helst av egen erfaring. Syns det vanskelig å finne deler som passer sammen.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd og lese tidligere poster i tråden?
Hei!

Har i disse dager gått til innkjøp av BF3 som 10 millioner andre mennesker, PCen min klarer ikke å kjøre dette tilfredsstillende. Grunnet studenttilværelse vil jeg foreta en mindre oppgradering slik at den i kan kjøre dette. (trenger ikke å kjøre det på top-knotch grafikk, men lagfritt på noe middels grafikk).

Oppgraderte CPUen min for noen uker siden til denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483005

Det jeg trenger hjelp til er å velge GPU, jeg har listet opp noen alternativer som jeg anser for å være innenfor den passende prisklassen:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=619139

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616671


Jeg vil forøvrig bestille meg 4 GB ram sammen med grafikkortet (DDR2 SDRAM 800 mhz)


Tror dere at dette speccet vil kunne klare å dra BF3 lagfritt? (Trenger ikke noe high-end top knotch grafikk).

Om dere har innspill på andre grafikkort også, så blir jeg takknemmelig!
tanx:

Du må legge mer penger på skjermkortet. Usikker på om du vil kunne kjøre BF3 med GTS 450. Om det fungerer er det snakk om low settings.
Hei.

har postet flere steder men prøver meg her også

jeg skulle hatt meg en ny pc til BF3, men har ikke peiling på pc i det hele tatt.
derfor lurte jeg på om noen kunne gi meg noen tips om en pc som drar bf3 helt til tops og om jeg må ut med mer en 14k for det? en kamerat av meg nevte denne http://www.pcstyling.no/index.php?ca...hk=1&Itemid=25 og jeg lurte på om denne ferdigbygde gir noe kvalitet for pengene?

jeg har også fått denne handle lista av en annen kamerat men tenkte jeg kunne poste den å eventuelt fått noen tips om den er bra eller ting å bytte ut: http://www.komplett.no/k/shoplist.as...1-1EE607EFC30D

tar gjerne imot tips for andre ferdig bygde pc`er helst fra pcstyling eller komplett fordi de ligger nærme
Sitat av tanx Vis innlegg
Hei!

Har i disse dager gått til innkjøp av BF3 som 10 millioner andre mennesker, PCen min klarer ikke å kjøre dette tilfredsstillende. Grunnet studenttilværelse vil jeg foreta en mindre oppgradering slik at den i kan kjøre dette. (trenger ikke å kjøre det på top-knotch grafikk, men lagfritt på noe middels grafikk).

Oppgraderte CPUen min for noen uker siden til denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483005

Det jeg trenger hjelp til er å velge GPU, jeg har listet opp noen alternativer som jeg anser for å være innenfor den passende prisklassen:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=619139

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616671


Jeg vil forøvrig bestille meg 4 GB ram sammen med grafikkortet (DDR2 SDRAM 800 mhz)


Tror dere at dette speccet vil kunne klare å dra BF3 lagfritt? (Trenger ikke noe high-end top knotch grafikk).

Om dere har innspill på andre grafikkort også, så blir jeg takknemmelig!
Vis hele sitatet...
Legg inn et par hundrelapper ekstra og kjop 460. Jeg kjoerer iallfall med alt pa high med 460 og i3...
Da er eg ferdig med å sette sammen ein pc, men siden eg egentlig ikkje har så utrulig mykje kunnskap om kva som passer sammen og sånt så hadde det vert greit å visst om det funker.


Skjermkort: MSI GeForce GTX 580 3072MB PhyseX
Prosessor : intel core i5 socket 775/1155/1156/1366, quad core, 3,3ghz, 6MB
Harddisk: Seagate barracuda 7200.12, 1 terra /500giga
RAM brikker: Corsair vengeance ddr3 1600mhz 16gb
Hovedkort: ASUS P8Z68-V PRO, socket-1155
PSU: Crosair TX v2 650W psu
Kabinett: Cooler master cm 690 II Advanced sort
CD skuff: sony optiarc dvd+rw writer, ad-5280s
Oprativsystem: Windows Home Premium

