Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6501
Hei.
Har lagd musikk i noen år. Har primært mekka beats for min aller beste venn. Han er i mitt syn meget begavet og kompetent når det kommer til det tekniske. Har alltid beundret hvordan ordene tilsynelatende kommer som perler på en snor, og satt meg et mål om å skrive min første tekst. Jeg er en sucker for ærlige, realistiske skildringer om hvordan oppveksten på østkanten fortoner seg, og trenger sårt litt feedback på om jeg er på riktig vei eller ikke. Fint om noen kunne kommet med noen konstruktive tilbakemeldinger på tekst, flow, end-rim osv.

https://www.youtube.com/watch?v=FENct0RhGyg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dope, du har no på gang
Sitat av Grillz Vis innlegg
Dope, du har no på gang
Vis hele sitatet...
Tusen takk mann Det betydde mye å høre. #Grateful
Kult, du kan komme deg noen vei med det her! En ting jeg vil kommentere på er starten, for at man skal like en sang må starten fange deg. Som regel så skipper man sangen om ikke sangen treffe deg "der". Så tenk over om du selv blir fanget av din egen start, hvis ikke, prøv med andre ord som er noenlunde lik, bruk metaforer, du trenger ikke ha enderim hele tiden, men rytme er viktig!

Tips: hør masse på rap, forskjellig rap. Finn din stil.
Jeg syntes det var bra. Bare å komme med mer, digger stilen!
Sitat av Freakywomen Vis innlegg
Kult, du kan komme deg noen vei med det her! En ting jeg vil kommentere på er starten, for at man skal like en sang må starten fange deg. Som regel så skipper man sangen om ikke sangen treffe deg "der". Så tenk over om du selv blir fanget av din egen start, hvis ikke, prøv med andre ord som er noenlunde lik, bruk metaforer, du trenger ikke ha enderim hele tiden, men rytme er viktig!

Tips: hør masse på rap, forskjellig rap. Finn din stil.
Vis hele sitatet...
Awesomeness girl. Elsker gode, konstruktive tilbakemeldinger. Skal definitivt ta det til etterretning. Setter veldig pris på det skal du vite

Sitat av Manuehl Vis innlegg
Jeg syntes det var bra. Bare å komme med mer, digger stilen!
Vis hele sitatet...
Tusen, tusen takk. Ikke umulig det blir flere stories etterhvert
Sist endret av BaileyBeats; 10. januar 2017 kl. 17:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mann!!! Dette er det BESTE jeg har hørt på lenge. Jeg skal forklare hvorfor: For det første har du en stemme som umiddelbart treffer meg i ryggmargen. Den er helt unik, og sjukt rå. Som du har tatt en gatepoet rett fra ghettoen, uslepen, men med riktig sjargong og ikke minst tydelig diksjon. Dèt er ikke det beste. Du rhymer helt fantastisk godt. Du krydrer språket med kledelig Groruddalsuttale, men om du virkelig hører på teksten (har hørt seks ganger nå), så har du faktisk et språk som ligger milevis foran noen andre jeg har hørt av Oslorapperne. Det er ekte, det er lett å kjenne seg igjen i, og det er så riktig det du forteller. Misforstå meg rett. Jeg er en fyr som vanskelig lar meg vippe av pinnen. Har vært ute altfor mange vinternetter. Men det du sier relaterer jeg meg til, jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Hvis det er du som også har lagd beaten sier jeg bare: DU BLIR SIGNA SNART KOMPIS! Takk ass. Inspirerende.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Halla! aner ikke om du kommer til å se det her ass. men prøver. kontakt meg gjerne på om du er intressert. trenger hjelp til å skrive raptekst!!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Takk Bror! eeeVIL BETTY
Gutta fra Ammerud liksom! Dødsfett! Dette digga jeg, keep up the good work. Mye dritt som blir posta på dette forumet, men dette gjorde dagen min!!! Virkelig!
Vet du hva? jeg kan ikke hive meg rundt å skryte dere opp i skyene.... Dette er noe som ble gjort i 2014, og hva har dere gjort med beaten de siste 3 årene??