Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 655
Dette er en Original låt jeg lagde for litt siden. Har spilt den inn på rommet mitt med en kondensator mic, ergo, lyden på vokalen kan låte noe grumsete. Det er litt vanskelig å definere sjangeren på selve låten, men droppet er mitt første "complextro" dropp. Håper dere liker den!

https://soundcloud.com/contextor/fro...her-world-feat

Kom gjerne med tilbakemelding da, folkens!
Kul låt!

Vokalen trenger litt pussing...og sliping.
(pitch correct)
Samt reverbn du har brukt på vokalen var kanskje feil for akuratt denne låta.
Har du prøvd noen flere reverbs og sett om de blendet litt bedre?
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Kul låt!

Vokalen trenger litt pussing...og sliping.
(pitch correct)
Samt reverbn du har brukt på vokalen var kanskje feil for akuratt denne låta.
Har du prøvd noen flere reverbs og sett om de blendet litt bedre?
Vis hele sitatet...
Har desverre ikke gjort det.. skulle kanskje ha brukt litt lenger tid! er bare det at jeg er ganske ny med programmet, så derfor var det den beste finpussinga jeg fikk til til akkurat da Men skal godt prøve på det! Takk for innspillet
Da er det jo forståelig Hvilket program bruker du?
Bruker FL studio! Er det kompisene mine driver med, så er like greit Dessuten, tror jeg ikke det har sånn særlig mindre kvalitet enn de andre programmene.
Nei, det kommer jo ann på pluggene/lydkildene og 32/64bits kompatibilitets muligheter.
Det var bare et spørsmål, no offence!
Haha! none taken Ser jo faktisk ut som at FL studio er det programmet som er lettest å bli kjent med og jeg prøver så effektivt som mulig å bli bedre Nå har jeg holdt på i rundt 3 måneder, lager ting hele tiden
Det er sånn en blir flink, så bare stå på. Og benytt vokalen i produksjonen for den funker. Bare lær deg smått med pitch fix så kan det bli bra