Noko som eg kanskje kunne spart noke peng på, totalt e det no på 12.855kr. Eg har allerede tenkt på om eg skulle ta ein mindre harddisk, 500 giga i staden for 1 terra. Har også veldig lyst å køyre BF3 på ultra eller high. helst ultra :P
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Moordo Vis innlegg
Prosessor : intel core i5 socket 775/1155/1156/1366, quad core,
Vis hele sitatet...
du må sende link til den cpu'en som støtter flere sokler :O
Takk for hjelpen! Har du den fulle typebetegnelsen på "460"? :P
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
du må sende link til den cpu'en som støtter flere sokler :O
Vis hele sitatet...
Ups, det må vere noke eg har gjort feil

Intel® Core™ i5-2500K Processor Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB
Den var det eg meinte, litt fail at eg klarte å skrive noe greie til eit eller anna vannkjølings system under LOL
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Moordo Vis innlegg
Ups, det må vere noke eg har gjort feil

Intel® Core™ i5-2500K Processor Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB
Den var det eg meinte, litt fail at eg klarte å skrive noe greie til eit eller anna vannkjølings system under LOL
Vis hele sitatet...
hvis du har penger vil jeg på det sterkeste anbefale deg og kjøpe ssd istedet for hdd slik prisen er i dag,
eller er det ikke noe og utsette på opsettet ditt annet en at 8gb ram holder i massevis
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
hvis du har penger vil jeg på det sterkeste anbefale deg og kjøpe ssd istedet for hdd slik prisen er i dag,
eller er det ikke noe og utsette på opsettet ditt annet en at 8gb ram holder i massevis
Vis hele sitatet...
meine du som ei ekstra brikke? har sett noke som heite ssd, ja. Men eg forstår ikkje heilt ka du meine med å bytte ut med hdd =o kan du sende link eller noke?
Sitat av Moordo Vis innlegg
Da er eg ferdig med å sette sammen ein pc, men siden eg egentlig ikkje har så utrulig mykje kunnskap om kva som passer sammen og sånt så hadde det vert greit å visst om det funker.


Skjermkort: MSI GeForce GTX 580 3072MB PhyseX
Prosessor : intel core i5 socket 775/1155/1156/1366, quad core, 3,3ghz, 6MB
Harddisk: Seagate barracuda 7200.12, 1 terra /500giga
RAM brikker: Corsair vengeance ddr3 1600mhz 16gb
Hovedkort: ASUS P8Z68-V PRO, socket-1155
PSU: Crosair TX v2 650W psu
Kabinett: Cooler master cm 690 II Advanced sort
CD skuff: sony optiarc dvd+rw writer, ad-5280s
Oprativsystem: Windows Home Premium

Noko som eg kanskje kunne spart noke peng på, totalt e det no på 12.855kr. Eg har allerede tenkt på om eg skulle ta ein mindre harddisk, 500 giga i staden for 1 terra. Har også veldig lyst å køyre BF3 på ultra eller high. helst ultra :P
Vis hele sitatet...
Har det samme hovedkortet, og vil bare si at det kan hende du får store problemer med å få i gang PCen. Fins hundrevis av tråder på nettet med folk som har forskjellige komponenter, men samme HK som har massevis av problemer.
Sitat av tanx Vis innlegg
Takk for hjelpen! Har du den fulle typebetegnelsen på "460"? :P
Vis hele sitatet...
Selv har jeg dette:
http://www.scan.co.uk/products/1gb-e...2x-dl-dvi-i-mi

Ser ut som de bare har en versjon paa dustin og ingen pa komplett, men har du flaks sa finner du det Tror det nettopp ble tatt ut av produksjon
Hei, er dette verdt 14000?

Teknisk spesifikasjon

Spillytelse 3DMark11: X2960

AMD 990FX brikkesett
AMD AM3 Phenom II X6 1100T CPU 3,3GHz
CPU Turbo Core, auto overclock 3,7GHz
1Tb SATA3 6Gb/sek harddisk
8Gb DDR3 1333MHz minne
2 stk. Nvidia GTX560 Ti 1Gb DDR5 minne og DirectX11 i SLI
4x Dual-link DVI og 2x mini HDMI med HDCP støtte
600 watt High Efficiency power (92%)
24x SATA DVD-RW optisk drev
Realtek ALC889 High Definition Audio
Audio jack, optisk og koaksial S/PDIF lydutgang
Lydkvalitet i 2/4/5.1/7.1 kanal

