Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4642
Enemy of the snut
Har Xanor og Rivotril liggende, og Lyrica (150mg).. Høres sikkert ut som en stor-narkoman men det er jeg ikke.. Men kan jeg ta noe for å forsterke effekten av Rivotril uten å drikke alkohol (eller Xanor) eller ta Lyrica i tillegg? Tar disse nå bare for en viss periode for å bli kvitt røykesuget etter hasj samt for å få sove. Skal også nevnes at jeg har Codaxol (kodein) som jeg fikk av en venn, men jeg er ikke noe fan av kodein-preparatet.. Nei, jeg har ingen planer om å bytte ut fra verre til verst, som sagt er det bare for en viss periode.

Sliter veldig med uro og angst, som har påvirkning på søvnvanskene mine som jeg har hatt fra jeg var liten (5-6 år gammel).

Håper på positive svar (og helst uten moralpreken ettersom jeg vet farene ved blanding allerede) Skal til legen førstkommende torsdagen, håper jeg får hjelp derfra også. Får jeg noe der, vil jeg følge doseringen som legen sier/vil jeg skal følge. Jeg ønsker å komme på rett vei igjen etter flere år med røyking.

Flere har anbefalt med å bruke Ritalin og/eller Concerta for å komme litt ned slik at søvn blir lettere på kveldstid, og dette er noe jeg kan gjøre på morningen/formiddagen siden jeg ikke er noe fan av den typen..
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Alt kommer jo bare an på mengde om det er forsterket effekt av rivotrilen du er ute etter. Vet ikke hvor mye du har liggende da, men... Når det kommer til kombinasjon er det ingen av disse som kommer til å få rivoen til sparke noe hardere, men Xanor har jo en ganske lik effekt, så det vil nok få den samme følelsen, bare litt sterkere. Måtte på jobb med ekstrem fylleangst en gang, og hadde bare en halv rivo igjen, så tok en xanax sammen med den. Det gjorde susen for meg hvertfall
Lyrica booster det meste. Ihvertfall benzo og opiater.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Lyrica booster det meste. Ihvertfall benzo og opiater.
Vis hele sitatet...
Har snakket med 3-4 forskjellige leger, som sier at Lyrica er et såkalt vindunder-medisin som skal hjelpe mot med meste.. Håper jeg får dette, å da vil jeg følge doseringen jeg får av legen til punkt og prikke! Er selv innstilt på å komme på rett vei igjen, ønsker å leve et normalt liv til slutt..
Marzine virker også som adjuvans til benzoer. Det er egentlig et reisesykemiddel, men du får kjøpt det reseptfritt på apoteket (til tross for at den har rød trekant).
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Lyrica booster det meste. Ihvertfall benzo og opiater.
Vis hele sitatet...
Det er sant, men å begynne med Lyrica kan føre til en ekstra avhengighet som oppleves av mange som verre enn avhengighet av opiater og benzo.

