Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6053
Ok. Så, fordi jeg ikke kan snorte lengre har jeg lenge letet etter alternative metode. Bluelight foreslo å "slamme". Altså å bruke kanyleløs sprøyte opp i, you know. og la en sub-vann-løsning skyte mot endetarmveggen.

MEN, så begynte marerittet med å finne sprøyte. Jeg orker ikke tanken på å "be om" å få sprøyte på apoteket, og evt finne på en unnskyldning eller unngå det apoteket for evig etterpå så jeg tenkte løsningen var nettet.

Men da jeg endelig fikk bestilt en 1ml sprøyte uten spiss på dampshop.no (genialt hva...) så viser det seg at den har en "butt" kanyle som er for farlig å føre opp uten å skade og uten den kanylen er det ikke noe trykk når jeg fyrer av (kunne like gjerne bare stappet tabletten opp der, ikke noe "slamming")

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en 1 eller 3ml sprøyte på nett som har trykk når man skyter av? Oralsprøyte osv? Helst norsk butikk. Men kan være innenfor EU osv.
Gjerne noen som har positiv erfaring med å gjøre dette...
Sitat av israelregardie Vis innlegg

MEN, så begynte marerittet med å finne sprøyte. Jeg orker ikke tanken på å "be om" å få sprøyte på apoteket, og evt finne på en unnskyldning eller unngå det apoteket for evig etterpå så jeg tenkte løsningen var nettet.
Vis hele sitatet...
Er ikke noe å bry seg om det vel. Trenger ikke "be om" om å få sprøyte, bare si du skal ha 1stk 2ml sprøyte. De spør deg ikke om hva du skal bruke den til. Sprøyter har flere bruksområder en kun til skyting av knark se.
Sist endret av A-tillah; 2. september 2016 kl. 22:17.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Er ikke noe å bry seg om det vel. Trenger ikke "be om" om å få sprøyte, bare si du skal ha 1stk 2ml sprøyte. De spør deg ikke om hva du skal bruke den til. Sprøyter har flere bruksområder en kun til skyting av knark se.
Vis hele sitatet...
Ja... Kanskje jeg bare har noia.
Men, hvis du har erfaring med sprøyter: Er det slik at alle 1ml sprøyter, uten spiss, ikke "skyter ut" væsken, men bare lar den dryppe ut, uansett hvor hardt du trykker... eller bare noen? Som sagt, vet ikke hvor stor rolle det spiller, men virker som en del av poenget er at det "skyter" litt for at det skal virke. Jeg har en 10ml uten spiss som skyter, men jeg vil ikke engang prøve å presse den fire fem centimeter oppi...
Altså, du trenger bare en pumpe. Uten kanyle.
Så du trenger ikke være redd for å kjøpe det, si du skal gi medisin til hund/katt/kanin. Da er det helt normalt å bruke en 2ml pumpe.
H du kan også kjøpe ibuprofen(Ibux)mixtur. Den har en 5ml pumpe inkl i pakken. Perfekt til å sende legemidler i rektum.
Den Ibux mixturen er ikke merket ibux, men inneholder ibuprofen er med appelsin smak og orange eske. Bare kjøp den så slipper du noe pes.
Sitat av Kutulu Vis innlegg
.
H du kan også kjøpe ibuprofen(Ibux)mixtur. Den har en 5ml pumpe inkl i pakken. Perfekt til å sende legemidler i rektum.
Den Ibux mixturen er ikke merket ibux, men inneholder ibuprofen er med appelsin smak og orange eske. Bare kjøp den så slipper du noe pes.
Vis hele sitatet...
Den mixturen koster vel ca 100kr da . En 2ml pumpe koster bare et par kroner.

Er ikke ikke noe vits å si at du skal bruke den til å administrere medisin til kjæledyr heller. Ingen kommer til å se rart på deg eller lure på hva du skal bruke den til uansett.
Å slippe noia er vel verdt 98 kr hvis man har pengene?
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Å slippe noia er vel verdt 98 kr hvis man har pengene?
Vis hele sitatet...
Ja, man må virkelig ha noian hvis man ikke tør å kjøpe noe helt ufarlig som mange bruker til mange forskjellige foremål.
Sist endret av A-tillah; 2. september 2016 kl. 22:53.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Ja, man må virkelig ha noian hvis man ikke tør å kjøpe noe helt ufarlig som mange bruker til mange forskjellige foremål.
Vis hele sitatet...
Poeng. Men sånn er det nå da.
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Altså, du trenger bare en pumpe. Uten kanyle.
Så du trenger ikke være redd for å kjøpe det, si du skal gi medisin til hund/katt/kanin. Da er det helt normalt å bruke en 2ml pumpe.
H du kan også kjøpe ibuprofen(Ibux)mixtur. Den har en 5ml pumpe inkl i pakken. Perfekt til å sende legemidler i rektum.
Den Ibux mixturen er ikke merket ibux, men inneholder ibuprofen er med appelsin smak og orange eske. Bare kjøp den så slipper du noe pes.
Vis hele sitatet...
Ok. Takk. Kan prøve ibux/nureofen mikstur og se om det funker (hvis de har). Evt bare manne meg opp og kjøpe sprøyte på mandag.

