Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2152
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hender jeg er i oslo med firmabil og har lyst på noen tips til nye plasser å stoppe for lunsj med ok parkering (type varelevering gratisparkering el=).

Og helst ikke steder som selger alt for overprisa DÅRLIG burger/pølser/kebab.
Noen lokale hemmeligheter?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bislett for life
Første jeg kom til å tenke på er tex burger
McDonalds på Alnabru (v/Esso) og v. Grorud stasjon og på Linderud senter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen lokale hemmeligheter?
Vis hele sitatet...
Vi kan ikke fortelle slike hemmeligheter på et offentlig forum, da vil det jo ikke lengere være lokale hemmeligheter.
Sist endret av 0xFF; 1. februar 2018 kl. 23:50.
Jævlig mye gode burgere her. Bestiller du pickup med foodora appen kan du bare løpe inn å hente hvis parkering er problem. Munchies på grunerløkka har jævlig gode burgere. Peoples har svære gode burgere.
Troys burgersjappe
Er en kebabsjappe ved Hasle som skilter med byens beste kebab. Har tre gratis parkeringer rett ved siden av. Er rett ved veien før det store krysset hvis du kommer opp fra Tøyen.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Første jeg kom til å tenke på er tex burger
Vis hele sitatet...
En ekte klassiker. Lite som slår en "Big Tex Cheese" på vei ut av Oslo ,E18 retning Drammen.

Ellers fikk jeg prøvd Domino pizza her på Helsfyr, positivt overrasket over rask og god pizza. Grei adkomst fra E6.
Sitat av SajN Vis innlegg
Er en kebabsjappe ved Hasle som skilter med byens beste kebab. Har tre gratis parkeringer rett ved siden av. Er rett ved veien før det store krysset hvis du kommer opp fra Tøyen.
Vis hele sitatet...
Jeg mente Carl Berners Plass, ikke Tøyen.
Til tross for hvor ofte folk forteller meg at Bislett er oppskrytt og overvurdert, så stopper jeg alltid innom der i Hegdehaugsveien når jeg er i Oslo. Der og Balkan, som ligger et steinkast lengre opp.
Illegal Burger funker bra. Kjører ikke bil, så hvordan det er med parkering skal jeg ikke si noe om, men ligger rimelig sentralt i sentrum. Møllergata 23, 0179 Oslo
One of the good guys
2rs1's Avatar
Jeg er ofte på Freddy Fuego. Veldig god burrito.

Her er det masse parkeringsplasser/p-hus på andre siden av gata (mot betaling).

https://www.aftenposten.no/osloby/su...dfull-nykommer