Sitat av Fleinsopp1988 Vis innlegg
Marzine virker også som adjuvans til benzoer. Det er egentlig et reisesykemiddel, men du får kjøpt det reseptfritt på apoteket (til tross for at den har rød trekant).
Vis hele sitatet...
Nja. Man blir mer døsig muligens. Kanskje forsterker den muskelavslappende effekten til benzo også. Men sånn rusmessig, så er ikke Marzine (eller andre antihistaminer/antikolinergika) særlig egnet til å booste benzo, men sammen med opiater derimot, så blir man helt på trynet. Veldig populært å svelge unna noen tabletter med en slurk metadon.
Sist endret av Mexxy; 14. oktober 2015 kl. 11:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
jeg har kun zopiklone liggende. noe for å forsterke virkningen av den (uten alkohol), men noe annet?
Grapefruktjuice kanskje?
Jeg vet at du ikke ønsker en moralpreken, så jeg gir deg bare noen opplysninger. Lyrica benzo og kodein sammen har gitt meg halusinasjoner i små doser. Grapefruktjuice forsterker vanligvis opiater, men det virket ikke slik på benzo for meg.
Det Mexxy sier om Lyrica avhengighet er jeg hundre prosent enig i. Det er som legen sier et vidunderl middel, men det har den egenskapen at det skaper avhengighet og rask tolleranse. Mitt råd er st du følger doseringen fra legen til punkt og prikke. Jeg har selv klart å slutte med benzo på egenhånd etter to års bruk, og litt missbruk.
Lykke til i en vanskelig situasjon.
Klem fra Betty
Jeg kombinerte 2g phenibut med 20g valium og 4 pils.
Det var rett og slett himmelen. Jeg kunne glatt holdt en tale på CNN foran hele verden uten i gitt fem flate faen.
Satt å så på youtube og hørte på musikk en hel dag og kosa meg gløgg ihjel. Phenibut og alkohol gjør musikk bare tusen ganger bedre, og jeg tror valiumen bidro litt der og.

LITT usikker på sikkerheten av denne kombinasjonen. Sikkert ikke farlig, men jeg ble kvalm et par-tre dager i etterkant.

Kos deg, men var varsom på at effekten av drågene i seg selv gjør deg mer tilvendt til å gi fullstendig faen og bare bøtte nedpå med mer.
Sitat av Hater Vis innlegg
Grapefruktjuice kanskje?
Vis hele sitatet...
Grapefrukt funker hvis man tar det regelmessig over tid. Grapefrukten inneholder et stoff (Bergamottin) som hemmer et lever enzym (CYP3A4). Det enzymet er ansvarlig for å bryte ned/metabolisere ca. 50% av alle rus og legemidler (mer eller mindre). Å drikke grapefrukjuice eller spise grapefrukt en enkel gang vil ikke gjøre noe særlig stor forskjell, men over tid, så vil enkelte stoffer hope seg opp i kroppen.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Grapefrukt funker hvis man tar det regelmessig over tid. Grapefrukten inneholder et stoff (Bergamottin) som hemmer et lever enzym (CYP3A4). Det enzymet er ansvarlig for å bryte ned/metabolisere ca. 50% av alle rus og legemidler (mer eller mindre). Å drikke grapefrukjuice eller spise grapefrukt en enkel gang vil ikke gjøre noe særlig stor forskjell, men over tid, så vil enkelte stoffer hope seg opp i kroppen.
Vis hele sitatet...
Må du gjøre det regelmessig om du tar noe som gir enzyminduksjon også, som en sigg feks? Jeg har vært redd for å waste medisin når jeg røyker på benzo
Jeg kan ikke svare helt konkret på det du spør om, men jeg har brukt opptil 2x50 mg Tramadol tre-fire ganger pr dag og i tillegg lastet på med 100 - 150 mg kodein kaldtvannsekstrahert, over ca en måned sammenhengende. Jeg har en stygg fallskjermskade i både rygg og kne, så jeg bruker legit, men legger ikke skjul på at jeg er ute etter rusen også. Jeg veier ca 80 kg og er i bra form, og har aldri hatt problemer med denne komboen. Jeg bråsluttet for fire dager siden og har ikke hatt andre abstinenser enn litt uro de to første dagene. Poenget mitt var egentlig at jeg har boostet tramadolhydrokloridet med ekstrahert kodein. Bruker jeg kun kodein blir jeg kvalm, men ikke i denne kombinasjonen. I perioder har jeg kjørt 2x10 mg Sobril ved siden av, også dette uten problemer.
Min "boost" både for tramadol og kodein er å faste rem til 12, og så ta pillene en halvtime før jeg spiser noe. Får større kick da enn hvis jeg har spist, selv lett, frem til 12.

Just my 2.
Tryggeste å som funker bra er grapefrukjuice,både til benzoer å opiater.Ellers er lyrica som flere nevner,veldig effektivt.