Men, igjen, spiller det noen rolle om subvannløsningen skyter ut av sprøyta eller ikke? I går prøvde jeg med 1ml sprøyta som ikke skyter væsken ut, men bare lar den dryppe ut, og fikk bittelitt virkning (kan være placebo), men hvis skytingen, altså kraften på strålen, spiller en stor rolle så vil jeg ikke kaste bort sub på det.
(Skjønner ikke hvorfor væsken ikke skyter ut av 1ml sprøyta. Den gjør det hvis jeg har på kanylen, men den kan jeg ikke føre opp bak og det skyter som sagt ut av 10ml sprøyta, men den er også for stor...)
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal skytes ut? Så lenge du får det innenfor åpningen er det godt nok.
Sitat av Susa Vis innlegg
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal skytes ut? Så lenge du får det innenfor åpningen er det godt nok.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset med Nurofen/mikstur.

Ok. Så det er ingen forskjell, altså? Så hvorfor ikke bare putte tabletten opp da? Er det fordi det er raskere med væske?

Spiller sub til vann forholdet noe? Igjen, følte litt, men ikke enorm forskjell. Jeg knuser 1mg og blander med 1,5ml vann. (og tar 1mg oralt)..
Sitat av israelregardie Vis innlegg
Takk for tipset med Nurofen/mikstur.

Ok. Så det er ingen forskjell, altså? Så hvorfor ikke bare putte tabletten opp da? Er det fordi det er raskere med væske?

Spiller sub til vann forholdet noe? Igjen, følte litt, men ikke enorm forskjell. Jeg knuser 1mg og blander med 1,5ml vann. (og tar 1mg oralt)..
Vis hele sitatet...
Like greit å bare ta det sublingualt. (legg den under tunga) Tviler på at du får no mere effekt av å ræv-blæste det. (får kanskje virkning litt raskere.) Har skutt subutex intravenøst et par ganger og man får ikke noe rush uansett. Det tar 5-10min før virkningen kommer.

Rare greier de der syntetiske opioidene!
Sist endret av A-tillah; 3. september 2016 kl. 19:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Like greit å bare ta det sublingualt. (legg den under tunga) Tviler på at du får no mere effekt av å ræv-blæste det. (får kanskje virkning litt raskere.) Har skutt subutex intravenøst et par ganger og man får ikke noe rush uansett. Det tar 5-10min før virkningen kommer.

Rare greier de der syntetiske opioidene!
Vis hele sitatet...
Vel, i så fall snakker vi på forskjellige nivåer. Jeg har aldri tatt noen opiater intravenøst, men jeg har snorted sub i flere år og fått rush/high/kick hver jævla gang. Vet det finnes mennesker som sier man ikke får rus av subutex, men der er jeg uenig. Eller, der har vi forskjellig oppbygning. Jeg valgte sub over heroin, fordi high-en, for meg, var like sterk men varte ti ganger lengre.

Men jeg leter etter ny ROA fordi jeg simpelt hen ikke kan snorte lengre uten å gjøre permanent skade. Så jeg er litt desperat. Å ta det sublingualt er for upålitelig. Noen ganger er rusen fantastisk, men ofest er den mild, på kanten av placebo og gjør lite annet enn å stoppe abstinens.
Kontra det å få full kick to ganger til dagen er det ganske miserabelt.
Å skyte intravenøst kommer ikke på tale. Risikoen er rett og slett for stor og jeg tør ikke prøve engang.
Det er flere tråder her om rektal opptak av rusmidler. Kan ikke se at de andre nevner noe om å ræv-blæste blandingen inn. Virker som det susa sier stemmer på en prikk. Tynn hud og slimhinner må vel være garanti for at løsningen vil fungere helt fint i toern.