Klargjøring

Windows 7 ferdig installert, aktivert og inkludert alle oppdateringer
Alle seneste driver og akseleratorer
Adobe Acrobat Reader (seneste versjon)
Adobe Flash Player (seneste versjon)
Java (seneste versjon)
Ytelsestest for spill
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Har det samme hovedkortet, og vil bare si at det kan hende du får store problemer med å få i gang PCen. Fins hundrevis av tråder på nettet med folk som har forskjellige komponenter, men samme HK som har massevis av problemer.
Vis hele sitatet...
Oj ok, tusen takk for informasjonen veit du om noken hovedkort som er gode, jeg er ikkje så veldig flink på det med hovedkort :s
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Har det samme hovedkortet, og vil bare si at det kan hende du får store problemer med å få i gang PCen. Fins hundrevis av tråder på nettet med folk som har forskjellige komponenter, men samme HK som har massevis av problemer.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at jeg tviler på ditt utsagn på noe måte da jeg ikke vet noe som helst om det, men jeg har også samme hovedkort og det kjører smertefritt, er knall og startet opp med engang etter at jeg satt sammen komponentene, så jeg må si meg selv veldig fornøyd med det og ingen problemer til nå.

edit :

Mine komponenter btw.

1 0 SAPPHIRE RADEON HD6970 2GB GDDR5 PCI-E DVI/HDMI/DP
1 0 KINGSTON DDR3 HYPERX 8GB 1600MHZ CL9 (2X4GB)
1 0 INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
1 0 CORSAIR AX 850W PROFESSIONAL SERIES MODULAR PSU
1 0 ASUS P8Z68-V PRO Z68 S-1155 ATX
Sist endret av Improbusvisio; 2. november 2011 kl. 14:16.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sitat av ViperZ Vis innlegg
Hei, er dette verdt 14000?

Teknisk spesifikasjon

Spillytelse 3DMark11: X2960

AMD 990FX brikkesett
AMD AM3 Phenom II X6 1100T CPU 3,3GHz
CPU Turbo Core, auto overclock 3,7GHz
1Tb SATA3 6Gb/sek harddisk
8Gb DDR3 1333MHz minne
2 stk. Nvidia GTX560 Ti 1Gb DDR5 minne og DirectX11 i SLI
4x Dual-link DVI og 2x mini HDMI med HDCP støtte
600 watt High Efficiency power (92%)
24x SATA DVD-RW optisk drev
Realtek ALC889 High Definition Audio
Audio jack, optisk og koaksial S/PDIF lydutgang
Lydkvalitet i 2/4/5.1/7.1 kanal

Klargjøring

Windows 7 ferdig installert, aktivert og inkludert alle oppdateringer
Alle seneste driver og akseleratorer
Adobe Acrobat Reader (seneste versjon)
Adobe Flash Player (seneste versjon)
Java (seneste versjon)
Ytelsestest for spill
Vis hele sitatet...
Nja, prosessoren er ikke optimal for spill, men for all del, oppsettet er godt det og vil kjøre BF3 på high/ultra med god fps. Optimalt sett burde du dog byttet med Sandy Bridge/i5 2500k.

600W var også i minste laget. Du burde ha 750W til det oppsettet med litt rom for overklokking.
Sist endret av 83leo; 2. november 2011 kl. 14:30.
Sitat av Improbusvisio Vis innlegg
Jeg sier ikke at jeg tviler på ditt utsagn på noe måte da jeg ikke vet noe som helst om det, men jeg har også samme hovedkort og det kjører smertefritt, er knall og startet opp med engang etter at jeg satt sammen komponentene, så jeg må si meg selv veldig fornøyd med det og ingen problemer til nå.

edit :

Mine komponenter btw.

1 0 SAPPHIRE RADEON HD6970 2GB GDDR5 PCI-E DVI/HDMI/DP
1 0 KINGSTON DDR3 HYPERX 8GB 1600MHZ CL9 (2X4GB)
1 0 INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
1 0 CORSAIR AX 850W PROFESSIONAL SERIES MODULAR PSU
1 0 ASUS P8Z68-V PRO Z68 S-1155 ATX
Vis hele sitatet...
Heldig...
Sitat av 83leo Vis innlegg
Nja, prosessoren er ikke optimal for spill, men for all del, oppsettet er godt det og vil kjøre BF3 på high/ultra med god fps. Optimalt sett burde du dog byttet med Sandy Bridge/i5 2500k.

