Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2564
Hei, idag i det jeg skulle gå ut døren på vei til skolen, mistet jeg sekken min når jeg skulle plukke den opp, og inni der lå bærbar pcen min.

Det jeg merker nå er at nå funker verken "A", "Caps lock", "ctrl", "1/!" og shift knappen.

Hva gjør jeg? Har prøvd å banke litt på tastaturet men uten hell..

Går det ann å fikse dette?
om du har kunnskap til å skru opp pcn din kan du ta ut tastaturet og se om kabelen har glidd litt, hatt liggnende problem før og dettd fikset biffen

funker ikke det blir det å bytte tastaturet, men det pleier ikke å være veldig dyrt.
Sist endret av K93; 27. mars 2017 kl. 12:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, hver gang jeg har slitt med taster som ikke funker, så er det fordi den lille tastaturledningspluggen inni maskinen har løsnet litt. Det er som regel bare å skru av dekselet og trykke den inn igjen. Muligens sikre med en liten bit teip. Det er i alle fall noe du fikser kjapt selv.
Trådstarter
Tkker, skl prøve dette senere

Edit: Plutselig når jeg startet pcen idag så funket alle knappene igjen? Hvordan kan dette ha seg?
Sist endret av cplpro; 28. mars 2017 kl. 14:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.