Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5134
Hei! Jeg har nylig gjort det slutt med eksen. Ca. 4 mnd siden. Jeg skal flytte til Trondheim til høsten for å studere. Akkurat nå har jeg et lite dilemma og er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Søker derfor etter tips.

Er ei jente jeg møtte på Tinder. Hun er ikke allverdens. Hvis jeg skulle ha rangert 4/10. Hun virker veldig frempå, og jeg litt mer tilbakeholden. Har ennå ikke møtt henne, men det er pga. avstand og at det ikke passer før ferie. Er usikker på om vi er interessert i det samme. Jeg tror hun kanskje er ute etter mer enn bare ett ligg...

Er litt seksuelt frustrert ettersom jeg ikke har hatt sex med andre siden bruddet. Hva ville dere ha gjort? Hvis noe virker uklart, spør i vei!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Spør henne.
Sist endret av nso; 28. juni 2017 kl. 00:54.
Hva med å prøve å bli bedre kjent med hu?
Finne ut hva slags interesser og slikt hun har.
Trodde det var noe av det første man gjorde.
Trådstarter
7 1
Sitat av nso Vis innlegg
Spør henne.
Vis hele sitatet...
Har spurt henne nå. Så får vi se hva hun svarer!

Sitat av Slæsken Vis innlegg
Hva med å prøve å bli bedre kjent med hu?
Finne ut hva slags interesser og slikt hun har.
Trodde det var noe av det første man gjorde.
Vis hele sitatet...
Hun bor som sagt et lite stykke unna, og jeg skal flytte til Trondheim om ca. en måneds tid. Er derfor i utgangspunktet ikke interessert i noe annet enn sex, med mindre noe plutselig skulle oppstå.

Setter pris på tilbakemeldinger!
Bruk hånda eller spør henne rett ut, da.
Selvom hun bor langt unna går det jo ann å spørre hva hun liker å drive med eller hva hennes interesser er?
Viser du at du er totalt uinteessert ovenfor hu så vil fort ikke hu ha noe med deg å gjøre heller.
Fortell henne ved en passende anledning at du ikke er interessert i forpliktelser på nåværende tidspunkt, pga at du snart skal flytte. Så enkelt.
Trådstarter
7 1
Sitat av Laagemaat Vis innlegg
Bruk hånda eller spør henne rett ut, da.
Vis hele sitatet...
Haha, ja er blitt veldig gla i hånda
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Selvom hun bor langt unna går det jo ann å spørre hva hun liker å drive med eller hva hennes interesser er?
Viser du at du er totalt uinteessert ovenfor hu så vil fort ikke hu ha noe med deg å gjøre heller.
Vis hele sitatet...
Sant nok.. Takk for tips!
Sitat av Kamma Vis innlegg
Fortell henne ved en passende anledning at du ikke er interessert i forpliktelser på nåværende tidspunkt, pga at du snart skal flytte. Så enkelt.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! Takk
Bare spør dama rett ut om kun sex er ok, ikke vits for begge dere å bruke mer tid på det hvis dere ute etter forskjellige ting.
Sist endret av Fofi; 28. juni 2017 kl. 02:28.
Trådstarter
7 1
Har fått klarsignal om at vi begge tenker høvelig likt. Så da er det vel bare å kjøre på

Takk for hjelp!
Sist endret av zitrux; 29. juni 2017 kl. 12:12. Grunn: Tilføying
Det som funker beste for me hvertfall er bare å gønne på og si det som det er, husk et du har jo ikke noe spess tilknyttning til henne fra før av så du har jo egentligt ingenting å tape på og være direkte med henne. Jeg lovere deg til mer du "øver" på slikt til lettere blir det og du kan slippe og gå rundt grøten neste gang noe slikt VIL dukke opp igjen ! For du kommer til og bli kåt når du flytter til trondheim også ! Lykke til
Tinder må jo være sjefs appen til kåte mannfolk

Har aldri vært inne på siden selv, da man har samboer. Men ser jo at "ryktene" tydeligvis stemmer.

"Hei, du var fin. Skal vi kose?"
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må høre med henne, dersom hun er med på det er det jo bare å "hoppe i det".
Sitat av zitrux Vis innlegg
Søker derfor etter tips.

Er ei jente jeg møtte på Tinder. Hun er ikke allverdens. Hvis jeg skulle ha rangert 4/10. Hun virker veldig frempå, og jeg litt mer tilbakeholden. Har ennå ikke møtt henne, men det er pga. avstand og at det ikke passer før ferie. Er usikker på om vi er interessert i det samme. Jeg tror hun kanskje er ute etter mer enn bare ett ligg...

Er litt seksuelt frustrert ettersom jeg ikke har hatt sex med andre siden bruddet. Hva ville dere ha gjort? Hvis noe virker uklart, spør i vei!
Vis hele sitatet...
Jeg hadde brukt beskyttelse
Egentlig så er dere som er påxTinder for åxfåxdere et ' ligg ' så lett å gjennomskue at hvis dere bare visste Men for anstendighetens skyld - si det nå bare som det er. Kanskje hun heller ikke synes du er allerverdens, og er ute etter nøyaktig det samme.
Sitat av LLL Vis innlegg
Egentlig så er dere som er påxTinder for åxfåxdere et ' ligg ' så lett å gjennomskue at hvis dere bare visste Men for anstendighetens skyld - si det nå bare som det er. Kanskje hun heller ikke synes du er allerverdens, og er ute etter nøyaktig det samme.
Vis hele sitatet...
Om du hadde lest kommentarene, hadde du svart deg selv.