Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2786
Hei. Jeg har såvidt prøvd subutex, og etter det fått subutex utrykk i trynet.
Er det noen som vet hvor lenge man må bruke det for at det skal være ekte hjerneskader ?
Vel, jeg beklager, men jeg tror du er rusa mens du skriver dette.
Jeg vet ikke hva du prater om. Hvis du mener det at du ser ut som en narkis når du tar subutex, går dette nok over når du er rusfri. For du er IKKE rusfri før du har vært det i et år. IMO.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 15. april 2013 kl. 17:01. Grunn: La til IMO
kardang's Avatar
Trådstarter
Nei, det jeg mener er at jeg har fått "subutex-utrykk" i trynet etter å ha såvidt prøvd subutex. Jeg har nok hatt et par tabletter eller to, men jeg er ute etter hvor lenge, eller hvor hardt bruk man må ha for at det skal skade hjernen. Skader det noe slags del av hjernen som kontrollerer ansiktsutrykk ?
Slag?? Vennligst kontakt lege umiddelbart.
kardang's Avatar
Trådstarter
Jeg tror ikke det noe legen kan gjøre.. ?
Man kan ikke få varig endret ansikt av å ha brukt et stoff en gang!
kardang's Avatar
Trådstarter
Jeg har brukt det kanskje i 5 dager tilsammen.. Kan man få varig endret ansikt av det ? Jeg tviler på det.. Jeg kan tenke meg at man får slike skader av måneder eller år på subutex..
Jeg er helt sikker på at ansiktet ditt blir helt som før om du slutter nå. Men siden du spør som du gjør, tolker jeg det som at du ikke har tenkt å gjøre det...
Jeg bare lurer, hva er det som skjer med ansikts uttrykket etter bruk av subutex???
kardang's Avatar
Trådstarter
Jeg har såvidt prøvd det..
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Er du blitt skjev i trynet etter å ha prøvd subutex en gang?
Teit spørsmål, men er det mulighet for bilder?..
kardang's Avatar
Trådstarter
Det er noe med øynene..
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Hva da med øynene? Forskjellige størrelse på pupillene? Mørke ringer under øynene?
Førstenevnte kan være veldig farlig, mens sistenevnte løses med noen dager edru og en god natts søvn..
Sist endret av Bombasa; 15. april 2013 kl. 18:12.
Sitat av kardang Vis innlegg
Jeg har brukt det kanskje i 5 dager tilsammen.. Kan man få varig endret ansikt av det ? Jeg tviler på det.. Jeg kan tenke meg at man får slike skader av måneder eller år på subutex..
Vis hele sitatet...
Sitat av kardang Vis innlegg
Jeg har såvidt prøvd det..
Vis hele sitatet...
5 dager tilsammen kan lett føre til avhengighet.
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
Som sagt er det noe med øynene ja, men du blir generelt litt ettersom jeg har oppfatta det
Sitat av kardang Vis innlegg
Det er noe med øynene..
Vis hele sitatet...
Det er helt vanlig, pupillene er små og fargen rundt er gjerne litt lysere/tåkete?

Halveringstiden er på nesten 2 døgn, så effekten varer gjerne bortimot det dobbelte.
Sist endret av Tøffetom; 16. april 2013 kl. 09:22.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Ble helt spaca av den tråden her as... virker som enkelte er søpple rusa..

Gå og legg deg til å sove trådstarter litt søvn, mat og null rus så er det nok over kjapt.
Sist endret av deGrønne Skoger; 16. april 2013 kl. 10:06.
Hah. Skjønner så jævli godt hva trådstarter mener. Fikk i meg 8mg i løpet av helgen, og ser helt mongo ut fortsatt.

Jeg tror i alle fall jeg ser slik ut selv.

Ingen har kommentert det da. Ikke en gang på legekontoret da jeg var der med min syke svigermor.

Kan være en ukjent bieffekt av sub det; at man tror man forsatt ser helt mongo ut, fordi man er for mongo til å se at man ikke ser mongo ut fortsatt. Eller noe i den duren da?

Vanskelig å sette ord på detta. Føler meg litt som han her.
Er det bare meg som aldri har fått noe lignende av noen Opioder/Opiater? Det eneste jeg er redd for skal avsløre meg er pupillene. Selvfølgelig, man ser ikke akkurat nøyaktig ut som om man har klatret ut av en vitaminreklame. Men for min del har jeg i alle fall aldri opplevd å få noe spesielt uttrykk i ansiktet. Det skjer ikke noe nevneverdig med stemmen heller. Det som avslører meg på den fronten er gjerne en litt for slapp og daff holdning som resulterer i et nokså annerledes tonefall enn når jeg er edru. Og selv etter store inntak med heroin har folk vansker med å vite hva jeg har tatt. Det er merkelig hvordan enkelte både ser og høres merkelige ut etter bare en kort periode med f.eks benzodiazepiner eller opiater. Kjenner mange som har brukt slikt i mange år uten å få noen klassiske kjennetegn. Nei, folk er vel forskjellige? Enten det, eller så går det mer på hva slags livsstil man har.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av kardang Vis innlegg
Hei. Jeg har såvidt prøvd subutex, og etter det fått subutex utrykk i trynet.
Er det noen som vet hvor lenge man må bruke det for at det skal være ekte hjerneskader ?
Vis hele sitatet...
Merkelig spørsmål må jeg si..??
Man får ikke ett spesielt uttrykk i ansiktet av å ta subutex,dersom du har lav toleranse for opiater eller tar for mye så vil pupillene bli veldig små og du vil føle deg sløv og beroliget,du får ikke forandringer i tankegangen i hjernen eller endret uttrykk i ansiktet av denne medisinen-den fjerner eventuelle smerter eller opiat-abstinenser ,SKAL kunn brukes av tidligere opiat-avhengige for å bli frisk i kropp og sinn,skal ikke brukes av ungdom med utforskningstrang eller nyskjerrige "liksom-narkomaner" da dette er ett stoff som fører til ekstrem avhengighet ut livet