600W var også i minste laget. Du burde ha 750W til det oppsettet med litt rom for overklokking.
Vis hele sitatet...
takker for svar.

sendte de en ny mail og fikk dette svaret:
"først med strøm
vi har energimålingsutstyr og belastningstester hver eneste modell
det blir lagt til sikkerhetsmarginer på målingene
og har vi spesifisert 600W så holder dette i bøtter og spann
når det gjelder vs Core i5 er det tester som skal ha det til at denne er raskere
men det er et stort "men" her
de testene er statiske, og ikke basert på systemtesting
altså omtrent like relevant som å sette seg i en bil for å teste hvor høyt turtall du får på motoren
AMDs FX serie CPU er i de testene vi har gjort svært gode
man må med andre ord sammenligne komplette systemer med "Core i5" eller "Bulldozer FX" for å kunne svare på hva som er best"

dette overbeviste meg, men jeg har da ingen peil på data, men synes du dette bedrer noen av de punktene du nevte?
I stenden for ASUS P8Z68-V PRO Z68.... Vil Gigabyte GA-Z68XP-UD4 vere eit godt valg?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Moordo Vis innlegg
I stenden for ASUS P8Z68-V PRO Z68.... Vil Gigabyte GA-Z68XP-UD4 vere eit godt valg?
Vis hele sitatet...
hvis du ikke skal ha asus hk ville jeg valgt dette grunnet pci-e (3.0)
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
hvis du ikke skal ha asus hk ville jeg valgt dette grunnet pci-e (3.0)
Vis hele sitatet...
Det står at den berre støtter 1333MHz når eg har gått for ei brikker med crosair vengeance 8gb 1600MHz
Sitat av Moordo Vis innlegg
Det står at den berre støtter 1333MHz når eg har gått for ei brikker med crosair vengeance 8gb 1600MHz
Vis hele sitatet...
Er ikke verre enn at de kjører på 1333mhz da, du merker ingen forskjell
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sitat av ViperZ Vis innlegg
takker for svar.

sendte de en ny mail og fikk dette svaret:
"først med strøm
vi har energimålingsutstyr og belastningstester hver eneste modell
det blir lagt til sikkerhetsmarginer på målingene
og har vi spesifisert 600W så holder dette i bøtter og spann
når det gjelder vs Core i5 er det tester som skal ha det til at denne er raskere
men det er et stort "men" her
de testene er statiske, og ikke basert på systemtesting
altså omtrent like relevant som å sette seg i en bil for å teste hvor høyt turtall du får på motoren
AMDs FX serie CPU er i de testene vi har gjort svært gode
man må med andre ord sammenligne komplette systemer med "Core i5" eller "Bulldozer FX" for å kunne svare på hva som er best"

dette overbeviste meg, men jeg har da ingen peil på data, men synes du dette bedrer noen av de punktene du nevte?
Vis hele sitatet...
Det holder med 600W, men jeg skulle gjerne likt å vite spesifikt hvilken PSU dette er snakk om.

Ang. CPU er det noe i det de sier, men det er ikke til å komme bort fra at du får mer for pengene ved å kjøpe i5 2500k. En av de testene "som skal ha det til" at i5 er kjappere, bortsett fra enkelte programmer som utnytter seks kjerner, finner du bla. her.

Jeg ville heller gått for kompletts BF3-edition der du får lavere pris faktisk har mulighet for GTX570 SLI hvis du konfigurerer oppsettet.

Er det PC-styling dette oppsettet kommer fra forresten?
Sitat av twixtor Vis innlegg
Er ikke verre enn at de kjører på 1333mhz da, du merker ingen forskjell
Vis hele sitatet...
Fant en samme model til ein hundrelapp meir som støttet 1600MHz, fortsatt ikkje vert det?
Sitat av 83leo Vis innlegg
Det holder med 600W, men jeg skulle gjerne likt å vite spesifikt hvilken PSU dette er snakk om.

Ang. CPU er det noe i det de sier, men det er ikke til å komme bort fra at du får mer for pengene ved å kjøpe i5 2500k. En av de testene "som skal ha det til" at i5 er kjappere, bortsett fra enkelte programmer som utnytter seks kjerner, finner du bla. her.

Jeg ville heller gått for kompletts BF3-edition der du får lavere pris faktisk har mulighet for GTX570 SLI hvis du konfigurerer oppsettet.

