Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 742
Noen som har gavetips til en bryllupsgave? 40-50 års alderen
Universal gavekort til flere butikker der de kan velge selv om de trenger noe på Kitch'n, Kremmerhuset, Kid interiør eller Flisekompaniet etc. Gavekortet kan henges på en dyr vinflaske.

Evn om du vet hva paret trenger eller har felles interesse for så kan du kjøpe noe av det. Designbestikk, kunst, gavekort kulturopplevelser og teater på f.eks 1500 kr (eller mer om de er nær deg), gavekort spa hotell inkl barnevakt fra deg etc etc..
Sist endret av celtseus; 30. juni 2020 kl. 16:25.
Litt avheging av hvor nære familie.
Gavekort er drit.
En sixpack tangen wiskyglass har jeg gitt til venner i bryllupsgave, kan byttes om dem ikke passer.
Samler dem på noe i en eller annen serie er det bra
Et lite utvalg canna-cookies fint pakket inn? Så kan de glede seg over gaven to ganger, både til kaffen og i timene etterpå?
Det er ganske vanlig å ha en bryllupsliste for gaver, jeg forslår å holde seg til den om de har en.
Hvis de ikke har en så ville jeg gitt dem et gavekort på en restaurant, det er en kveld de kan ha sammen bare dem.
Eventuelt noe kunst, det er noe som fort henges på veggen resten av livet og er en gave som varer.