Og om du nå skal rævblæste så er det bare å stikke innom apotek og si du skal ha en sprøyte. Ikke noe mer forklaring, ja bortsett fra størrelsen da.
Sitat av israelregardie Vis innlegg
Vel, i så fall snakker vi på forskjellige nivåer. Jeg har aldri tatt noen opiater intravenøst, men jeg har snorted sub i flere år og fått rush/high/kick hver jævla gang. Vet det finnes mennesker som sier man ikke får rus av subutex, men der er jeg uenig. Eller, der har vi forskjellig oppbygning. Jeg valgte sub over heroin, fordi high-en, for meg, var like sterk men varte ti ganger lengre.

Men jeg leter etter ny ROA fordi jeg simpelt hen ikke kan snorte lengre uten å gjøre permanent skade. Så jeg er litt desperat. Å ta det sublingualt er for upålitelig. Noen ganger er rusen fantastisk, men ofest er den mild, på kanten av placebo og gjør lite annet enn å stoppe abstinens.
Kontra det å få full kick to ganger til dagen er det ganske miserabelt.
Å skyte intravenøst kommer ikke på tale. Risikoen er rett og slett for stor og jeg tør ikke prøve engang.
Vis hele sitatet...
Du har aldri fått noe "rush" hvis du aldri har injisert noe,(typ presse pumpa inn og Ahhhh; umiddelbart rush av et rusmiddel som strømmer gjennom årene.) ihvertfall ikke rushet jeg snakker om.

Klart man blir rusa av sub. Aldri sagt noe annet. Vel folk er forskjellig. Jeg syntes det er et møkka dop, blir kvalm og jævlig, altfor lang halveringstid osv.

De syntetiske opioidene som buprenorfin krysser vel ikke blod-hjerne barrieren like fort som de mer "klassiske" opiatene.(som morfin og heroin.) Så uansett om du skyter eller spiser/snorter så har det ikke all verden å si.
Sist endret av A-tillah; 4. september 2016 kl. 03:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan bruk hvilken sprøyte som helst, så lenge du får presset blandingen innforbi åpningen. Om du klarer å bruke en 10ml så gå for det, jo mere vann du bruker, jo større området er det som får trukket inn blandingen. En 10ml sprøyte klarer du fint i ræva med mindre du driter skolisser til vanlig
subutex miksturen er Subpxone, akkurat det samme bare at det er tilsatt nalokson, og gjør at andre opiater som er en motgift som gjør at du ikke kan skyte det...har null funk om du tar andre opiater. Hadde aldri hørt om om mikstur, kun plaster.

Men litt OT, går det an å ta suboxone rektalt ( altså løse pillene i vann). Bare lurer siden det høres ut som det funker med mikstur rektalt
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Du har aldri fått noe "rush" hvis du aldri har injisert noe,(typ presse pumpa inn og Ahhhh; umiddelbart rush av et rusmiddel som strømmer gjennom årene.) ihvertfall ikke rushet jeg snakker om.

Klart man blir rusa av sub. Aldri sagt noe annet. Vel folk er forskjellig. Jeg syntes det er et møkka dop, blir kvalm og jævlig, altfor lang halveringstid osv.

De syntetiske opioidene som buprenorfin krysser vel ikke blod-hjerne barrieren like fort som de mer "klassiske" opiatene.(som morfin og heroin.) Så uansett om du skyter eller spiser/snorter så har det ikke all verden å si.
Vis hele sitatet...
Ok. Så rush er kanskje feil ord. Siden jeg aldri har injisert, kan jeg ikke si jeg vet hva rush føles som.
Men jeg vet at jeg har fått rus av subutext når snortet. Altså, en virkning innen noen minutter som gir euforia og energi.
Når jeg tar det sublingualt er det snakk om veldig mild rus som så vidt føles etter en time. Problemet, slik jeg forstår det, er "bio availability" noe som halveres og mer med oral bruk.

Sitat av Hater Vis innlegg
Du kan bruk hvilken sprøyte som helst, så lenge du får presset blandingen innforbi åpningen. Om du klarer å bruke en 10ml så gå for det, jo mere vann du bruker, jo større området er det som får trukket inn blandingen. En 10ml sprøyte klarer du fint i ræva med mindre du driter skolisser til vanlig
Vis hele sitatet...
Så mer vann er bedre? Jeg tar ca. 1mg. Så, hva, tilnærmet 0,7-1ml vann? Eller større sprøyte og mer vann?
Sist endret av israelregardie; 4. september 2016 kl. 13:33.
Vil ikke mer vann bare skape større problemer med å holde alt inne? Når vi først er inne på temaet sub og rush av snorting vs rush injisering. Selvfølgelig kan det ikke sammenlignes. Akkurat med Subotex vet jeg ikke engang om man får noe særlig rush ved å skyte det sammenlignet med å snorte det. Men det er i alle fall stor forskjell når det kommer til rusmidler som Heroin, Kokain og Amfetamin.

