Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 833
Not sure what to say
1 0
Hei.
Er det flere banker der ute med evt samme nettbankoppsett samt samme forfallsløsning?
Er forfalls løsningen jeg er spesifikt ute etter. Samt løsningen med hele oppsettet av nettbank/mobilbank.

Takk på forhånd.

Mvh,

Hvis det er lov til å tilby 200,- i verdi i NOK, I valgfri cryptovaluta utad de klassiske for en løsning/svar på tråden min, hvis det IKKE er lov å tilby en slaga finnerlønn, da skal jeg heller ikke tilby det!

Feel free to pm
Sist endret av LelefZ; 13. juni 2023 kl. 05:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva mener du spesifikt med forfallsløsning? Ingen banker har helt likt design og oppsett, men vil tørre påstå at alle har en forfallsløsning, der man setter forfallsdato og får opp en trekkliste med totale fremtidige trekk.

Jeg bruker Nordea og er fornøyd med det. Tidligere hadde jeg Sbanken og overgangen til Nordea var kronglete.

Jeg konkluderer derfor med at alle banker av de store er ganske like med like funksjoner, men at det er en vanesak hvordan man bruker det.
BRAND ∞ STRONG
Kanskje lettere hvis du forklarer hva slags forfallsløsning nordea har, så kan jeg si om min ligner.
Nordea bruker et egenutviklet kjernebanksystem, Eika (de er på vei over til TietoEvry) og Storebrand bruker SDC og sånn omtrent resten bruker TietoEvry.
De aller fleste har egenutviklet frontend + noe businesslogikk foran kjernebanksystemene.

TietoEvry leverer fullstendig løsning på nettbank, mobilbank og kjernebanksystem.