Er det PC-styling dette oppsettet kommer fra forresten?
Vis hele sitatet...
okay, og yea det er pcstyling
http://www.pcstyling.no/produkter/fr...tx560-ti-sli-d

komplett sin BF3 sin versjon var første valget mitt, men problemet er det at som du har sagt til meg tidligere, at fps`n vill ligge på 40-50. Når jeg først kjøper en pc har jeg funnet ut at jeg like så godt kan legge litt penger i det, og har ikke peiling på hvilke endringer jeg kan gjøre som vill forbedre bf3 versjoen til det makimale uten å komme langt over 14000, fikk i tilleg en garanti for at pc styling sin pc ville dra bf3 maksa med bra fps som er noe jeg ikke får fra komlett.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sitat av ViperZ Vis innlegg
okay, og yea det er pcstyling
http://www.pcstyling.no/produkter/fr...tx560-ti-sli-d

komplett sin BF3 sin versjon var første valget mitt, men problemet er det at som du har sagt til meg tidligere, at fps`n vill ligge på 40-50. Når jeg først kjøper en pc har jeg funnet ut at jeg like så godt kan legge litt penger i det, og har ikke peiling på hvilke endringer jeg kan gjøre som vill forbedre bf3 versjoen til det makimale uten å komme langt over 14000, fikk i tilleg en garanti for at pc styling sin pc ville dra bf3 maksa med bra fps som er noe jeg ikke får fra komlett.
Vis hele sitatet...
Saken er den at du for 14000kr får en mye bedre maskin ved å velge BF3-edition med noen små forandringer. Bytt hovedkort til Asus P8P67-Pro, PSU til Corsair HX750W og kjøp ytterligere et GTX570 utenom for SLI. Samlet blir dette 14003kr+frakt og du har en maskin som vil kjøre BF3 på ultra med 60fps+.

"Problemet" er jo at du må montere det ekstra skjermkortet på egenhånd. Dette er veldig enkelt, men du må nesten vurdere dette selv.
Sist endret av 83leo; 2. november 2011 kl. 17:42.
Sitat av Moordo Vis innlegg
Fant en samme model til ein hundrelapp meir som støttet 1600MHz, fortsatt ikkje vert det?
Vis hele sitatet...
Gå for den
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Bare for å ha det sagt så bør ikke PCI-E 3.0 være et argument for å kjøpe visse hovedkort. Den dagen man vil nyttegjøre seg av båndbredden 3.0 gir vil maskinen din være utgammel.
Jeg kunne tenkt meg å oppgradere min gamle gaming pc. Har en 2xAMD Athlon(TM) 64 x2 Dual Core processor 3800+ 2GB ram og Nvidia GeForce 7950GT på den og dette sier ikke meg så stort. Hehe.
Kjører fortsatt XP så dette må jeg vel bytte på først.

Burde vel ta tak i det meste her. Men hva vet jeg ikke, falmer jo helt i blinde fikk denne pcen i Konf gave for fire år siden er det vel
Er denne PCen bra nok til å dra BF3 på High/Ultra http://www.komplett.no/k/shoplist.as...A-4AB40EB4E658
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Ja, high med 50fps+ og ultra med 35fps+. Overklokker du går ytelsen også opp selvfølgelig. Jeg føler for å grine når jeg ser prisene på harddisker nå for tiden, men det er en annen sak
Har et spørsmål med hva jeg bør kunne forvente av oppsettet mitt når jeg nå oppgraderer skjermkortet...
Oppgraderte nylig prosessor fra E8500 @ 3.5 ghz til X3370 som jeg nå har klokket til 3.73 ghz. Utover det har jeg 8gb DDR2 PC6400 ram, WD VeliciRaptor systemdisk og et 8800GTX skjermkort.

Per i dag så er jeg fortsatt på low på alt for å få god nok fps. Merket så og si ingen ytelsesforskjell i spillet mellom byttet av prosessor. Hvis jeg kjøper meg et 570 GTX, hva bør jeg kunne forvente?
http://www.komplett.no/k/shoplist.as...1-A7C1C69909F0
Hva vil den klare bf3/mw3 på, hvilke settings og hvor mye FPS?
ikke kjøp hos komplett, svindyrt
dustinhome er et bedre alternativ og du sparer over tusenlappen