MEN det betyr ikke at du ikke kan få rush ved å snorte noe! Det blir bare tull å si. Greit det er ikke i samme skala, men et rush får man. Spesielt ved god heroin eller kokain. Subotex er ikke like bra å snorte som de to sistnevnte, jeg merker ingenting før om sirka 10-15 minutter, bortsett fra kanskje placebo. Men så får jeg et rush som stiger i 1.5 timer, særlig om jeg tar meg en ny stripe sånn hvert kvarter-30min. Det er ett rush, men det kan altså ikke sammenlignes med å skyte sterkere rusmidler eller snorte sterkere rusmidler. Spesielt Kokain gir ett fantastisk rush ved nasalt bruk.

Men du... Ikke hver så jævla redd for hva andre tenker om deg hele tiden. Om du liker å ta deg en øl eller to, gjør dette før du går med hodet opp se de ansatte rett i øynene og forklar kort at du skal ha en 2ml vanlig sprøyte. Spør de om du trenger kanyle, sier du bare nei og lat som du kjeder deg.

Du kan jo bruke et apotek du aldri bruker til vanlig og. Ser rett og slett ikke problemet her jeg. Angst vet jeg masse om, men herregud dette tar deg 15 sekunder i en samtale av livet ditt, det klarer du.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Vil ikke mer vann bare skape større problemer med å holde alt inne? Når vi først er inne på temaet sub og rush av snorting vs rush injisering. Selvfølgelig kan det ikke sammenlignes. Akkurat med Subotex vet jeg ikke engang om man får noe særlig rush ved å skyte det sammenlignet med å snorte det. Men det er i alle fall stor forskjell når det kommer til rusmidler som Heroin, Kokain og Amfetamin.

MEN det betyr ikke at du ikke kan få rush ved å snorte noe! Det blir bare tull å si. Greit det er ikke i samme skala, men et rush får man. Spesielt ved god heroin eller kokain. Subotex er ikke like bra å snorte som de to sistnevnte, jeg merker ingenting før om sirka 10-15 minutter, bortsett fra kanskje placebo. Men så får jeg et rush som stiger i 1.5 timer, særlig om jeg tar meg en ny stripe sånn hvert kvarter-30min. Det er ett rush, men det kan altså ikke sammenlignes med å skyte sterkere rusmidler eller snorte sterkere rusmidler. Spesielt Kokain gir ett fantastisk rush ved nasalt bruk.

Men du... Ikke hver så jævla redd for hva andre tenker om deg hele tiden. Om du liker å ta deg en øl eller to, gjør dette før du går med hodet opp se de ansatte rett i øynene og forklar kort at du skal ha en 2ml vanlig sprøyte. Spør de om du trenger kanyle, sier du bare nei og lat som du kjeder deg.

Du kan jo bruke et apotek du aldri bruker til vanlig og. Ser rett og slett ikke problemet her jeg. Angst vet jeg masse om, men herregud dette tar deg 15 sekunder i en samtale av livet ditt, det klarer du.
Vis hele sitatet...
Jo, jeg fant raskt ut at mer vann ikke er bedre. Eller er hvert fall mer ork i forhold til en 1ml sprøyte. 0,5-07ml er mer enn nok til å gi funk (selv om det fremdeles er små rester igjen i sprøyta jeg skulle ønske ble med... Men de tar jeg bare oralt.)

Ang. kjøpe sprøyter. Jeg er fult i stand til å gjøre det. Jeg mener, for 1år siden gikk jeg innom fire apotekr og kjøpte en bærepose med bare kanyler for en venn i sverige (hvor de ikke kan kjøpes uten resept eller beskjed fra legen, eller whatever). Jeg stod der og kikket gjennom alle sammen og kjøpte en blanding av forskjellige små kanyler. Og jeg har faktisk kjøpt sprøyter flere ganger for ikke-rus-bruk. Kanskje det fordi det denne gangen faktisk er for den slags at jeg blir nervøs.
Men jeg har uansett funnet løsningen. Kjøper sprøyter på dampshop.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
kan sende deg så mange 2 ml pumper du vil i posten mann. får god pris på 100 pakninger tror jeg gir under 50 lappen for 100 styk nå
Du får det du trenger pluss mye mer på med24.no