Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1604
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal snart sone med fotlenke og har noen spørsmål angående rusmidler.
Er klar over at de tar urinprøve første dagen, men vil urinprøve bli tatt ved senere anledninger? Har ingen problem med å holde meg unna alkohol. Tenker på enkelte reseptbelagte legemidler, c-preperater - tester de for det? Lyrica for eksempel?
Di tar stikk prøver. Spesielt vist du har noe i urinen første gangen. Og vist du har noe med rus i papirene.
Lyrica blir merka på utvida prøve vet jeg hvertfall. (altså at de sender inn til laboratorium) på hurtigprøve er det bare b-prep og a-prep.
Har en kompis som sonet nettopp, han ble utrolig ALDRI testet for narkotika utenom første dagen. Ellers var det alkohol blåseprøve gjort av politiet, idioten slapp 2 mnd av straffen pga god oppførsel.. Mens han satt hjemme å brygget øl til friheten..
Jeg gikk i 32 dager med fotlenke . Eneste jeg måtte gjøre, var å blåse i alkometer, nå og da.
Kjenner en som brukte amfetamin og piller hver dag under hjemmesoning. De var innom 4 ganger på 2mnd med en slik narkotest du får kjøpt på apoteket. Personen hadde syntetisk urin, og det gikk bra hver gang.