ikke kjøp amds utdaterte cpuer, kjøp i5 2500k sammen med en gtx 570 (blir billigere på dustin) og vil klare bf3 på ultra 60fps
Sist endret av Spirituell; 7. november 2011 kl. 16:48.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
ikke kjøp hos komplett, svindyrt
dustinhome er et bedre alternativ og du sparer over tusenlappen

ikke kjøp amds utdaterte cpuer, kjøp i5 2500k sammen med en gtx 570 (blir billigere på dustin) og vil klare bf3 på ultra 60fps
Vis hele sitatet...
er mange (som meg selv) som velger og kjøpe fra komplett kun fordi pga. BARE bra erfaringer, har aldrig hatt noe trøbbel med det jeg har kjøp der, rask levering, og det er ikke så mye du sparer på og kjøpe der. jeg trørr rett og slett ikke bestille andre steder grunnet jeg er red for dårligere service/lenger leveringstid
Vil bare si at mitt zotac gts 450 drar bf3 på high uten problemer. Ikke nødvemdig med noe dyrere for ok settings
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
ikke kjøp hos komplett, svindyrt
dustinhome er et bedre alternativ og du sparer over tusenlappen

ikke kjøp amds utdaterte cpuer, kjøp i5 2500k sammen med en gtx 570 (blir billigere på dustin) og vil klare bf3 på ultra 60fps
Vis hele sitatet...
GTX570 drar ikke BF3 på ultra med 60fps. I 1920x1080 med stock 570 og i7 2600k dupper gjerne fps ned på det lave tredvetall. Selvsagt, oppløsningen spiller en stor rolle og man må ned på 1680x1050 og high før man kan være noenlunde sikker på at fps ikke dupper under 60 med et GTX570.
vel, mitt gtx 560ti har average fps på 55-60 på ultra og kan duppe ned til 40; spiller 100% smertefritt på high
Sist endret av Spirituell; 7. november 2011 kl. 18:27.
Sitat av 83leo Vis innlegg
GTX570 drar ikke BF3 på ultra med 60fps. I 1920x1080 med stock 570 og i7 2600k dupper gjerne fps ned på det lave tredvetall. Selvsagt, oppløsningen spiller en stor rolle og man må ned på 1680x1050 og high før man kan være noenlunde sikker på at fps ikke dupper under 60 med et GTX570.
Vis hele sitatet...
Jeg spiller med et 6950 på ultra med 50-60 fps, dupper ned til 45 av og til..
Noen som vet om en laptop som klarer dette da? til 6000?


Vil denne kunne kjøre BF3 på Ultra? If so, hvor mange FPS?
Sist endret av Fanz44; 8. november 2011 kl. 17:38.
Sitat av eddy1337 Vis innlegg
Noen som vet om en laptop som klarer dette da? til 6000?
Vis hele sitatet...
kommer an på hvilken laptop?
Sitat av martnub Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647952#extra - Kommer denne til å dra BF greit?
Vis hele sitatet...
vil kjøre det ok på low

Sitat av Fanz44 Vis innlegg


Vil denne kunne kjøre BF3 på Ultra? If so, hvor mange FPS?
Vis hele sitatet...
ultra = 40 fps
high= 60 fps

spiller på high selv med gtx560
Tenkte jeg kunne spørre her isteden for å starte en ny tråd, tror dere min PC kan kjøre det nye Skyrim godt?

Intel Quad Q8300 2.5ghz
HD radeon skjermkort 5770
Sist endret av Jennymas; 9. november 2011 kl. 21:13.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
vil kjøre det ok på low



ultra = 40 fps
high= 60 fps

spiller på high selv med gtx560
Vis hele sitatet...
Nice, takk spiller du i 1920x1080?
Hvilke av disse oppsetttene er best?

Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower
Silver Power SP-SS620M 620W PSU
Intel® Core i5-2500K Processor
MSI P67A-GD65 B3, Socket-1155
Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9
Gainward GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX
Seagate Barracuda® 7200.12 1TB
Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S
-----------------------------------------------
CM Storm Scout Midi Tower Sort
Chieftec Nitro Series BPS-650C 650W PSU
Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S
AMD Phenom II X6 1055T
Gigabyte GA-870A-UD3, Socket-AM3+
Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9
Seagate Barracuda® 7200.12 1TB
Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX

Hvilke vil kjøre mw3 og bf3 best og på hvilke settings og hvilken FPS?
Sist endret av iColdman; 12. november 2011 kl. 12:00.